اقتصادی

ماموریت ویژه رییس جمهوری به معاون اول برای حل معضل قطع برق

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مجله آنلاین
رئیس جمهور امروز (سه شنبه) در ابتدای جلسه ، 239مین جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت را به ریاست رئیس جمهور برگزار كرد و از وضعیت منبع تغذیه گزارش داد و دلایل ، دلایل و راه حل های قطع برق را توضیح داد. اخیراً برای کاهش استرس الکتریکی در نظر گرفته شده است.

بر اساس این گزارش ، عوامل کلیدی مانند خشکسالی نیروگاه آبی امسال ، کاهش تولید برق و گرمای بی سابقه باعث افزایش مصرف برق ، افزایش اوج مصرف فصلی و سالانه برق و کشور شده است. شبکه منبع تغذیه تحت فشار است. بوده است.

در این جلسه ، رئیس جمهور امروز دستور جلسه ویژه ای را به ریاست معاون اول رئیس جمهور ، كه متشكل از نهادهای مختلف است ، برای بررسی مسائل ، تعیین و اعلام احكام اجرای احكام در زمینه های مختلف صادر كرد. ..

وی با اشاره به برخی از عوامل غیرارادی ناخواسته در بروز مشکلات قدرت ملی ، اظهار داشت: برخی از عوامل اصلی فشار ملی در اثر عوامل فصلی و طبیعی است ، باید تأثیر این پدیده ها کنترل شود و با برنامه ریزی دقیق به حداقل می رسد. ”قابل پیش بینی بودن پدیده را افزایش دهید.

روحانی افزود: “وزارت نیرو باید با کمک همه سازمان ها اقدامات جدی انجام دهد تا مسائل مربوط به منبع تغذیه را در اسرع وقت حل و فصل کند.”

رئیس دولت مراقبت و امید با تأکید بر لزوم پاسخگویی به افکار عمومی ، توضیح و آموزش مردم گفت: قطعی و قطع برق موقتی است ، دارای سابقه ای از گذشته است ، قابل کنترل است اما می تواند آزاردهنده تر از قطع برق باشد و ناگهان بدون برنامه برق قطع شود.

“اگر در توضیحات دقیق مقامات مردم پاسخ مبهمی دریافت کنند ، مقیاس مشکل قابل تحمل تر خواهد بود ، قطع برق به طور ناگهانی اتفاق نمی افتد و اطلاعات لازم از قبل ارائه خواهد شد.” اضافه شده است. ، آسیب و نارضایتی کمتری. “

دکمه بازگشت به بالا