نماد سایت مجله آنلاین

نکات مربوط به چاپ روی شیشه

شیشه ها چه در نوع ساده و یا چه نوع سکوریت( نشکن ) بخاطر خصوصیات فیزیکی و نمای زیبا و عایق خود در صنعت بسیار پر کاربرد بوده و طرفداران بی شماری دارد. با چاشنی تکتولوژی چاپ مستقیم می توان باعث اجرای متفاوت تر و بسیار شکیلتر سازه ها و دکوراسیون های داخلی شد و نمای آنها را بسیار حرفه ای تر به نمایش گذاشت و از شیشه های چاپدار برای بهبود شرایط دکوراسیون خود بهره برد.

چاپ مستقیم روی شیشه درست مثل چاپ روی فلز، کاشی و این قبیل اجسام که سطح نفوذ ناپذیری دارند ، ماندگار نبوده و به راحتی آسیب پذیر می باشد ، لذا برای ماندگاری چاپ بر روی شیشه دو راه را می توان پیش گرفت :

کاربرد چاپ ۵ رنگ در چاپ روی شیشه چیست ؟

چاپ روی این متریال را می توان به دو صورت اجرا کرد  :

چاپ مستقیم روی شیشه

چاپ به صورت معکوس  ( mirror printing ) و پشت شیشه

در حالت عادی در چاپ مستقیم ، چاپ روی سطوح را اجرا می کنند ولی در برخی اجسام مانند شیشه ، پلکسی گلاس و … که سطوحی بی رنگ و شفاف دارند ، برای محفوظ بودن چاپ ( عدم آسیب پذیری ) و نمایان بودن سطح شیشه ای و شفاف جسم ، طرح را پشت آن و اصطلاحا به صورت miror چاپ می کنند ؛ در هر دو مدل چاپ ، از رنگ سفید برای رنگ پنجم بهره می گیرند ولی در یک مدل چاپ سفید روی چاپ اصلی قرار می گیرد و در مدل دیگر چاپ سفید زیر چاپ اصلی اجرا می شود .

شرایط چاپ عکس رنگی یا نوشته بر روی شیشه:

برای چاپ روی شیشه شما هیچ محدودیتی از نظر طرح نخواهید داشت ، این بدان معناست که می توانید عکس های کاملا رنگی یا حتی نوشته های بسیار ریز یا درشت را برای چاپ ارسال نمائید و طرح ارسالی شما تاثیری بر قیمت گذاری چاپ نخواهد داشت.

فقط این نکته را مدنظر داشته باشید که فایل ارسالی شما بایستی کیفیت مطلوب را داشته باشد و برای اطمینان از این موضوع می توانید با کارشناسان مجموعه سرزمین چاپ در تماس باشید.

منبع:

/چاپ-روی-شیشه/https://uvprint.ir

خروج از نسخه موبایل