اقتصادی

مرهم زخم‌های کاری – مجله آنلاین

چند هفته گذشته شیرین ترین روزهای مربیگری مجیدی بوده است.

به گزارش مجله آنلاین ، این روزنامه همشهریان نوشته شده است: “استقلال فالهارد مجیدی در 9 بازی اخیر خود هشت پیروزی کسب کرده است تا کبک بتواند این ondori را بخواند ، به ویژه در بازی معتبر مقابل پرسپولیس. اعتماد به نفس مربی به اوج خود رسید. جایگاه استقلال در جدول لیگ برتر در مرحله سوم تثبیت شد ، این این تیم شانس قهرمانی در جام حذفی را دارد و اینکه آیا برخی از تیم ها آسیایی خواهند شد یا خیر. سرنوشت نیز به دست مجیدی است. همه اینها او را به خوشبخت ترین روزهای دوران مربیگری خود تبدیل می کند. نتایج این هفته ها را می توان مشاهده کرد با جزئیات بیشتر.

انتقام پرسپولیس

این هیچ ارتباطی با پرونده های صوتی که فلاحارد ماگیدی می خواست در جام حذفی این تیم مقابل پرسپولیس بازی کند ندارد. آنچه مسلم است این است که فرهاد در مواجهه با سرخپوشان توانست انتقام شکست دربی برگشت لیگ را هرچه سریعتر بگیرد. قرمزها بعد از اینکه استقلال در این دیدار یک بر صفر باخت ، خوشبخت شدند و خوشحال شدند. مجیدی چنان عصبانی بود که در کنفرانس مطبوعاتی با لحنی عجیب به وزیر ارتباطات حمله کرد. اما این بار تیم او پیروز شد و او بسیار خوشحال بود.

کمالوند قادر مطلق نبود

بعد از جدا شدن فراز کمالوند از استقلال ، خیلی ها گفتند که تیم مجیدی روی نشان او می چرخد ​​و حالا بروس پیاده می شود. از قضا ، در آغاز این جدایی ، استقلال دو شکست تلخ برابر پرسپولیس و ذوب آهن متحمل شد تا این فرضیه تقویت شود. با این حال ، مجیدی کم کم گلیم را از آب بیرون آورد ، به ویژه با پیروزی در یک دیدار رودررو بین سایپا و فراز کمالوند ، ثابت کرد که سهم او در موفقیت نسبی استقلال از دستیار سابقش بیشتر بوده است .. فراز کمالوند پس از ترک استقلال در 7 بازی روی نیمکت سایپا ، تنها 5 امتیاز مجیدی تیم را ترک کرد ، اما در 19 بازی در لیگ و ملی 19 امتیاز کسب کرد و دو پیروزی ارزشمند کسب کرد. جام ..

مچ فکری اش را خواباند

جای تعجب نیست که بعد از اتفاقی در نیم فصل ، جدایی محمود فکری از استقلال ، جایگزینی فلاحارد ماگیدی به جای او و برخی مصاحبه ها ، درگیری بین این دو مربی بسیار حساس است. در پایان مجیدی بازی را از دست داد. استقلال در لیگ نیازی به امتیاز نداشت اما کسب امتیاز از این رشته برای بقای نفت مسجد سلیمان ضروری بود. با این وجود استقلال پس از پیروزی در دربی ، در فضایی خاص توانست از سد نفت عبور کند. حتی تحریک محمود فکری بعد از بازی در مورد سطح پایین کیفیت استقلال هم کمکی به او نمی کند. “مهم این است که فرهاد سومین دوئل معتبر خود را در عرض چند هفته به دست آورد.”

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا