اقتصادی

آزمون سخت آجورلو در استقلال

اخیراً مصطفی آژورو می خواست رئیس فدراسیون فوتبال شود. اما او در انتخابات شکست خورد. اما در حال حاضر اغراق نیست اگر بگوییم مدیر جدید او از نظر حاشیه و برتری شغلی فراتر از یک فدراسیون است. آیا او به این آزمون افتخار می کند؟

به گزارش مجله آنلاین ، این روزنامه دنیای اقتصادی او نوشت: “بالاخره دوره عدم قطعیت در باشگاه استقلال به پایان رسید و بروس از مدیر جدید آنها مطلع است.” بنابراین ، وزارت ورزش دولت سیزدهم اولین کارکنان اداری را برای استقلال معرفی کرد. کارکنان هیئت مدیره متشکل از پرویز مظلومی ، محمد مومنی ، مجتبی عبدالهی ، مهدی افضلی و مصطفی آجورلو ، پس از گمانه زنی های اخیر اخیر ، با اعلام رسمی آژورلو به عنوان مدیرعامل باشگاه همراه خواهند شد.

مدیران سابق باشگاه هایی مانند تهران پاس ، استیل آذین و تراکتورسازی اکنون جانشین احمد مددی و باشگاه همه کاره استقلال معرفی می شوند. آژور در مسیری بسیار دشوار قرار دارد و اکنون می تواند ماموریت دشواری را که برای بازیابی استقلال با او روبرو است احساس کند. او اخیراً می خواست ریاست فدراسیون فوتبال را به دست آورد. اما او در انتخابات شکست خورد. اما اکنون اغراق نیست اگر بگوییم مدیران جدید آژور از نظر حاشیه و برتری شغلی بهتر از فدراسیون هستند. آیا او به این آزمون افتخار می کند؟

بازگشت استقلال به اوج

رسالت اصلی و مهم مصطفی آزورلو در استقلال هدایت این تیم به موفقیت است. فرمان مدیریت آب پس از سالها شکست به او واگذار شد. در این دوره ، ممکن است هواداران بسیار ناراحت شوند و صبر کمی باقی بماند. همه انتظار دارند مدیریت جدید وضعیت را در کوتاه مدت بهبود بخشد. بدون شک ، من تحت این همه فشار کار می کنم و انتظار کار سختی دارم. حقیقت این است که بسیاری از چیزها باید به طور مستقل تغییر کنند. طرز فکر بازندگان در این مجموعه به یک ذهنیت مثبت تغییر کرده است ، اشتیاق برای پیروزی باید مشتاق باشد و نظم و انضباط باید دوباره در تیم ظاهر شود. در طول این سالها نمونه های بی شماری از سردرگمی و تسلط بازیکنان در باشگاه وجود دارد و حتی اخیراً قرارداد بین دو بازیکن اسمی استقلال به دلایل مشابه تمدید نشده است. مواجهه با این وضعیت یک چالش واقعی است. به خصوص در شرایط فعلی که استقلال در حاشیه دو رقیب سرسخت مانند پرسپولیس و سپاهان قرار دارد.

چهارمین مدیرعامل مجیدی

او در همان مدت یک سال و نیم با سه مدیرعامل کار کرده است ، اگرچه ممکن است مجموع سه دوره حضور فالحارد مجیدی روی نیمکت مربیگری استقلال زیاد نباشد. در دو فصل اول مربیگری مجیدی ، آمیلو حسین اینفاتی و احمد ساداتومند به ترتیب مدیرعامل استقلال بودند. سومین دوره فعلی با احمد مددی آغاز شد و مصطفی آزور اکنون چهارمین مدیرعامل است که مجیدی با او کار می کند. از قضا هیچ یک از مدیران سابق استقلال نمی توانست به راحتی با مجیدی همکاری کند و بین آنها و فرهاد اصطکاک جدی بیشماری وجود داشت. در چنین شرایطی ، مدیریت این رابطه برای خود اجور دشوار است. قبل از هر چیز باید دید آژور درباره کادر فنی فعلی استقلال روشن باشد. در صورت زنده ماندن مجیدی ، باید صبور باشیم و مطمئن شویم که ابومجیدی در نهایت با یکی از مدیران باشگاه از فضا لذت خواهد برد یا شاهد مناظره دیگری خواهد بود.

بدبختی مالی

اکنون تصور استقلال با پرسپولیس بدون مشکلات مالی غیرممکن است. گویی مشکلات مالی بر پیشانی این دو باشگاه نوشته شده است. این که پرسپولیس 3 میلیون دلار از کنفدراسیون فوتبال آسیا وام گرفته است یا استقلال مهدی دائدی را به مبلغ 2 میلیون دلار فروخته است. با این حال ، در طول یک هفته قبل از معرفی اجور به عنوان مدیرعامل استقلال ، مجموعه ورزشی Enkerab از پذیرش ورزشکاران این تیم برای تمرین خودداری کرد. نشانه ای واضح از عمق مشکلات مالی باشگاه. فهرست بلندی از طلبکاران باشگاه رسانه ای روز جمعه ، ساعاتی قبل از معرفی آزور به عنوان مدیرعامل استقلال منتشر شد. افرادی که حتی در صورت شکایت و اصرار می توانند تیمی را از رقابت های بین المللی ربوده باشند. با این روحیه ، مصطفی آزور مدیرعامل استقلال شده است و هنوز مشخص نیست نسخه وی برای درآمدزایی و تعدیل هزینه های باشگاه چگونه خواهد بود. البته مدیر جدید کار راحتی ندارد ».

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا