اقتصادی

آشنایی با 15 روش خانگی برای پاکسازی پوست صورت

مانده در لایه سطحی و حتی عمقی پوست موجب تاخیر در پیری پوست و افزایش طراوت پوست خواهد شد. این ماده همچنین میتواند در کاهش ترشح بیش از اندازهی چربی روی پوست و جمعکردن منافذ مؤثر باشد. اما زمان زیادی نمیگذرد که پوستتان دوباره چرب میشود و این چربی پوست به شدت آزاردهنده است. به دلیل همین فعل و انفعالات شیمیایی، معمولا لایه برداری نسبت به اسکراب به زمان بیشتری نیاز دارد. یک لایه بردار حاوی مواد شیمیایی (به طور عمده اسیدی) است که باعث به وجود آمدن یک سری فعل و انفعالات شیمیایی میشود و این واکنشها در نهایت به پاکسازی پوست از سلول های مرده منجر میشود. به عنوان مثال نوعی از لایه بردار توسط بسیاری از متخصصان پوست مورد استفاده قرار میگیرد که حاوی آنزیم های میوه است و بین ۵ تا ۱۰ دقیقه فرایند لایه برداری را انجام میدهد.

پاکسازی پوست

روش مصرف 2 تا 3 بار در هفته مقدار کافی از ماسک را بر روی پوست صورت مالیده و بطور یکنواخت در تمام نواحی صورت به غیر از دورچشم و دور لب پخش کرده و پس از 5 دقیقه ماسک را به کمک آب گرم شستشو و کاملا خشک نمایید. در پاکسازی دوره ای علاوه بر اینکه بسیاری از مشکلات پوستی پیشگیری می کند، باعث می شود تا برای همیشه پوستی زیبا و شفاف داشته باشیم و نیاز کمتری به کرم و کانسیلر و دیگر موارد آرایشی داشته باشید. برگ نعناع، نعناع فلفلی، اسطوخودوس یا بابونه را در آب (۲ فنجان) بجوشانید و سپس با استفاده از بخار آن پوست صورتتان را بخور بدهید. برای این کار ابتدا یک عدد سیب زمینی تازه را رنده کنید سپس آن را روی پوستتان اعمال کنید و بعد از 5 دقیقه با آب سرد بشویید، این کار را یکبار در هفته تکرار کنید تا بهترین نتایج را بدست آورید.

روش های خانگی پاکسازی صورت

آشنایی با تکنیکهای پاکسازی طبیعی صورت به شما این امکان را میدهد تا به بهترین شکل از پوست صورتتان محافظت کنید و همیشه چهرهای زیبا و پوستی شفاف داشته باشید. این کار با استفاده از محصولات خاص ژله ای یا کرمی و با ماساژ تقویتی انجام می شود. که تمام پروسه پاکسازی بهواسطه همین ذرات انجام میشود. معمولاً اسکراب دانههای ریزی در مواد اولیه خود دارد که وقتی آن را بر روی پوست قرار میدهید، لغزیدن همین دانههای ریز بر روی سطح پوست باعث پاکسازی پوست از سلولهای مرده میشود. پاکسازی پوست دارای چند مرحله و بخش است که ترتیب مرحله های آن در تاثیرش بر روی پوست تاثیر مستقیم دارد. میتوانید بهطور هفتگی پوستتان را برای چند دقیقه با اسکراب پاکسازی کنید و آلودگیها را از سطح آن پاک کنید. در کنار پاکسازی روزانه پوست، نوعی پاکسازی عمیقتر نیز وجود دارد که معمولاً بهطور هفتگی انجام میشود. تفاوت بین این سه در این است که چگونه این کار را انجام میدهند. همانطور که در بالا نیز به آن اشاره شد سلولهای مرده پوست درخشندگی ظاهر شما را از بین میبرند. هدف دوم پاکسازی، از بین بردن چربیهای اضافی پوست و همچنین آلودگیهایی است که روزانه روی پوست ما مینشیند.

بهترین آموزشگاه پاکسازی صورت

برای اطلاع از تخفیفات دوره های دکتر فاطمه حبشی ، می توانید صفحه آموزش پاکسازی پوست صورت را مشاهده فرمایید.یا با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل فرمایید. جنس و رنگ پوست هر فرد به ژنتیک خانوادگیاش مربوط میشود. این کلاس شامل سرفصل های جامع مربوط به پاکسازی پوست صورت با مواد و پاکسازی پوست با دستگاه می شود. روی سطح سری و برس های این دستگاه، پستی و بلندی هایی وجود دارد که تمیز کردن قسمت های انحنادار صورت مانند اطراف بینی را راحت تر کرده است . پاکسازی با روغن میتواند به تعادل پوست کمک کرده و موجب آبرسانی آن شود. استفاده از روغن نارگیل برای رفع خشکی پوست و آبرسانی موثر است. لطفا دقت کنید حداکثر دفعات مجاز استفاده از براشهای روزانه و پاکسازی روزی یک بار به مدت یک دقیقه و براش لایهبردار هفتهای یک یا دو بار است. یک قاشق چایخوری بادامزمینی پودر شده، یک قاشق چایخوری عسل و سفیدهی یک تخممرغ را با هم ترکیب کنید تا خمیر غلیظی بهدست آید. در نهایت ترکیب حاصل را روی صورت قرار دهید، اجازه بدهید به مدت حدود ۱۵ تا ۲۰ دقیقه بماند و بعد آن را بشویید. اجازه بدهید حدود 5 دقیقه روی پوستتان بماند و سپس صورت خود را با آب ولرم بشویید و خشک کنید. اطلاعات بیشتر را از https://fatemehhabashi.com بخوانید.

 

دکمه بازگشت به بالا