خیر مقدم به سربازان تازه نفس عدالت

اول از همه ، علاوه بر چالش ها و مشکلات معمول آمادگی برای آزمون وکالت ، دوست عزیز ، من واقعاً متأسفم که با مشکل خاصی و عجیب به تعویق انداختن امتحان به دلایل زیر روبرو شدید: می خواهم بگویم. حضور بدنام کروناویروس. سختی و استرس آمادگی برای امتحان دوچندان شده است.

عزیزان ، شما امروز در میدان هستید. با بودن در آنجا ، طعم شیرین تر و شیرین تر از چیزی است که امروز با شنیدن خبر پذیرش تجربه کردم. و به همان میزان استرس و اضطراب وجود دارد که تا به حال تجربه کرده اید. امروز. شما با فشارها و چالش هایی که با آنها روبرو خواهید شد قابل مقایسه نیست. این خاص ترین احساس حرفه مورد نظر شما است و نمونه واقعی یک چشم اشک و چشم دیگر لبخند است.

حوزه وکالت نمونه ای از یک زمین دایره ای است که آماده کاشت و برداشت است. شکی نیست که تمام بذرهای کاشته شده در این منطقه برداشت می شود. آنچه مهم و مهم است کیفیت بذرهای کاشته شده و اهداف مورد نظر از این کاشت است. برای من و همکارانم ، شکستگی در این منطقه نمونه ای از طول عمر آجیل گردو در توضیح میوه و میوه حرفه وکالت داد. و صبر به روش دلخواه مهیا می شود. اجتناب از آفات نهال نورسته عادتی است که باید از ابتدای کاشت نهال رعایت شود.

من آفات نهال گردو را نمی شناسم فاجعه حرفه معتبر وکالت به اندازه ثروت اندک او در حرص و طمع ، دروغ و فریب ، استکبار و غرور و من همه چیز را که آنها آن را آمار می نامند ، می دانم.

صداقت / شجاعت / مهربانی / مثلث مثلث اخلاقی حرفه وکالت است این مثلث نمایانگر ظهور ویژگی های دیگری است که برای یک وکیل حرفه ای لازم است ، مانند احترام به قانون ، احترام به همکاران کهنه کار ، احترام به دادگاه ، احترام به طرفین دادرسی ، احترام به قاضی ، مراقبت ، انضباط و غیره. پایه است تا امروز. ، تواضع و فروتنی ، عزت و تواضع و … این منطقه حرفه ای دوست داشتنی فرصتی عالی برای پیاده روی با تمرین و سختگیری در راه آراسته شدن به ویژگی های انسانی است (نیاز به توضیح مفصل این ویژگی ها دارید ، به موقع می شنوید و در صحنه ظاهر می شوید.)

شرط اولین قدم در این حرفه داشتن فرد و داشتن ذهنی وابسته به مهربانی همنوعان است. برای او یک چهره سرگرم کننده بسازید. من چندین کتاب را تجزیه و تحلیل کرده ام تا وکیل شوم ، اما هنوز می بینم که آخرین سطر کتاب هنوز توضیحات و معانی دارد که باید بازنویسی شود.

در دنیای زبان و حرفه ، (من معتقدم وکالت هنر شریفی از انسان بودن است حرفه های حرفه ای خدمات مانند حمایت جامع را نمی توان اعمال کرد. و شما در مورد چیزهایی صحبت می کنید و اسراری را فاش می کنید که نزدیکترین خانواده او ممکن است از آنها مطلع نباشند.و چگونه می توان او را از چالش خارج کرد در حالی که بار این اعتماد را که با آن روبرو است تحمل می کند

در این بین ، کمپین های اصلی عبارتند از: تفکیک ذهن از باطل ، تشخیص حق از باطل ، تشخیص دروغ از راست ، رعایت بیانیه ها و اسناد حزب و جلوگیری از هدایت حقوق. این وظیفه ای است انجام شده. بیشترین کار در جهان ، ابتدایی ترین کار در اطراف ما است.

من دوست ندارم با ذکر رنج این حرفه دوست داشتنی ، عزیزان شما را رنج دهم. در زمان مناسب ، چیزهای زیادی خواهید شنید که این هنر شریف حمایت و مبارزه با ظلم باید چه کارهایی را انجام دهد و چه کارهایی را نباید انجام دهد. و من موظف هستم که با این ویژگیها مزین شوم ، و امیدوارم شما به بهترین شکل ممکن در برابر آن بایستید.یا حقوق جدید وکیل / خوش آمدید

*وکیل

دکمه بازگشت به بالا