مجله نشاط

جذب گردشگر از جام‌جهانی قطر بررسی شد

کارگروه گردشگری جام جهانی 2022 قطر ، با حضور نمایندگان طرف های علاقه مند ، ظرفیت ، برنامه ها و پیشنهادات جذب بیشترین تعداد گردشگر به جام جهانی 2022 قطر به ایران را بررسی خواهد کرد.

به گزارش مجله آنلاین ، به گفته وزارت میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی ، نمایندگان وزارت نیرو ، وزارت امور خارجه ، وزارت کشور ، منطقه آزاد کیش ، سازمان هواپیمایی و سازمان توسعه تجارت در کنگره جهانی 2022 در قطر .. کارگروه گردشگری جام.

لیلا آژدری-مدیر توسعه بازاریابی گردشگری خارجی ، وزارت میراث ، فرهنگ ، گردشگری و صنایع دستی- وی در مورد هدف این کنفرانس گفت: “با توجه به اینکه مسابقات جام جهانی از 20 اکتبر 1401 به مدت 30 روز در قطر برگزار می شود ، لازم است برای جذب حداکثر تعداد برنامه مناسب با سازمان های مربوطه تهیه شود.” بود. جهانگردان اخیر “

با تأکید بر اهمیت این فرصت ، “ایران به قطر نزدیک است و تعداد تماشاگران ورودی به خلیج فارس در آن زمان زیاد بود ، بنابراین وزارت فرهنگ ، گردشگری و صنایع دستی تصمیم گرفت از این فرصت برای جذب حداکثر تعداد جدی استفاده کند. از جهانگردان “

مدیر توسعه بازاریابی دفتر گردشگری خارجی با اشاره به دو هدف برای ایجاد این کمیته ، افزود: هدف اول جذب تیم با کمک فدراسیون فوتبال و انتخاب کیش به عنوان میزبان است. در این زمینه تعریف شده است. اگر منطقه آزاد و فدراسیون فوتبال برای استراتژی جذب تیم آماده هستند ، لطفاً موارد موردی و پیشنهادی آنها را با ما در میان بگذارید.

آزیدری ادامه داد: “پیگیری برای جاذبه های گردشگری دومین هدف وزارت فرهنگ ، میراث و جهانگردی است.” اکنون باید این کار مهم را شروع کنیم و قطعاً فضای مجازی می تواند بیشترین کمک را به ما کند و ما محتوای مورد نظر را در اختیار کشور قرار می دهیم.

وی اعلام کرد که آماده همکاری با سایر آژانس ها و تبادل نظر است و گفت که “آژانس باید پیشنهادها و موارد را به صورت کتبی ارائه دهد و ما به طور جدی آن را دنبال می کنیم” .. ما مصمم هستیم هر ماه جلسه کارگروهی را برگزار کنیم و با نزدیک شدن به رویداد ، جلسه فشرده تر خواهد شد.

مدیر دفتر توسعه بازاریابی گردشگری خارجی افزود: “توانایی های لجستیکی هر دستگاه به تنهایی برای ارائه پتانسیل ایران کافی نیست و نیاز به هم افزایی دارد.” تشکیل یک کارگروه مشترک با طرف قطر نکته ایده آلی است که در صورت امکان اتفاقات خوبی می تواند رخ دهد.

تشکیل مربوطه در دستگاه ، ایجاد گروه های مجازی برای تبادل اطلاعات و برنامه ریزی متقابل دیدگاه های هر دستگاه و استفاده از قابلیت های بخش خصوصی از دیگر مواردی بود که آژدری به آنها اشاره کرد.

وی همچنین نمایشگاه دبی اکسپو را بهترین و نزدیکترین رویداد برای به نمایش گذاشتن توانمندی های ایران خواند و بر اهمیت استفاده از این فرصت تأکید کرد.

آزیداری درباره برگزاری نمایشگاه صنایع دستی در قطر برای جام جهانی گفت: “”

مسلم شجاعی – دستیار مدیر بازاریابی و توسعه گردشگری وی همچنین به هفت مقصد گردشگری تهران ، اصفهان ، یزد ، کرمان و شیراز و دو جزیره کیچه و کشوم از نظر زیرساخت و تنوع اقلیمی برای پذیرایی از گردشگران در جام جهانی قطر اشاره کرد و این موارد زیر را به یاد من آورد. پتانسیل گردشگری و کاهش فوبیای ایرانی همچنین تصویر مثبت از ذهن مردم یکی از اهداف وزارت میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی است.

وی از ذینفعان دیگر به عنوان وزارت راه و شهرسازی ، وزارت امور خارجه ، وزارت کشور ، فدراسیون فوتبال ، وزارت صمت ، وزارت جوانان ورزشی ، وزارت نیرو و وزارت کشور نام برد.

در مرحله بعد ، نمایندگان ذینفعان آمادگی خود را برای همکاری اعلام کردند و از این فرصت برای ارائه توانایی خود در جمع آوری و ارائه پیشنهادات استفاده کردند.

قبل از شروع این رویداد طوفان فضای مجازی را فعال کنید ، ایران را به مقصد دوم گردشگران جام جهانی تبدیل کنید ، از قابلیت های جام جهانی برای تهیه و فروش صنایع دستی و ارز به کشور استفاده کنید ، بسته های ویژه سفر ارائه شده است. برنامه سفر به ایران برای ورزش در قطر با این جزایر ، وزیر فرهنگ ، برگزاری یک جلسه مجازی با طرف قطری ، تشکیل کمیته مشترکی از ایران و قطر ، تصرف فضای تبلیغاتی قطر ، صنایع دستی برگزاری نمایشگاه ، صدور ویزا با عجله ، انتشار یک فیلم کوتاه یک دقیقه ای در شبکه قطر و برگزاری فرهنگ جشنواره قبل از رویداد یکی از مواردی بود که در این کنفرانس ذکر شد ..

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا