اقتصادی

خیلی مراقب باش علی بیرو!

در حال حاضر تیم ملی سه دروازه بان درجه یک دارد که هر زمان می توان به راحتی به هر یک از آنها اعتماد کرد. »در کنار این رقبا ، علیرضا بیرانوند بسیار محتاط است و کلاه خود را محکم نگه می دارد ، به نظر می رسد باید چسبیده باشید.

به گزارش مجله آنلاین ، این روزنامه دنیای اقتصادی او می نویسد: “به نظر می رسد فوتبال ملی ایران از نظر داشتن دروازه بانان با استعداد یکی از بهترین دوران تاریخ بوده است. علیرضا بیرانوند سال ها پیراهن شماره یک این تیم بوده است. باشگاه با وجود فراز و نشیب های این دسته ، دروازه بان معمولا یک مهره قابل اعتماد و قابل اعتماد برای تیم ملی است.

تصویر مهار پنالتی کریستیانو رونالدو به یکی از درخشان ترین و ماندگارترین قاب های تاریخ فوتبال ایران تبدیل شده است. بیرو هنوز خوب است و در همان دیدار مقابل کره جنوبی در آخرین لحظه به خوبی پاسخ داد تا از شکست تیم ملی کشورمان جلوگیری کند. اما اکنون علی بیرو می تواند نفس دو رقیب بلندپرواز را درست پشت سر خود احساس کند. امیر عابدزاده ، که بسیاری او را ژن فوتبال “خوب” می دانند ، در طول این سالها به وضوح قد بلندتر شده و توانایی های خود را به همه ثابت کرده است. آبزاده فصل گذشته بیش از 100 سیو در لیگ پرتغال انجام داد و نقش مهمی در جلوگیری از سقوط مارکوتیمو داشت. دروازه بان 28 ساله این فصل راهی پونفرادینا در لیگ دسته دوم فوتبال اسپانیا شد تا کار جدیدی را آغاز کند. امیر آنجا ثابت است ، عملکرد عالی دارد و معمولاً تحسین می شود. عابدزاده کوچک امیدوار است که این درخشش همچنان توجه تیم فصل آینده لالیگا را جلب کند و فرصت بازی برای بارسلونا و رئال مادرید را پیدا کند.

ما باید پیامهای لازم را به این دو نفر اضافه کنیم. دروازه بان 26 ساله ، متواضع و حاشیه ای فوتبال ایران پس از یک دوره موفق در سپاهان ، اوایل این فصل در لیگ پرتغال در پورتیموننسه بازی کرد. او قبلاً در لیگ بازی نکرده است ، اما این فرصت خوبی بود تا پیام خود را به او منتقل کنم که این تیم در قسمت 3 مقابل حریفان خود بازی کرد. از قضا او در امتحان موفق بود و با ضربه پنالتی درخشید تا تیم را به دور بعد برساند. پورتیموننس در وقت اضافه معمولی با حریف خود 3-3 مساوی کرد. پیام در طول بازی ضربه پنالتی را به نفع تیم حریف مهار کرد. او همچنین دو ضربه دیگر را در ضربات پنالتی مهار کرد. اما داور یکی از آنها را نپذیرفت. در هر صورت ، این عملکرد خارق العاده به نیرسمند فرصت بیشتری می دهد تا در مسابقات تیمی بازی کند ، جایی که می تواند دروازه بان اول باشد.

در مقطعی پس از بازنشستگی احمدرضا آبزاده ، فوتبال ملی ایران با بحران دروازه بانان معتبری روبرو شد. در آن زمان دروازه بانانی که به تیم ملی پیوستند ضعف های خاص خود را داشتند و نگران بودند. با آمدن مهدی رحمتی ، تخیل من تا حدی آرام شده است. اما ، برای مثال ، مسئله خروج وی همیشه بحث برانگیز بوده است. با این حال ، در حال حاضر سه دروازه بان درجه یک در تیم ملی حضور دارند که در هر زمان می توان به راحتی به هر یک از آنها اعتماد کرد. در کنار این رقبا ، به نظر می رسد علیرضا بیرانوند باید با احتیاط زیادی به کلاه خود بچسبد. “

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا