اقتصادی

فرهادی، ستایشگران و دشنام‌دهندگان – مجله آنلاین

در جشنواره فیلم کن ، خبرنگاران رادیو فردا یا ایران اینترنشنال س questionsالاتی را مطرح کردند که به نفع سازمان باشد و مهمترین فیلمسازان بین المللی فیلمهای ایرانی را در هر کجا که به اصغر فرهادی برسد مشکل سازد. طبیعی است که من درگیر آن شدم.

خبرنگار رادیو فالدا ، که با افتخار آراishes محمد رسول اف فیلمساز ایرانی با میانگین متوسط ​​راجع به فرهادی را بازنشر می کند ، زمانی در چارچوب و معیارهای جمهوری اسلامی کار می کرد. من به عنوان همکار روزنامه کار می کردم. همیشه برعکس آن را ایجاد کنید.

من موضع او و روزنامه نگاران مانند او را به عنوان یک فعال رسانه ای درک می کنم. حقوق آنها توسط سازمانها و نهادهای ضد اسلامی پرداخت می شود و برای زنده ماندن باید این کار را انجام دهند. اما فرهادی را که می خواهد این نوع س formال ها را بسازد و در ایران فیلم بسازد و به فکر دیدن فیلمش در ایران به عنوان دموکراسی و آزادی بیان و اندیشه است ، کنار بگذارید. امیدوارم که این کار را نکرده باشید.

فرهادی مهمترین چهره بین المللی سینمای ایران در دهه اخیر بوده است و سعی در دستیابی به این جایگاه داشته است. او بارها در وضعیت دشواری قرار داشت ، اما توانست از پس بحران برآید. او یک فیلمساز است که ستایشگران و طرفداران زیادی دارد و مخالف دو آتش سوزی است که می توانند نظرات طعم غیر صادقانه و شگفت انگیز هر دو طیف را ببینند و بشنوند.

تشویق مداوم و اظهارنظرهای دائمی آن درباره “قهرمانان” فیلم هایی است که اکثر ما بر اساس حدس و گمان آنها را نمی بینیم و درباره آنها صحبت نمی کنیم و بسیاری را ترغیب می کنیم تا به نخل طلا بروند. من می توانم. تحقیر جایزه فرهادی منطقی نیست و اشاره به این نکته که مخالفان فرهادی با کم اهمیت جلوه دادن جایزه بزرگ و موفقیت او جوایزی را به سبک جشنواره فیلم فجر توزیع می کنند.

امسال فرهادی روز سختی در کن داشت. در همین حال ، وی توسط نمایندگان رسانه های خارجی محاصره شد و هرچه منجر به ممنوعیت کار در فیلم یا ممنوعیت کار فرهادی شود ، زیر زبان او کشته شد. من نمی دانم گزارشگران ایران اینترنشنال و رادیو فردا چگونه این س questionsالات سیاسی مربوط به فیلم سازی و فیلم را به حمایت خود از سینمای ایران ربط می دهند.

هرکسی که کمی به فیلم های ایرانی و موفقیت فیلمسازانش علاقه مند باشد ، زمینه ساز مشکل ساز شدن فیلمسازان نمی شود. یکی از دوستان همین رسانه به بهناز جعفری بازیگر گفت چرا وقتی “سه رخ” در هفتاد و یکمین جشنواره فیلم کن به نمایش درآمد ، از سریال “مختارنامه” و “نفس” به فیلم پناهی آمد. من نپرسیدم. در آن زمان پرسیدن چنین سوالاتی کارشناسی نبود ، زیرا بازیگر یک بازیگر است و بر اساس پیشنهاد دریافتی جلوی دوربین می رود.

فرهادی ، نمازگزاران ، توهین ها

اما فر هادی باید در یک نشست خبری در فیلم خود به این س answerال پاسخ دهد که چرا او از “روز صفر” امیر جدیدی را برای قهرمان آورد؟ آیا خبرنگاران رادیو فردا از تروریست معروف عبدالمارک ریگی که خبر دستگیری وی در “روز صفر” اعلام شده ، تأسف می خورند؟

محمد رسول اف در فیلم “لرد” با نسیم ادبی و سودابه بیضایی همکاری کرد که بالاترین نشان را در “نوع نگاه” در هفتادمین جشنواره فیلم کن کسب کرد. آنها جلوی دوربین ایستادند.

برای فرهادی همه چیز دشوارتر می شود و سطح انتقادات تند و منفی به طرز باورنکردنی بالا می رود. با تجربه ، فرهادی هوشمندانه تر از گرفتار شدن در دام دشمنان داخلی و خارجی است. فراتر از موقعیت احساسی و نشاط آور عاشقانش ، او می داند که ارتباط او با فرهنگ و زادگاهش مهم است و نباید به سادگی از بین برود. آی تی. فرهادی و “قهرمان” با دستان پر از کن رفتند ، اما حاشیه ها ادامه خواهد یافت.

۵۸۲۴۵

دکمه بازگشت به بالا