مجله نشاط

۱۰ اشتباه در کاهش وزن ورزشکاران

اشتباهات زیادی در زمینه کاهش وزن برای افراد ، به ویژه ورزشکاران وجود دارد ، اما بیشترین اشتباهات 10 اشتباه است.

به گزارش مجله آنلاین ، محدودیت شدید کالری مصرفی یکی از رایج ترین اشتباهات در کاهش وزن ورزشکاران است. رژیم غذایی گرسنگی (به عنوان مثال ، کاهش کالری دریافتی به کمتر از 50 درصد از نیاز بدن) مشکلات زیادی را برای افرادی که سعی در کاهش وزن دارند ایجاد می کند. اولین و مهمترین نکته موثر بودن فرآیند است. بیشتر افراد در طولانی مدت قادر به حفظ چنین رژیم غذایی محدود نیستند ، بنابراین کاهش وزن دوباره بهبود می یابد.

نمای محدود نحوه کاهش وزن

طبق این مقاله که توسط متخصص پزشکی ورزشی محمد مهرتاش ایجاد شده و توسط فدراسیون پزشکی ورزشی در اختیار مجله آنلاین قرار گرفته است ، مورد دوم مشاهده محدود نحوه چاق شدن است. بسیاری از افراد تصور می كنند كه كاهش وزن مسئله از دست دادن آنچه می خورند است. در واقع ، انرژی مصرف شده مکمل تعادل انرژی در بحث فیزیک است ، بنابراین اگر واقعاً می خواهید لاغر شوید ، باید سطح فعالیت بدنی خود را افزایش دهید و متوسط ​​غذا بخورید.

توده لاغر بدن را نادیده بگیرید

یک تمایل رایج در بین افرادی که ورزش می کنند این است که تلاش خود را صرفاً روی ورزش هوازی متمرکز کنند. در این روند ، آنها توده عضلانی خود را از دست می دهند و هر وزنی که از دست می دهند جایگزین چربی می شود و باعث کاهش تعداد کالری مورد نیاز برای حفظ متابولیسم و ​​وزن فعلی می شود. این تنظیم چرخه ای ایجاد می کند که بر کاهش مداوم وزن تأثیر می گذارد.

سو Mis تفاهم از برچسب ارزش غذایی

برای کسانی که می خواهند وزن خود را کنترل کنند ، توجه به این واقعیت مهم است که برچسبی که بیان می کند یک ماده غذایی خاص “بدون چربی” یا “بدون قند” است ، در واقع به معنای “بدون چربی” است. کالری نیست. غذا.

من بیش از حد وزن کم می کنم و خیلی سریع است

مطالعات نشان می دهد که برنامه های کاهش وزن با کاهش تدریجی و مداوم وزن (حدود 600-800 گرم در هفته) به ویژه هنگام تلاش برای تغییر عادات نامناسب سبک زندگی ، احتمالاً موفقیت آمیز است.

کاهش وزن و چربی موضعی

مفهوم کاهش محلی یک افسانه کامل است. همانطور که با تغییر در کالری دریافتی ، تجزیه چربی در مناطقی از بدن که می خواهید روی آن تمرکز کنید ، تضمین می شود ، میزان ورزش باعث از بین رفتن چربی در بعضی از مناطق بدن نمی شود. به عنوان یک قاعده ، الگوی از دست دادن چربی بدن از نظر ژنتیکی از قبل تعیین شده است.

کمبود آب بدن به جای چربی

بدن شما دارای میلیون ها غده عرق است که پوست را پوشانده و آب و الکترولیت ها را تخلیه می کند. در طول ورزش ، با خنک شدن بدن و تلاش برای تنظیم دمای بدن ، مقدار آبی که به عرق تبدیل می شود افزایش می یابد. آبی که در اثر تعریق از دست می دهید می تواند گمراه کننده باشد زیرا چربی و وزن بیش از حد خود را از دست داده اید و سپس هنگام نوشیدن آب ، این وزن دوباره بازیابی می شود.

نظریه “لوبیای جادویی”

فروش مکمل ها ، قرص ها ، پودرها و معجوناتی که به نظر می رسد تلاش مردم برای کاهش وزن را به همراه دارد یک صنعت چند میلیارد دلاری است علاوه بر هدر دادن پول و امیدواری کاذب به افرادی که به دنبال آن هستند. یک روش سریع برای کاهش وزن ، می تواند بر سلامتی شما تأثیر منفی بگذارد.

نکات رژیم جعلی ثابت نشده را دنبال کنید

به نظر می رسد که تعداد وعده های غذایی ناسالم برای افرادی که به دلیل ادعاهای بی اساس و اقدامات ناسالم ناآگاه هستند ، هر ساله به طور تصاعدی افزایش می یابد.

بدون تأیید پزشک از روشهای جراحی استفاده کنید

برخی افراد جراحی را برای کاهش وزن در نظر می گیرند. در این راستا ، دو روش لیپوساکشن و جراحی بای پس معده بیشترین آمار را دارند. لیپوساکشن شامل برداشتن چربی از نواحی خاصی از بدن است. از طرف دیگر ، جراحی بای پس معده ، روشی برای انقباض معده است که به غذا اجازه می دهد قسمت هایی از روده کوچک را دور زده و کالری جذب شده را کاهش دهد. اگرچه دستورالعمل ها متفاوت است ، اما جراحی بای پس معده فقط برای افراد دارای اضافه وزن انجام می شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا