اقتصادی

قرنطینه هوشمند جایگزین محدودیت‌های کرونایی می‌شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، بهرام عین الهی وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ظهر امروز در یک کنفرانس دولتی در مقر کرونا در کرمانشاه گفت:

وی در مورد اهمیت واکسیناسیون کرونا در مورد موضوع و سرعت واکسیناسیون ادامه داد. من افتادم: “هیچ مشکلی در مورد کمبود واکسن در ژاپن وجود ندارد و ما در حال برنامه ریزی برای سرعت بخشیدن به واکسیناسیون هستیم. واکسن یک روز قبل ، یک روز قبل از آن تزریق می شود.”

وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به تجربه دفاع مقدس و مشارکت مردمی گفت: مقامات واکسیناسیون در کرمانشاه باید واکسیناسیون را برای عموم مردم تسریع کنند و مردم باید در اسرع وقت واکسینه شوند.

“بر اساس اخبار منتشر شده امروز ، حضور و مشارکت مردم رکورد جدیدی در زمینه واکسیناسیون در سراسر جهان به ثبت رسانده است. این یک دستاورد بزرگ برای درمان جامعه کشور است.”

عین اللهی خاطرنشان کرد: صبح امروز در بازدید از مرکز ایمن سازی جمعی کرمانشاه ، دستورات لازم برای تسریع روند ایمن سازی به من داده شد.چه زمانی میر میزان بروز این بیماری را کنترل می کند.

وی در مورد نقش اساسی شیوه زندگی و تغذیه در سلامت افراد اظهار می دارد: “”

وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی گفت: “ما از پیشرفت و پیشرفت دانشکده پزشکی کرمانشاه خوشحالیم و به طور جدی تأیید می کنیم که دانشکده پزشکی کرمانشاه دیگر یک دانشگاه نوع 2 نیست ، بلکه یک نوع محسوب می شود.” یک دانشگاه “

وی در مورد نیاز به قرنطینه هوشمند در کشور افزود: “پس از اتمام واکسیناسیون ، باید محدودیت ها برداشته شود و قرنطینه هوشمند جایگزین آن شود.”

به گفته عین اللهی ، بازگشایی مدارس ، دانشگاه ها و دانشکده های پزشکی در اولویت قرار دارد و پس از تکمیل واکسیناسیون در دستور کار قرار می گیرد.

وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی از نمایندگان ایالت دعوت کرد تا برنامه ها و الزامات اعضای شارن را ارائه دهند و به آنها یادآوری کرد: دستور کار وزارت بهداشت آه تو مشکل را معرفی می کنم.

عین الهی به مرکز کرمانشاه در منطقه غرب اشاره کرد و افزود: اختصاص پایگاه های نیروی هوایی برای مراقبت های پزشکی منطقه ای: دشوار ترانزیت در کرمانشاه ، این اولویت است و اعتبارات و تجهیزات مورد نیاز برای این پایگاه باید در اسرع وقت بررسی و اجرا شود.

دکمه بازگشت به بالا