نماد سایت مجله آنلاین

لزوم پیگیری فراهم سازی زیرساخت تهویه مدارس – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

لزوم پیگیری فراهم سازی زیرساخت تهویه مدارس - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین؛ سید محمدتقی شاهچراغی ظهر پنجشنبه در جلسه ستاد پیشگیری. هدایت هماهنگی و عملیاتی بحران استان که در تالار افتخارات استانداری برگزار شد، گفت: بنابراین برخی از مدارس کم درآمد این ایالت باید از توانمندی های انجمن خیرین سلامت این ایالت برای تهیه تجهیزات بهداشتی و ماسک استفاده کنند.

وی افزود: در زمینه واکسیناسیون باید با مخالفان برخورد شود، تاکید مراجع و مقام معظم رهبری برای واکسیناسیون الگوی جامعه است و در این مورد تردیدی نیست.

به گفته وی، شما همچنین می توانید از قدرت PTA برای متقاعد کردن دانش آموزان خود برای واکسینه شدن استفاده کنید. زیرساخت‌های واکسیناسیون قم خوب است و افرادی که در تجهیزات اجرایی هستند باید با همکاری یکدیگر جامعه هدف را متقاعد کنند که واکسینه شوند.

استاندار قم با بیان اینکه باید در زمینه واکسیناسیون اتباع و گردشگرانی که از کشورهای همسایه وارد کشور می شوند نظارت بیشتری صورت گیرد و دبیر شهروندی هم برای ترغیب شهروندان به واکسینه شدن بیشتر باشد، گفت: باید همکاری کرد.

شاهچراغی در سخنانی خطاب به اداره کل ورزش، جوانان و میراث فرهنگی گفت: برای هجوم مهم گردشگران. “.

وی افزود: «امیدواریم با همکاری با سازمان‌های دولتی و ترغیب افراد بیشتری به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تشویق واکسیناسیون، میزان بستری شدن و مرگ و میر این ایالت بیشتر کاهش یابد.

خروج از نسخه موبایل