اقتصادی

نجات ۲ شهروند شیرازی از میان دود و آتش – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، محمدهادی گین این حادثه را دوشنبه شب در جمع خبرنگاران اعلام کرد. ساعت 13:05 امروز آتش سوزی در فروشگاهی در خیابان ملاصدرا در 125 سیستم فروش کیف و کفش گزارش شد. از سازمان

گین افزود: “محل حادثه ، ترافیک سنگین در خیابان ها و زندانی شدن دو شهروند در صحنه باعث شد آمبولانس از نزدیکترین محل با سرعت و کنترل عملیاتی به محل حادثه برسد.”

وی ادامه داد: تحقیقات در مورد محل مراجعه به تیم های امدادی مشاهده شد که آتش سوزی از طبقه دوم فروشگاه کیف و کفش آغاز شد و به سرعت گسترش یافت.

رئیس آتش نشانی شیراز عدم دسترسی به طبقه دوم فروشگاه به عنوان پلکان و وجود آسانسورهای ناامن در منطقه را خاطرنشان کرد و گفت: وقتی از آسانسور برای دسترسی به شعله های آتش استفاده کردم ، بین سقف فروشگاه و آسانسور گیر افتادم و به دلیل دود غلیظ آتش در موقعیت بسیار خطرناکی قرار گرفتم.

گین ادامه داد: به دلیل گسترش آتش و اتصال سیم کشی فروشگاه به دلیل تلاش برای اطفا حریق ، شهروند دیگری دچار برق گرفتگی شد.

مسئولان گفتند: با تیم نجات اطفای حریق نیروهای آتش نشانی به تجهیزات ویژه ای مجهز شده و عملیات ویژه ای را در این راه آغاز کردند. جستجو کردن در طبقه دوم ، به محض اطفا حریق ، مجروحان آسانسور بلافاصله سیم کشی شدند. بکسل آزاد شد و از مغازه خارج شد.

گین گفت هر دو شهروند پر از شعله (دو مرد 30 و 42 ساله) بلافاصله توسط آتش نشانان تخلیه شدند ، افزود: .. “

شایان ذکر است که سرانجام آتش سوزی با استفاده از چندین لوله شیر آتش نشانی با ادامه تلاش آتش نشانان مهار و به طور کامل خاموش شد.

دکمه بازگشت به بالا