اقتصادی

۶ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار سفر رئیس جمهور به خراسان‌جنوبی – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، جواد قناعت یکشنبه شب در شورای برنامه ریزی و توسعه خراسان جنوبی گفت: مرکز اعتباری “

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه تامین منابع مالی از این مرکز برای کشورهای کم درآمدی مانند خراسان جنوبی بسیار مهم است، گفت: ما باید تمام تلاش خود را برای جمع آوری منابع انجام دهیم.”

قنات در ادامه بر اهمیت شاخص عدالت در تخصیص اعتبارات بین شهرستان ها و دستگاه های دولتی خراسان جنوبی تاکید کرد. متأسفانه تخصیص بسیاری از پروژه های به جا مانده از دولت قبل زمان زیادی را به طول انجامید.»

“تا زمانی که کاری به پروژه قبلی محول نشده باشد، نباید پروژه جدیدی را در خراسان جنوبی تعریف کنید، مگر اینکه خیلی ضروری و مهم باشد. وقتی پروژه طولانی شود، افراد شیرین از یک کار خوب لذت می برند. امکان پذیر نیست.”

استاندار خراسان جنوبی یکی از موضوعات کلیدی استان را جذب سرمایه گذار دانست و گفت: همه مدیران دستگاه های دولتی خراسان جنوبی طرح های سرمایه گذاری را در اولویت قرار می دهند و رسانه ها باید بر این موضوع نظارت دقیق داشته باشند.

قناعت گفت: تاخیر در اجرای پروژه های سرمایه گذاری توسط مدیران خراسان جنوبی غیرقابل قبول است و باید تمام تلاش خود را برای رفع این موضوع به کار گیرند.

وی گفت: دستاوردهای سفر رئیس جمهور به کشور نیز پس از ابلاغ باید مورد توجه قرار گیرد و دستاوردهای این سفر 6 هزار و 300 میلیارد تومان در 265 پروژه بوده که برای رونق بسیاری از پروژه ها حائز اهمیت است.

استاندار خراسان جنوبی یادش رفت در صورت جذب کمتر از 80 درصد اعتبار توسط دستگاه های اجرایی، تخصیص را جابه جا کند.

قنات همچنین بر لزوم کار کارشناسی این پروژه قبل از ارائه به شورای برنامه ریزی و توسعه تاکید کرد.

دکمه بازگشت به بالا