نماد سایت مجله آنلاین

فروشگاه رفاه باشگاه مشتریان

فروشگاه رفاه جزو بزرگترین فروشگاه­های زنجیره­ای در سراسر کشور می­باشد و همواره برای ارائه هر چه بهتر خدمات و محصولات به مشتریان وفادار خود در تلاش می­باشد. باشگاه مشتریان فروشگاه رفاه به منظور افزایش رضایت مشتریان و ارتباط بیشتر با آنها راه اندازی شده است. هدف از راه اندازی باشگاه مشتریان فروشگاه رفاه، قدردانی از حضور و همراهی مشتریان وفادار می­باشد و به همین منظور امتیازات و هدایای ویژه­ ای برای مشتریان گرامی در نظر گرفته شده است.

باشگاه مشتریان فروشگاه رفاه امروزه با ارائه خدمات نوین و اینترنتی در فضای مجازی فعالیت گسترده­ای دارد و توانسته است بر میزان رضایت مشتریان خود بیفزاید. سیستم پاسخگویی به مشتریان باشگاه از نقاط قوت این باشگاه می­باشد. همچنین فروشگاه رفاه با راه اندازی فروش اینترنتی خود با نام رفاه مارکت خرید را برای مشتریان خود سهل نموده است و با به کاری گیری روش­های نوین ارتباط با مشتری در زمینه مشتری مداری اقدامات گسترده­ای را آغاز نموده است.

برای عضویت در باشگاه مشتریان فروشگاه رفاه باید به سایت فروشگاه رفاه مراجعه نمائید و پس از عضویت در باشگاه، پس از هر بار خرید از فروشگاه، شماره رسید خود را در باشگاه ثبت نمائید و امتیاز بگیرید. با استفاده از امتیازات کسب شده می­توانید از خدمات ویژه موجود در باشگاه مشتریان فروشگاه رفاه بهره مند شوید. برای ثبت نام به وب سایت http://club.refah.ir/ مراجعه فرمائید.

در باشگاه مشتریان فروشگاه رفاه چهار سطح برای مشتریان در نظر گرفته شده است که مشتریان با کسب امتیاز در سطوح مختلف دسته بندی می­ شوند. سطوح تعیین شده عبارتند از سطح برنزی، سطح نقره­ای، سطح طلایی و سطح الماس. با دریافت امتیاز بیشتر  و بالا رفتن سطح، مشتری می­تواند از هدایای ویژه تعیین شده برای سطوح بالا بهره مند گردد و پاداش وفاداری خود را کسب نماید.

مشتری با کسب 1000 امتیاز به سطح برنز دست خواهد یافت و پس از عبور از امتیاز 3000 قدم به پله بعدی یعنی سطح نقره­ای خواهد نهاد. برای رسیدن به سطح طلایی امتیاز مشتری باید به عدد 6000 برسد و آخرین سطح باشگاه مشتریان فروشگاه رفاه سطح الماس می­باشد که برای ورود به این سطح مشتری به  16000 امتیاز نیاز خواهد داشت و هدیه ویژه باشگاه به عنوان پاداش فتح قله امتیازات باشگاه به مشتری تقدیم خواهد شد.

نحوه امتیاز گیری در باشگاه مشتریان فروشگاه رفاه به چه صورت است؟

با امتیازات مختلف ثبت شده در باشگاه مشتری می­تواند از هدایا و خدمات در نظر گرفته شده برای هر سطح، استفاده نماید و در قرعه کشی شرکت کند. برای شرکت در قرعه کشی فروشگاه رفاه باید کد ارسال شده از طرف فروشگاه بعد از خرید را در سامانه باشگاه مشتریان فروشگاه رفاه ثبت کنید.

باشگاه مشتریان فروشگاه رفاه برای مشتریان وفادار خود در روز مشخصی جوایز ارزنده­ای در نظر می­گیرد که به جایزه بازار رفاه معروف است و مشتریان وفادار می­توانند با استفاده از امتیازات کسب نموده خود در این جایزه بازار شرکت کنند و جوایز ارزنده­ای را ببرند.

با عضویت در سایت فروشگاه رفاه می­توانید از امتیازات ثبت شده خود مطلع شوید. باشگاه مشتریان فروشگاه رفاه به منظور حفظ مشتریان وفادار خود و جذب مشتریان جدید از راهکارهای جذابی استفاده می­نماید و همچنان برای افزودن خدمات جذاب برای مشتریان وفادار خود، در نظر دارد تا از طرح­های جدیدی در باشگاه مشتریان فروشگاه رفاه رونمایی کند.

خروج از نسخه موبایل