اقتصادی

سرعت عمل بالا از ویژگی های رزمایش “فاتحان خیبر”

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مجله آنلاین
روز شنبه ، در کنار رزمایش فاتح کیبر ، سرهنگ علی دلبار گفت: تمرین فاتح کیبر استراتژی منطقه را تغییر می دهد. نیروهای ویژه منهدم شدند و مأموریت مهم دیگر کارکنان محلی یگان به طور کامل انجام شد. و هیچ اشتباه جزئی وجود ندارد.
فرمانده تیپ 25 واکنش سریع نیروهای ویژه ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در تبریز گفت: در این رزمایش بزرگ ، اسکورت و تهیه ابزار و تجهیزات برای شرکت در رزمایش بر عهده تیپ 25 نیروهای ویژه بود. یک فرمانده روحانی و شجاع. ماموریت به خوبی پیش رفت.

سرهنگ دلوا بر اظهارات مقامات نظامی و دولتی ایران اسلامی در مورد شیطنت کشورهای همسایه و وجود سرقت رژیم های صهیونیستی و تروریست های داعش در منطقه تاکید کرد و چنین اقداماتی را برخلاف رویه سیاسی انجام داد و وی را مقصر دانست و افزود: در منطقه است و پیام آن صلح و دوستی با دوستان و همسایگان ایرانی اسلامی است ، اما این تنها بخشی از توانایی های کودکان در این پناهگاه است و قطعاً استراتژی فعلی منطقه را تغییر خواهد داد.

وی فرماندار نظامی را یک نکته قدرتمند و مهم خواند و گفت: “رهبری اولیه امام هامنه ای و وعده استکباری افول به جامعه اسلامی روح جنگ و مقاومت را بیش از پیش تثبیت می کند. جهانی علیه ظلم و ستم.”

رزمایش های فاتح کیبر در تبریز با استفاده از یگان های بزرگ شمال غرب کشور از جمله قزوین ، مارکجی ، تهران ، پهپاد نزاجا ، نیروی هوایی تبریز و کرمانشاه و یگان های مستقر در گروه توپخانه یازدهم مراغه به عنوان بیست و پنجمین نیروی ویژه برگزار می شود.

دکمه بازگشت به بالا