نماد سایت مجله آنلاین

3 مزیت خرید تلویزیون از بانه که نمیدانید؟

شاید برای شما هم عجیب باشد که چرا با اختراع و آمدن طیف عظیمی از دستگاه ها و تکنولوژی های جدید باز هم استفاده و خرید تلویزیون جایگاه خود را حفظ کرده است. در حقیقت تلویزیون به عضو جدا ناپذیر خانه ها تبدیل شده است و درصد بالایی از افراد جامعه دوست دارند برای گذراندن اوقات فراغت خود از آن استفاد کنند. در حقیقت انتخاب و خرید تلویزیون در میان این همه برند کار ساده ای نیست و هر کدام از برندها مزایا و معایب خاص خود را دارند، در این نوشته می خواهیم خرید تلویزیون از بانه برای سه برند معروف سامسونگ، ال جی و شیاومی را مورد بررسی قرار دهیم.

خرید تلویزیون از بانه

اگر برای خرید تلویزیون به فروشگاه ها یا نمایندگی های عرضه کننده تلویزیون مراجعه کرده باشید با سیل عظیمی از برندهای معتبر روبرو می شوید که برای ماندن در میدان رقابت همیشه در حال بروزرسانی و آپدیت شدن هستند. اگر تنوع امکانات و برنامه های کاربردی برایتان مهم است تلویزیون ال جی می تواند گزینه ی مناسبی باشد، و اما تلویزیون های کیولد سامسونگ نیز به عنوان اصیل ترین تلویزیون ها در بین کاربران محبوبیت خاص خود را دارند، تلویزیون های شیاومی نیز به دلیل بهره گیری از امکانات گسترده و قیمت مقرون به صرفه توانسته اند از برندهای زیادی پیشی بگیرند.

فاکتورهای مهم خرید تلویزیون از بانه

لازم است در هنگام خرید تلویزیون از بانه فاکتورهایی نظیر فناوری صدا و تصویر، محدوده دینامیکی، کیفیت تصویر، رزولوشن، سایز و نوع برند سازنده را در نظر بگیرید.

رزولوشن

انتخاب کیفیت تصویر تلویزیون از اهمیت ویژه ای برخوردار است و به هر میزان که تلویزیون از کیفیت بالاتری بهره مند باشد کاربر احساس رضایت بیشتری نسبت به انتخاب و خرید خود دارد.

در واقع رزولوشن یک تلویزیون به معنی تعداد پیکسل هایی است که در کنار هم قرار می گیرند تا تصویر را نمایش دهند و هر چه تعداد پیکسل ها بیشتر باشد پیکسل ها به نزدیک تر می شوند در نتیجه تصاویر با کیفیت بالاتری نمایان می شوند. کیفیت تصویر در تلویزیون های فول اچ دی برابر 1080 پیکسل است اما تلویزیون های 4k دارای رزولوشن 2160*3840 پیکسل هستند.

 تکنولوژی صفحه نمایش

تلویزیون های موجود در بازار بانه دارای تکنولوژی صفحه نمایش OLED، QLED و یا LED هستند که در نحوه نمایش تصاویر با هم تفاوت دارند.

تلویزیون های LED

در این نوع از تلویزیون ها، تصاویر توسط لامپ های بسیار کوچکی ایجاد می ‌شود که برای مصرف کمتر برق و همچنین نمایش تصاویر با کنتراست بالا مناسب می باشند و از مزایای آن می‌ توان به کم مصرف بودن، داغ نکردن، نازکی و زیبایی آن اشاره نمود. ولی در عین حال به دما حساس هستند و دارای قیمت مناسبی نیز می باشند.

تلویزیونOLED ال جی و شیائومی

تلویزیون های ال جی و شیائومی از صفحه نمایش اولد پشتیبانی می کنن و تصاویر در این نوع از تلویزیون ها، با استفاده از بعضی از مواد کربنی به نمایش گذاشته می ‌شود و بهره گرفتن از این تکنولوژی سبب می ‌شود که سازندگان به تولید تلویزیون های نازک تر بپردازند که بسیار گران قیمت هستند. ولی تصاویر با کیفیت، پردازش سریع، انعطاف پذیری و نازک بودن آن بسیار مورد توجه قرار می‌ گیرد.

تلویزیون QLEDسامسونگ

تلویزیون هایی از نوع کیولد هستند دارای ساختار کریستالی هستند و تصویر در آنها از طریق ذرات ریز کوانتومی به وجود می ‌آید. این تکنولوژی باعث افزایش کیفیت رنگ، افزایش روشنایی تصاویر و اشباع آنها می ‌شود. ولی معایبی از جمله زاویه دید محدود، کیفیت متوسط رنگ آبی و کنتراست پایین را دارند، همچنین تلویزیون های کیولد سامسونگ برای محیط های روشن مناسب تر هستند.

محدوده دینامیکی گسترده

HDR  یا به اصطلاح محدوده ی دینامیکی وسیع که مخفف کلمه High Dynamic Range می باشد. یکی ازاستانداردهای تلویزیون های هوشمند نسل جدید به شمار می آید. محدوده دینامیکی به معنی نمایش دقیق جزئیات موجود در صحنه یا به عبارتی دیگر به معنی واقعی تر نشان دادن تصاویر و جزئیات آنها می باشد.

HDR یکی ازجدید ترین پیشرفت ها در زمینه ی کیفیت تصویر برای ایجاد رنگهای طبیعی و دقیق تراست. این تکنولوژی با تولید فرمت های جدید مدام در حال پیشرفت است و می تواند بهترین کیفیت تصویر را در تلویزیون ها ایجاد کند. اگر تلویزیون شما مجهز به تکنولوژی HDR باشد هنگامی که فیلم ها و تصاویر بسیار تاریک یا بسیار روشن را نگاه می کنید می توانید جزئیات آنها را بهتر درک کنید. لازم به ذکر است که محدوده دینامیکی برند ال جی نسبت به سایر برندها گسترده تر است.

نرخ تازه سازی

به تعداد دفعاتی که تصویر بر روی صفحه نمایش تلویزیون در طول هر ثانیه به روز رسانی می شود را نرخ تازه سازی یا رفرش ریت می گویند که برای به وجود آوردن یک تصویر با کیفیت بسیار لازم است و واحد اندازه گیری آن نیز هرتز بر ثانیه می باشد.

اگر رفرش ریت یا نرخ تازه سازی در تلویزیون، 60 هرتز در ثانیه باشد، یعنی تصاویر 60 بار در ثانیه تازه سازی می شوند و اگر مثلاً 120 هرتز بر ثانیه باشد، یعنی 120 بار تازه سازی روی می‌ دهد. هر چه رفرش ریت بیشتر باشد، تاری تصاویر از بین می ‌رود و بسیار با کیفیت تر و تمیز تر و واضح تر نمایش داده می شوند.

انتخاب سایز

درهنگام خرید تلویزیون از بانه یکی از مهمترین نکاتی که باید مورد توجه قرار بگیرد انتخاب سایز مناسب تلویزیون می باشد. به طور کلی برای انتخاب سایز تلویزیون یک قانون کلی وجود دارد و بایستی فاصله میان تلویزیون و چشم بیننده حدود 1.8 برابر قطر تلویزیون باشد. مثلا برای یک تلویزیون 32 اینچی، فاصله توصیه شده یک و نیم متر می ‌باشد. اگر تلویزیون شما 43 اینچی باشد، فاصله مناسب حدود 2 متر در نظر گرفته می شود. این فاصله برای یک تلویزیونی که سایز آن 65 اینچ باشد، 3 متر است و همینطور اینچ های دیگری که در بازار وجود دارد، از فاصله های مختلفی تشکیل می شوند.

خرید تلویزیون سامسونگ از بانه

سامسونگ، این برند معروف از کره جنوبی دارای تلویزیون هایی با کیفیت عالی است که همیشه توسط فروشندگان به عنوان اولین گزینه به مشتریان معرفی می شوند. تلویزیون سامسونگ با طراحی منحصر به فرد و کیفیت فوق العاده تصویر تجربه مشاهده عمیق را برای شما به ارمغان می آورند.

تلویزیون های سامسونگ از فناوری صفحه نمایش QLED پشتیبانی می کنند. پنل بکار رفته در تلویزیون های سامسونگ VA است اما سامسونگ در جدیدترین تولیدات خود از فناوری Quantum Dot برای تشکیل رنگ ها استفاده می کند وهمین موجب ایجاد تنوع رنگ و افزایش کیفیت تصویر می شود. تلویزیون های سامسونگ قابلیت بروزرسانی دارند و می تواند همیشه مطابق آخرین استانداردها عمل کنند.

اگر واقعا قصد خرید تلویزیون سامسونگ از بانه را دارید و دلتان برای سفر تنگ شده است وقت آن است که خود را برای سفر به بانه آماده کنید تا هم روحیه تان عوض شود و هم با کیفیت ترین تلویزیون سامسونگ را با نازل ترین قیمت خریداری کنید، البته در طی دو سال اخیر به دلیل شیوع ویروس کرونا و ایجاد محدودیت ها سفر به بانه کمی سخت شده است و بهتر است از راه دور و بصورت آنلاین محصولات مورد نظر خود را تهیه کنید.

خرید تلویزیون ال جی از بانه

کمپانی ال جی یکی از شرکت‌های بزرگ مستقر در کره جنوبی است که در زمینه الکترونیک و فناوری اطلاعات بسیار موفق عمل کرده است و تا حد زیادی توانسته اند برنده رقابت باشد و محبوبیت فراوانی را در بین کاربران بدست آورده است.

تلویزیون های اولد ال جی با ظاهری زیبا و طراحی منحصر به فرد، نقطه کانونی هر خانه ای هستند. تلویزیون های ال جی از فناوری صفحه نمایش اولد پشتیبانی می کنند همچنین سیستم عامل این برند Webos می باشد، تلویزیون های ال جی دارای کیفیت تصویر 4K،8K می باشد و به کاربر امکان ارائه جزئیات بیشتر، رنگ و کنتراست بالا و زاویه دید گسترده را می دهند، قطعات و کالاهای برند ال جی دارای طول عمر طولانی تری نسبت به سایر برندها هستند و در برابر ضربه مقاوم تر هستند.

اگر تلویزیون های ال جی هوش را از سر شما برده اند و تصمیم نهایی خود را گرفته اید، دو راه برای خرید تلویزیون ال جی از بانه وجود دارد شما یا باید حضوری به شهر مرزی بانه سفر کنید و با قیمت بسیار مناسب تلویزیون ال جی را از مراکز تجاری بانه خریداری کنید یا یک فروشگاه اینترنتی که دارای سابقه درخشانی در زمینه فروش محصولات الکترونیکی بویژه تلویزیون است مراجعه کنید.

خرید تلویزیون شیائومی از بانه

شیائومی یک کمپانی معروف چینی است، این شرکت یکی از بزرگترین شرکت‌های الکترونیک در زمینه طراحی، توسعه و فروش گوشی‌های هوشمند، برنامه‌های تلفن همراه و لوازم مصرفی الکترونیک بویژه تلویزیون است. امروزه شیائومی بزرگترین شرکت حاکم بر بازار است. این برند فناوری بسیار بالایی را در محصولات خود گنجانده است که به آنها امکان می دهد با مارک های دارای رتبه برتر با محصولات مشابه رقابت کنند.

تلویزیون های شیائومی با فناوری صفحه نمایش OLED و عملکرد بالا و اندازه صفحه نمایش 32 اینچ تا 65 اینچ و قابلیت اتصال چندگانه و قیمت مقرون به صرفه توانسته اند به سرعت در به بازار لوازم الکترونیکی نفوذ کنند و جایگاه ویژه ای را برای خود رقم بزنند.

خرید تلویزیون شیائومی از بانه یک فرصت استثایی است زیرا بانه به دلیل شرایط جغرافیایی خاص و هم مرز بودن با کشور عراق، عوارض و مالیات کمتری برای واردات این کالاها می پردازد. پس اخذ نکردن هزینه‌های گمرکی و داشتن ارتباطات مرزی مطلوب از جمله اساسی ‌ترین دلایلی هستند که منجر شده‌اند کالاهای شهر بانه نسبت به سایر شهرهای همجوار ارزانتر باشند.

مزیت خرید تلویزیون از بانه

تنوع کالا

فروشگاه ها و مراکز تجاری بانه به دلیل هم مرز بودن با کشورهای همسایه بطور مستقیم تلویزیون و سایر کالاها را وارد می کنند به همین دلیل تنوع کالا در این شهر تجاری بسیار بالا است و شما با هر بودجه ای که در اختیار دارید می توانید تلویزیون مورد نظر خود را تهیه کنید.

خرید آنلاین

همه فروشگاه های موجود در بانه امکان خرید آنلاین را برای کاربران خود فراهم کرده اند زیرا به دلیل کوهستانی بودن منطقه سفر کردن در فصول سرد سال به این شهر کمی مشکل است پس شما می توانید در منزل با استفاده از گوشی تلفن همراه سسفارش خود را ثبت کنید.

ارزان بودن قیمت کالا

شهر بانه به دلیل هم مرز بودن با کشور همسایه هزینه های بسیار کمتری برای مالیات و گمرک پرداخت می کند به همین دلیل شما با پرداخت هزینه های بسیار کمتر نسبت به شهرهای همجوار می توانید تلویزیون ال جی، سامسونگ و شیائومی را از بانه خریداری کنید.

انتخاب برند مناسب برای خرید تلویزیون در بانه

برندهای معتبر و معروف زیادی در زمینه تولید و عرضه لوازم الکترونیکی بویژه تلویزیون فعالیت می کنند اما از معروف ترین این برندها در بازار بانه می توانیم به سامسونگ، ال جی و شیائومی اشاره کنیم.

کلام آخر

اگر خواهان خرید تلویزیون از بانه هستید باید بدانید که قیمت تلویزیون در فروشگاه آگرین شاپ بانه (https://agrinshop.com) نسبت به دیگر فروشگاه های بانه، ارزان تر است، همچنین تمام تلویزیون های موجود در آگرین شاپ دارای گارانتی معتبر و ضمانت اصل بودن کالا و همچنین 7 روز مهلت تست می باشند که در صورت نارضایتی کاربر بدون هیچ مشکلی کالا برگشت داده می شود، پس شما می توانید با خیال راحت سفارش خود را ثبت کنید تا در کوتاه ترین زمان ممکن برایتان ارسال کنیم و شما محصول مورد نظر خود را درب منزل تحویل بگیرید.

اطلاعات تماس:

آدرس: بانه، فروشگاه اینترنتی آگرین شاپ

پست الکترونیکی: info@agrinshop.ir

شماره تماس: 09187178700

خروج از نسخه موبایل