اقتصادی

خرید و قیمت سه تار بختیاری

کیفیت بالا و صدای دل‌نشینی که سه‌ تار بختیاری بروز می‌دهد شمارا به فکر بررسی خرید و قیمت این سه تار خواهد انداخت. با وجود کیفیت بسیار بالا و صدای ظریف و دل‌نشینی که سه‌ تار بختیاری دارد، اما قیمت مناسب این سه تار را به یک گزینه محبوب تبدیل کرده است. جهت بررسی خرید و قیمت سه‌ تار بختیاری می‌توانید از فروشگاه دلشاد موزیک انواع سه تار بختیاری را مشاهده کنید. سه تار بختیاری از کاسه‌ای از جنس چوب گردو طراحی می‌شود. استفاده از چوب توت در صفحه ساز موجب بالا رفتن استحکام صفحه و افزایش عمق صدای این ساز خواهد شد.

معرفی سه تار بختیاری

از معروف‌ترین سازهای کلاسیک ایران می‌توان به سه‌ تار اشاره کرد. جالب است بدانید که سه تار برخلاف نامش از ۴ عدد تار تشکیل‌شده است. در بین نوازندگان سنتی سه تار بختیاری از سازهای بنام شمرده می‌شود. کیفیت بالا و قیمت مناسبی که سه تار بختیاری دارد این گزینه را به یک گزینه محبوب در بین نوازندگان تبدیل کرده است. هنگام نواختن با سه تار بختیاری می‌توان به‌خوبی ظرافت و کیفیت صدا را تجربه کند.

گستردگی سه تار بختیاری برای افراد مبتدی تا حرفه‌ای کارآمد خواهد بود. با توجه به اینکه سه تار از سازهای خوش‌نوا و اصیل است می‌توان آن را به‌عنوان تک‌نوازی و هم‌نوازی استفاده نمود. بسیاری از اساتید سه تار بختیاری را به فراگیران خود جهت بالا بردن سطح کیفی معرفی می‌کنند.

انواع سه تار بختیاری

سه تار بختیاری به‌منظور کاربرد در بین افراد مبتدی تا حرفه‌ای در انواع مختلف طراحی و تولید می‌شود. سه‌ تار بختیاری طرح یک، سه تار بختیاری طرح دو، سه تار بختیاری لا ترک و سه تار بختیاری لا ترک ویژه از انواع این گزینه‌ها جهت ارائه هستند.

بسته به نیاز خود و میزان آشنایی و شناخت شما با این ساز می‌توانید گزینه موردنظر را جهت خرید انتخاب نمایید. با وجود کیفیت مناسبی که سه‌ تار بختیاری  طرح ۱ و طرح ۲ دارند از قیمت بسیار مناسبی نیز برخوردار هستند.

نکات مهم هنگام خرید سه تار بختیاری

داشتن اطلاعاتی از انواع سه تار بختیاری به شما کمک می‌کند که هنگام خرید آن گزینه مناسب را انتخاب کنید. همان‌گونه که می‌دانید سه تار از اجزای مختلفی تشکیل‌شده است. این اجزا عبارت‌اند از: کاسه طنینی، سیم‌ گیر، دسته سه‌ تار، خرک، صفحه روی شیطانک، ۴ عدد سیم و گوشی.

شما با کسب اطلاعات در مورد هر کدام از این اجزا می‌توانید گزینه موردنظر را انتخاب کنید. سه تار بختیاری از نظر کاربردی به 3 دسته تقسیم می‌شود.

  • سه‌ تار مشقی جهت تمرین نوازندگی
  • سه‌ تار معمولی برای نوازندگان نوپا و نیمه‌حرفه‌ای
  • سه‌ تارهای حرفه‌ای که برای اساتید ماهر و نوازندگان چیره‌دست

طراحی و تولید می‌شوند. به‌طور حتم شما باید بسته به نیاز خود و سطح آشنایی با انواع سه تار گزینه کاربردی را انتخاب نمایید.

عوامل تأثیرگذار بر قیمت سه تار بختیاری

عواملی که بر قیمت سه‌ تار بختیاری تأثیرگذار هستند به جنس چوب استفاده شده در ساخت آن، نوع خرک مورداستفاده و کیفیت کاسه طنینی برمی‌گردند.

استفاده از چوب توت و چوب گردو در ساخت  کاسه و جنس دسته موجب افزایش کارایی و کیفیت خواهد شد. همچنین استفاده از شمشاد در جنس سیم گیر می‌تواند از عوامل تأثیرگذار بر قیمت ستاره بختیار سه تار بختیاری باشند. به‌طور حتم آگاهی شما از  تک‌تک اجزای سه تار می‌تواند به شما در خرید گزینه موردنظر کمک کند.

خرید سه تار بختیاری از فروشگاه دلشاد موزیک

جهت خرید سه تار بختیاری از فروشگاه دلشاد موزیک می‌توانید اطلاعات لازم را از وب‌سایت ما کسب کنید. ما در این فروشگاه با ارائه انواع سه تار بختیاری با قیمت مناسب خدمات متنوعی به شما ارائه خواهیم داد.

چنانچه به‌صورت نیمه‌حرفه‌ای و غیرحرفه‌ای در این حوزه فعالیت کنید می‌توانید از مشاورین ما اطلاعات لازم را کسب کنید. کسب اطلاعات لازم می‌تواند به شما در خرید گزینه موردنظر کمک فراوانی کند.

دکمه بازگشت به بالا