اقتصادی

بهترین وکیل ملکی با تجربه در استان تهران

با توجه به مسائل خاص املاک و مستغلات ، مشاوره قبل از هر اقدامی تا حدی شما را از خطرات آینده محافظت می کند یا حداقل حقوق شما را ضایع نمی کند.

مشاوره حقوقی املاک و مستغلات در موسسه حقوقی با توجه به اهداف ما در تشکیل کمیسیون های ویژه مشاوره املاک و مستغلات ، در مورد موضوع مورد علاقه خود با تماس مستقیم با وکیل با اطلاع کامل از موضوع تصمیم گیری خواهید کرد.

وکیل ملکی خوب در تهران

وکیل خوب ملکی وکلای متخصص در امور ملکی در دعاوی ملکی کار می کنند و در واقع تخصص و مهارت آنها در دعاوی ملکی است ، می توان گفت که دعاوی ملکی یکی از پیچیده ترین دعاوی در دادگاهها است.

امروزه خرید و فروش املاک و مستغلات به دلیل اهمیت فراوان آن برای مردم و به دلیل وضعیت اقتصادی جامعه از اهمیت بسیاری برخوردار شده است و همین امر موجب ناآگاهی در برخی امور مربوط به خرید و فروش املاک و مستغلات شده است. پرونده های حقوقی در دادگاه ها را تشکیل دهید.

 وکیل املاک و مستغلات

در این رابطه می گوییم دعاوی مدنی یکی از پیچیده ترین دعاوی است زیرا دعاوی مدنی به سه نوع تقسیم می شوند: دعاوی مربوط به املاک مدنی ، دعاوی مربوط به دارایی کیفری و دعاوی مدنی ثبت شده و وکیلی که قصد دارد وکالت شما را بپذیرد. این رشته نیاز به تخصص دارد. و دارای مهارت در هر دو زمینه حقوقی ، کیفری و ثبتی است و همچنین باید دارای تجربه کافی در حضور در دادگاه های حقوقی و کیفری و آشنایی با روش آنها ، به ویژه آشنایی با روش ثبت نام باشد.

درباره موضوع مهم قرارداد وکالت با وکیل ملکی در تهران شما را ارجاع می دهیم به نوشته ای که در خبر روزانه منتشر شده است.

 

از جمله سلسله دعاوی حقوقی حقوقی که بسیار متداول است ، می توان به دعاوی مربوط به الزام به تنظیم سند رسمی املاک ، دعاوی کیفری املاک و مستغلات برای خرید و فروش و مخالفت با معاملات و دعاوی ثبت شده املاک برای ابطال اسناد رسمی برای دلایل مختلف.

در خبرگزاری آفتاب در خصوص اهمیت مشاوره با وکیل املاک نوشته :

بسیاری از حقوق مالی که ممکن است در آن ضرر و زیان افراد منتقل شود ، نیاز به حضور یک وکیل باتجربه در زمینه املاک و مستغلات دارد.

با توجه به وجود قوانین مختلف در این زمینه ، این وكیل املاك است كه مبنای ارزش معامله ملك را می داند؟ و ماده 100 قانون شهرداری و تبصره های آن از کجا اعمال می شود و ماده 64 قانون مالیات های مستقیم کجا اعمال می شود و این وکیل املاک و مستغلات است که وقت می گذارد تا استدلال ها و اظهارات خود را بیان کند تا حق موکلش ضایع نگردد.

آنچه مشخص است این است که همیشه امکان ضایع شدن حقوق افراد در رابطه با دارایی آنها وجود دارد. پرونده های حقوقی مختلفی از قبیل سرقفلی ، خاتمه قرارداد ، خلع ید از املاک مسکونی ، دعاوی تصرف عدوانی و … وجود دارد که در آن فرد با نقض حقوق افراد متحمل خسارات مالی زیادی می شود ، بنابراین افراد باید به وکیل مراجعه کنند برای رسیدگی به چنین پرونده های قضایی. رجوع به یک خاصیت خاص شود. داشتن یک وکیل املاک خوب و شایسته می تواند مشکلات شما را برطرف کند.

تفاوت دعاوی حقوقی و کیفری

در دعاوی حقوقی ، هر اتفاقی هم در دادگاه بیفتد ، مجازاتی برای کسی در پی نخواهد داشت . ممکن است شما ملزم به پرداخت وجه یا مالی شوید ، اما این از باب مجازات نیست و مثلا مبنایی قراردادی دارد. در مقابل در پرونده‌های کیفری ، موضوع وقوع یک جرم است که در صورت اثبات برای محکوم مجازات در پی خواهد داشت؛ این مجازات می‌تواند حبس باشد ، جریمه‌ی نقدی به نفع دولت باشد ، یا حتی مجازات‌های بدنی مانند شلاق یا قصاص ! در یک توصیه‌ی اولیه باید بدانید که در پرونده‌ کیفری ، اگر متهم واقع شدید و از بی‌گناهی خود هم کاملا مطمئن بودید، باز هم حتما در کنار خود یک وکیل دادگستری داشته باشید تا با دقت و با آگاهی از جزییاتی که دانستنش برای عامه‌ی مردم ممکن نیست ، از شما به شایستگی دفاع نماید . اگر هم در مقام شاکی هستید ، باز هم حضور درخواست وکیل در پرونده شما ضروری خواهد بود. ( منبع : ویرگول )

بنابراین با توضیحات فوق حتماً برای شما همراهان عزیز روشن شده است که یک وکیل در امور املاک و مستغلات باید از مهارت ، مهارت و تجربه بالایی برخوردار باشد و اگر اینگونه نباشد ، عواقب شما در این زمینه چیست؟ این وضعیت اقتصادی جامعه است.

تنوع قوانین و مقررات املاک و همچنین عدم آشنایی افراد با قوانین املاک و مستغلات ، نه تنها روند بررسی را طولانی می کند ، بلکه در بسیاری از موارد منجر به عدم نتیجه می شود.

با توجه به اهمیت موضوع دعاوی مدنی و تصمیمات اساسی در دعاوی مدنی ، مناسب است که هر یک از طرفین از تخصص وکیل مدنی برای جلوگیری از سو استفاده از حقوق خود و همچنین محافظت از منافع خود استفاده کنند.

دکمه بازگشت به بالا