اقتصادی

بهاره رهنما را تخطئه نکنید!

در مورد نظام آموزش و پرورش کشور اظهارنظرهای زیادی از سوی کارشناسان وجود دارد، اما ناگفته نماند که نظام آموزشی درست نیست. به محض ورود به بازار کار مقرون به صرفه است زیرا ساختاری نادرست و غیر استاندارد دارد و همه افراد تحصیلکرده صلاحیت و کارایی کافی برای فارغ التحصیل شدن از یک مرکز آموزشی را ندارند، می توانید استقلال کسب کنید.

در مورد وضعیت اقتصادی، به نظر می رسد حتی اقتصاددانان نیز تا اطلاع ثانوی قادر به تحلیل وضعیت فعلی کشور نیستند. در این نگاه، کارفرمایان، بیکاران و بازنشستگان همگی از وضعیت روز خود گلایه دارند. البته بی اعتبار!

در شرایط تشریفاتی فعلی، وضعیت مالی و مالی یک فرد عموما نامناسب است و از منظر استقلال مالی، فرد بیکار، بازنشسته یا شاغل است، فرقی نمی کند! هیچ یک از این گروه های مدنی استقلال مالی ندارند.

اگر دقت کنید، از تحقیقات میدانی و تحلیل علمی نویسنده به نتایج زیر خواهید رسید.

نیاز روز جامعه ای عاطفی که در معرض شرایط گذرا قرار گرفته و رهایی یافته است، ارتقای سطح آگاهی مردم است. هم آگاهی عمومی و هم حقوقی.

نگاهی دقیق‌تر نشان می‌دهد که هر چیزی که پشت سر می‌گذاریم، عقب رانده می‌شویم و در نهایت ناامید می‌شویم، ریشه در نادانی ما دارد. ما حق و حقوق خود را نمی دانیم. متأسفانه ما به راحتی هنجارشکنی می کنیم و حقوق دیگران را پایمال می کنیم.

به عنوان مثال، همه شهروندان از آموزش رایگان برخوردار هستند. برخورداری از خدمات بیمه ای، رفاهی و تامین اجتماعی نیز یک حق عمومی است. با این حال، تعداد کمی از شهروندان این را می دانند و حتی اگر بدانند، در صورت نداشتن آن را مطالبه نمی کنند. این ناآگاهی و ناآگاهی عمومی ناخواسته است، اما به داشتن افکار نادرست، افکار نادرست و سوء تفاهم کمک می کند.

سوال اساسی اینجاست که چرا باید بعد از 30 سال فعالیت و تلاش و کار به رفاه اجتماعی رسید! ?? اما ما حق داریم از ابتدای تولد از ابتدایی ترین شهروندی مانند رفاه و تامین اجتماعی برخوردار شویم.

استفاده صحیح از مطبوعات، رسانه های جمعی و سایر ابزارها (بند دوم اصل سوم قانون اساسی) برای ارائه آموزش و پرورش و تربیت بدنی رایگان به همه در همه سطوح برای ترویج و تعمیم آموزش عالی که آگاهی عمومی را در همه زمینه ها افزایش می دهد. (بند سوم اصل سوم قانون اساسی) و همچنین دیدگاه های مربوط به بازنشستگی، بیکاری، کهولت سن، بی خانمان های ازکارافتاده، حوادث جاده ای، حوادث، خدمات پزشکی و نیاز به مراقبت های پزشکی دسترسی به تامین اجتماعی از سوی دولت، مانند به عنوان بیمه، حقی است همگانی که دولت طبق قانون برای تک تک افراد کشور دارد. (اصل 22 قانون اساسی) افزایش آگاهی عمومی و سطح تحصیلات رایگان و تامین رفاه اجتماعی جزء حقوق شهروندی ما شناخته شده است، اما اساسی است حتی بعد از 30 سال کار، نرسیدن به حداقل شرایط بهداشتی چیست؟ برخی فکر می کنند که زندگی بی ضرر است این جهل قانونی است

بنابراین، همانند شناخت حقوقی، شناخت عمومی نیاز روزمره جامعه امروز ماست. در غیر این صورت، مگر اینکه اعضای جامعه نیاز به آگاهی حقوقی داشته باشند اما آگاه باشند، وضعیت قمری در عقرب است و جامعه در فقر فرهنگی غرق شده است.

عقرب با ماه متقارن است

تا ماه در کار ما

بنابراین؛

راهنمای بهار را نقض نکنید!

* مدرس دانشگاه و محقق حقوقی

دکمه بازگشت به بالا