اقتصادی

اولویت اصلی آموزش و پرورش، تربیت اجتماعی دانش آموزان است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آموزش و پرورش، وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه 90 درصد فرهنگیان کشوری دو بار واکسن کرونا پسرانه ناحیه دو کرمان را دریافت کرده اند، از دبستان معلم بازدید کردند. اندوی گفت: تربیت اجتماعی دانش آموز اولویت اصلی آموزش و پرورش است.

یوسف نوری به مشکلات فرهنگیان در دوران کرونا اشاره کرد و گفت: کار معلمان در دوران کرونا دو برابر شده است.

وی با بیان اینکه در سیستم مدارس تعطیلی مدارس بی معنی است، گفت: همه ما باید آموزش و پرورش را از راه های زیر امتحان کنیم: در جلو به عنوان اطاعت مکتبی می گوید: رکن اصلی نظام آموزشی در مدارس است و همه اهداف ما در مدارس محقق می شود. مق بله ما خادم دانش آموزان و مربیان هستیم.در حال حاضر معلمان فضای مجازی به شدت مشغول کار هستند مق مدرسه باید زنده باشد.

وزیر آموزش و پرورش نیز شهادت حضرت زهرا (س) را تسلیت گفت.س) و سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی افزود: برای کسانی که این ایالت را دوست دارند، روز فاطمیه روز خاصی است و امیدواریم با هزاران نفر دیدار کنیم. حاج قاسم در جامعه جهانی شرکت می کند.

وزیر آموزش و پرورش نیز در مراسم اختتامیه دومین جشنواره سراسری علمدار گفت: «شهید».حاج قاسم سلیمانی معیار همه بزرگان و انقلابیون جهان است و میزبانی این جشنواره فرصتی برای ارزش گذاری است. ها ها در قالب «هنر» است.

یوسف نوری گفت: سخنرانی در مراسم بزرگداشت شهید گفتن سخت است، گاهی شهدا انسان را به جهات مختلف می برند مق نام تجاری، امروز مهم است زیاد سوال اینجاست که چرا شهید سلیمانی جهانی شد؟

وی افزود: شهید سلیمانی در همه عرصه ها انسان بود، در همه عرصه ها از لیسانس به ملت تبدیل شد. های آموزشی و فداکار بود.در همه زمینه ها ها ها او خدا را دیده و قلمرو اخلاقی او بی نظیر بود.

وزیر آموزش و پرورش گفت: اساس هر سه واقعه 9 دی، 13 دی و شهادت حضرت زهرا (س) است.س) حضرت زهرا اولین مدافع نظامس) بود قهيد سليماني متشکرم. حضرت زهرا(س)س) مردان مسلمان دوست و نگهبان هستند و شهید سلیمانی مدرسه را تأسیس کرد.این از الگوی خارجی پیروی نمی کند نه آرام آرام خودش این مدرسه و مکتب را ایجاد کرد انجام داد کل مکتب دکترین ها ها و داشت های هر وقت از الگوی خود پیروی کنیم، خودش است کار را نکرد ام لنگ ام..

نوری می گوید: «سیستم آموزشی ما نیاز به یک الگو دارد. گروه “حاج قاسم” «حقدرق ون», «¿»، «فایمقون» و… و0064 ما مق بگو؛ در برنامه درسی اگر شهید نیمه شب باشد، «گروه بندی» اصل است مق معلم او شوید مق برای دانش آموزان آموزش و پرورش یاد بگیرید حتی نصف شب باید بگذرد، معلم ما خیلی سخت است کوregsvr محدودیت زمانی و مکانی وجود ندارد. این شانس شماست سلیمانی بدون توجه به مکان و زمان در خارج از کشور به شهادت رسید و جاودانه شد.

گفت: این جشنواره ها ها فرصت ارائه “ارزش” ها هادر قالب «هنر» و به فرموده مقام معظم رهبری فصیح است. زیاد این یک ابزار ارسال پیام است.امروزه مفهوم «جهاد» در حال تغییر است کار را نکرد بلکه چهره اش گاهی به صورت جنگ نظامی، گاهی در قالب جنگ فرهنگی با نقش معلمی. معلم به طور جدی، این جشنواره ها ها ایجاد فرصتی برای ایجاد طعمی غنی مق به آرامی

یوسف نوری؛ در اولین برنامه سفر به استان کرمان با حضور در گلزار شهدای این شهر در مقام سرلشکر شهید خواهید بود. حاج قاسم سلیمانی دبیر ستاد شهدای آموزش و پرورش استان کرمان و شهدای انقلاب اسلامی دفاع مقدس و مقاومت تجلیل کرد.

بر اساس این گزارش وزیر آموزش و پرورش پس از قرائت فاتحه بر سر مزار سردار دلها قهيد د حاج قاسم سلیمانی و دبیر شهدای آموزش و پرورش کرمان با عطرافشانی و پذیرایی گل با اهداف عالیه شهید تمدید قرارداد کردند.

دکمه بازگشت به بالا