نماد سایت مجله آنلاین

عوامل حادثه تروریستی سال ۹۷ خرم‌آباد اعدام شدند/ جزئیات اعترافات – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

عوامل حادثه تروریستی سال ۹۷ خرم‌آباد اعدام شدند/ جزئیات اعترافات - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، چهارشنبه امروز محمد رزم کودشت وی در سخنانی گفت: مردم لر بویژه شهرستانها کودشت، اخلاص، عفو مردم، برادری و برادری و صلوات معتمدین و بزرگان. ذ0064 آنها این نفوذ و صداقت را دارند که در چنین مواردی برای جلب رضایت والدین خود مجدانه تلاش کنند.

چهل و شش قتل در لرستان به صلح منجر شد

وی با بیان اینکه در دو سال اخیر 46 قتل در لرستان موجب صلح، آشتی و رضایت شده است، گفت:

رئیس قاضی لرستان در ادامه سخنان خود بر اهمیت، ارزش، جایگاه، صداقت و رضایت و گذشت والدین از موضوع صلح و سازش تاکید کرد. اتحاد، اتحاد، اتحاد، صداقت، اقتدار و تقویت ملت در این گونه موارد.

رزم با تاکید بر اینکه امنیت یکی از شاخص ها و مولفه های اصلی رشد و توسعه است، تصریح کرد: صلح و آشتی نیز در آموزه ها و منابع دینی ما بسیار بالاست و وجود دارد.

در لرستان فراریان در امان نیستند

وی یکی از رویکردها و سیاست های قضایی را تاکید بر صلح، سازش، آشتی، وحدت و انسجام بین مردم عنوان کرد و گفت: از قوه قضائیه. “

رئیس کل دادگستری لرستان همچنین برخورد با جرایم خشن، اشرار، اخلالگران نظم اجتماعی، آرامش و امنیت عمومی را از دیگر اولویت ها و سیاست های قضایی دانست و گفت: در این زمینه سخت گیری و تاکید می شود.

رسم با اشاره به سیاست ها، موازین و ویژگی های کیفری خاص قوه قضائیه لرستان در هر پرونده قتل می گوید: در لرستان فراریان در امان نیستند. چند سال بعد به شما هشدار می دهم که خودتان را معرفی کنید تا راه را برای صلح و آشتی هموار کنید. ..

برخورد قاطع با قاچاقچیان اسلحه و مهمات در لرستان

وی در ادامه با بیان اینکه بی شک با قاچاقچیان اسلحه و مهمات لرستان برخورد قاطع و قانونی خواهد شد، گفت: قاچاقچیان دستگیر شده بازپرس ویژه امنیتی و بدون مراجعه به زندان هستند و به دلیل ارتکاب جرم موقتاً بازداشت می شود. شدیدترین مجازات اعدام قانونی

دادگستری دیوان عالی لرستان با بیان اینکه امروز تعداد زیادی از قاچاقچیان مواد مخدر در زندان های مرکزی زندانی و اعدام می شوند، گفت: این قاچاقچیان مواد مخدر حتما اعدام خواهند شد.

دو تروریست در سال 1376 در عملیاتی در هورامرآباد اعدام شدند

رزم در بخشی دیگر از سخنان خود افزود: خدام آنها توسط نیروهای امنیتی کشور تنبیه، شناسایی و دستگیر شدند و در کمترین زمان ممکن محاکمه، اعدام و حکم اعدام محالبه به پایان رسید. این افراد اعدام و به سزای اعمالشان رسیدند.

او گفت: «این افراد گفتند که می‌خواهند آسایش و امنیت کشور را برهم بزنند و عملیات‌هایی را برای ایجاد اضطراب گسترده در ایالت در جریان بازجویی متقابل راه‌اندازی کنند.

خروج از نسخه موبایل