نماد سایت مجله آنلاین

رکورد تزریق واکسن با ۹۵ هزار دوز در استان تهران شکسته شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

رکورد تزریق واکسن با ۹۵ هزار دوز در استان تهران شکسته شد - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، انوشیروان محسنی بندپی دوشنبه شب در نشستی در ستاد مقابله با کرونا گفت: قابلیت های شهرداری و جمعیت هلال احمر که برای حمایت از 107 مرکز واکسن یکپارچه استفاده می شد شکسته شد. 95000 دوز واکسن تزریق می شود.

به گفته وی ، در پنج هفته گذشته ، فاصله های اجتماعی در پیاده روها ، پایانه های داخل و خارج شهر ، سالن ها و رستوران ها کاهش یافته و هشدارهای کتبی صادر شده است و در صورت تداوم این روند ، به سیستم حقوقی وارد می شود. به دنبال دستورات ستاد کرونا ، کمیسیون تامین اجتماعی و انتظامی پروتکل ماه محرم را نیز تدوین کرده است که هیئت ها باید از آن پیروی کنند تا عزاداری باعث شیوع کرونا نشود.

محسنی بندپی به افزایش بستری شدن ها در بیمارستان اشاره کرد و افزود: “در خارج از کشور ، بیماران بستری و مرگ و میر در سراسر کشور و در قدس رو به افزایش است. پروتکل های ترخیص برای مراقبت در خانه.

استاندار تهران عنوان ن دانشکده های پزشکی در بدترین وضعیت مالی قرار دارند که در هر دو مورد مطالبات بیمه مجاز است ، و چون درآمد کالج رو به کاهش است ، باید تزریقات مالی انجام شود و در نتیجه منابع مالی و انسانی ایجاد شود. باید ارائه شود. در مورد زور ، بشریت با حذف چرخه های طولانی اشتغال از طریق پیمانکاران استعداد در واحدهای مختلف تأمین می شود.

وی تاکید کرد که ارتباط کوتاهی بین کوتاه شدن فاصله اجتماعی و عدم رعایت پروتکل ها به دلیل افزایش موارد وجود دارد. اجرا و کلاس و افرادی که پروتکل های قانونی تعقیب شده را رعایت می کنند.

استاندار تهران همچنین خاطرنشان کرد: طرح منطقه مرکزی شهید سلی مانی باید به طور واضح تری اجرا شود تا از سیستم بهداشت حمایت موثری شود.

خروج از نسخه موبایل