چطور ۱۱۰ سال عمر کنید؟

من سه دوست صمیمی دارم و بعد از مسواک زدن و چرت زدن هر روز ، 100 ساله هستم.

به گزارش مجله آنلاین فرادید “محققان دانشگاه واشنگتن با استفاده از مدل سازی ریاضی پیش بینی می کنند که تعداد افرادی که بیش از 100 سال عمر خواهند کرد بین سالهای 2020 تا 2100 افزایش می یابد و شانس زندگی بیش از 100 سال هر روز افزایش می یابد. این نشان می دهد که . “

مایکل پرس ، دانشجوی دکتری و نویسنده رساله دانشگاه واشنگتن ، گفت:

تا به امروز ، رکورد پیرترین مرد جین کلمنت است. یک زن فرانسوی که در سال 1997 در سن 122 و 1640 روزگی درگذشت. به گفته رسانه ها ، 687 درصد احتمال رسیدن به 1270 تا 2100 و 130 درصد احتمال رسیدن به 130 تا 2100 وجود دارد.

عوامل زیادی در افزایش امید به زندگی در انسان دخیل بوده اند ، از جمله پیشرفت های پزشکی و زیست شناسی. در حقیقت ، زیست شناسی پیری آنقدر پیشرفته است که برخی از کارشناسان معتقدند ما در نهایت می توانیم پیری را “درمان” کنیم.

اندرو استیل ، دانشمند و نویسنده کتاب بی سن: دانش جدید رشد بدون افزایش سن می گوید: “اگر ما روی روند پیری تمرکز کنیم تا یک بیماری خاص مربوط به شیوه زندگی”.

به عنوان مثال ، محققان اکنون می خواهند نحوه هدف قرار دادن “سلول های پیر” را بدانند. به جای تقسیم سلولهای جدید ، سلولهای پیر می چرخند و مواد شیمیایی و مولکولهایی را آزاد می کنند که عملکرد سلولهای سالم را مختل کرده و باعث واکنش التهابی می شوند. با افزایش سن ، تعداد سلول های پیری افزایش می یابد ، اما مطالعات روی موش ها نشان می دهد که این سلول ها را می توان از بین برد و عمر موش ها را افزایش داد.

استیل می گوید: تصور کنید افرادی که تا سن 21 سالگی به سن 120 سالگی می رسند یک داستان علمی تخیلی در مورد آینده دور نیست.

مطالعه دیگری که در ماه مه منتشر شد ، نشانگرهای زیستی پیری در خون افراد را بررسی کرد و نتیجه گرفت که انسان هایی که در محیط های بدون استرس و عاری از بیماری زندگی می کنند ، می توانند از نظر نظری تا 150 سالگی زندگی کنند.

علاوه بر این ، انسان می تواند کاری انجام دهد که طول عمر خود را افزایش دهد.

طبق یک مطالعه در سال 2018 توسط دانشگاه هاروارد ، 50 عادت سالم سالم (رژیم غذایی با کیفیت ، رژیم غذایی سالم ، ورزش متوسط ​​تا شدید حداقل 30 دقیقه ، حفظ وزن سالم و الکل) کسانی که پیروی می کردند (از کشیدن سیگار خودداری می کنند) عمر طولانی تری داشتند. تا 50 سال.

مطالعات اخیر نشان می دهد که خوردن 25 وعده میوه و 30 وعده سبزیجات مرگ و میر را کاهش می دهد.

دن زونز روزنامه نگار می گوید که عادت های خاص به مردم مناطق آبی (مناطقی از جهان که مردم بیشتر در آن زندگی می کنند) کمک کرده است که امید به زندگی خود را افزایش دهند. به عنوان مثال ، داشتن حداقل 30 دوست صمیمی که از نظر احساسی حمایت می کنند ، پیاده روی روزانه و چرت زدن 50 روز در هفته به مدت 202 دقیقه به افزایش طول عمر این افراد کمک کرد.

استیل می گوید: مسواک زدن و مسواک زدن می تواند خطر بیماری های قلبی و فراموشی را کاهش دهد. رعایت بهداشت دهان و دندان التهاب خفیفی را که می تواند به سیستم ایمنی آسیب برساند از بین می برد.

نظرسنجی دانشگاه واشنگتن با استفاده از داده های پایگاه بین المللی طول عمر انجام شده است که افراد بالای 110 سال را در 132 کشور ردیابی می کند.

منبع: CNBC

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا