نماد سایت مجله آنلاین

ماموریت ویژه رییس جمهوری به معاون اول برای حل معضل قطع برق

ماموریت ویژه رییس جمهوری به معاون اول برای حل معضل قطع برق

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مجله آنلاین
رئیس جمهور امروز (سه شنبه) در ابتدای جلسه ، 239مین جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت را به ریاست رئیس جمهور برگزار كرد و از وضعیت منبع تغذیه گزارش داد و دلایل ، دلایل و راه حل های قطع برق را توضیح داد. اخیراً برای کاهش استرس الکتریکی در نظر گرفته شده است.

بر اساس این گزارش ، عوامل کلیدی مانند خشکسالی نیروگاه آبی امسال ، کاهش تولید برق و گرمای بی سابقه باعث افزایش مصرف برق ، افزایش اوج مصرف فصلی و سالانه برق و کشور شده است. شبکه منبع تغذیه تحت فشار است. بوده است.

در این جلسه ، رئیس جمهور امروز دستور جلسه ویژه ای را به ریاست معاون اول رئیس جمهور ، كه متشكل از نهادهای مختلف است ، برای بررسی مسائل ، تعیین و اعلام احكام اجرای احكام در زمینه های مختلف صادر كرد. ..

وی با اشاره به برخی از عوامل غیرارادی ناخواسته در بروز مشکلات قدرت ملی ، اظهار داشت: برخی از عوامل اصلی فشار ملی در اثر عوامل فصلی و طبیعی است ، باید تأثیر این پدیده ها کنترل شود و با برنامه ریزی دقیق به حداقل می رسد. ”قابل پیش بینی بودن پدیده را افزایش دهید.

روحانی افزود: “وزارت نیرو باید با کمک همه سازمان ها اقدامات جدی انجام دهد تا مسائل مربوط به منبع تغذیه را در اسرع وقت حل و فصل کند.”

رئیس دولت مراقبت و امید با تأکید بر لزوم پاسخگویی به افکار عمومی ، توضیح و آموزش مردم گفت: قطعی و قطع برق موقتی است ، دارای سابقه ای از گذشته است ، قابل کنترل است اما می تواند آزاردهنده تر از قطع برق باشد و ناگهان بدون برنامه برق قطع شود.

“اگر در توضیحات دقیق مقامات مردم پاسخ مبهمی دریافت کنند ، مقیاس مشکل قابل تحمل تر خواهد بود ، قطع برق به طور ناگهانی اتفاق نمی افتد و اطلاعات لازم از قبل ارائه خواهد شد.” اضافه شده است. ، آسیب و نارضایتی کمتری. “

خروج از نسخه موبایل