فروشگاه رفاه جزو بزرگترین فروشگاههای زنجیرهای در سراسر کشور میباشد و همواره برای ارائه هر چه بهتر خدمات و محصولات به مشتریان وفادار خود در تلاش میباشد. باشگاه مشتریان فروشگاه رفاه به منظور افزایش رضایت مشتریان و ارتباط بیشتر با آنها راه اندازی شده است. هدف از راه اندازی باشگاه مشتریان فروشگاه رفاه، قدردانی از حضور و همراهی مشتریان وفادار میباشد و به همین منظور امتیازات و هدایای ویژه ای برای مشتریان گرامی در نظر گرفته شده است.
باشگاه مشتریان فروشگاه رفاه امروزه با ارائه خدمات نوین و اینترنتی در فضای مجازی فعالیت گستردهای دارد و توانسته است بر میزان رضایت مشتریان خود بیفزاید. سیستم پاسخگویی به مشتریان باشگاه از نقاط قوت این باشگاه میباشد. همچنین فروشگاه رفاه با راه اندازی فروش اینترنتی خود با نام رفاه مارکت خرید را برای مشتریان خود سهل نموده است و با به کاری گیری روشهای نوین ارتباط با مشتری در زمینه مشتری مداری اقدامات گستردهای را آغاز نموده است.
برای عضویت در باشگاه مشتریان فروشگاه رفاه باید به سایت فروشگاه رفاه مراجعه نمائید و پس از عضویت در باشگاه، پس از هر بار خرید از فروشگاه، شماره رسید خود را در باشگاه ثبت نمائید و امتیاز بگیرید. با استفاده از امتیازات کسب شده میتوانید از خدمات ویژه موجود در باشگاه مشتریان فروشگاه رفاه بهره مند شوید. برای ثبت نام به وب سایت http://club.refah.ir/ مراجعه فرمائید.
در باشگاه مشتریان فروشگاه رفاه چهار سطح برای مشتریان در نظر گرفته شده است که مشتریان با کسب امتیاز در سطوح مختلف دسته بندی می شوند. سطوح تعیین شده عبارتند از سطح برنزی، سطح نقرهای، سطح طلایی و سطح الماس. با دریافت امتیاز بیشتر و بالا رفتن سطح، مشتری میتواند از هدایای ویژه تعیین شده برای سطوح بالا بهره مند گردد و پاداش وفاداری خود را کسب نماید.
مشتری با کسب 1000 امتیاز به سطح برنز دست خواهد یافت و پس از عبور از امتیاز 3000 قدم به پله بعدی یعنی سطح نقرهای خواهد نهاد. برای رسیدن به سطح طلایی امتیاز مشتری باید به عدد 6000 برسد و آخرین سطح باشگاه مشتریان فروشگاه رفاه سطح الماس میباشد که برای ورود به این سطح مشتری به 16000 امتیاز نیاز خواهد داشت و هدیه ویژه باشگاه به عنوان پاداش فتح قله امتیازات باشگاه به مشتری تقدیم خواهد شد.
نحوه امتیاز گیری در باشگاه مشتریان فروشگاه رفاه به چه صورت است؟
- در فروشگاه رفاه برای هر 1000 توان خرید یک امتیاز به مشتری تعلق میگیرد. برای ثبت امتیازات در باشگاه سقف مشخصی در نظر گرفته شده است. به عنوان مثال روزانه میتوان تنها 1000 امتیاز ثبت نمود و ماهانه تنها 3000 امتیاز را میتوان در باشگاه مشتریان فروشگاه رفاه ثبت کرد. مشتری با ثبت امتیازات میتواند سطح خود را در باشگاه بالا ببرد و به بالاترین امتیاز موجود در باشگاه دست پیدا کند.
با امتیازات مختلف ثبت شده در باشگاه مشتری میتواند از هدایا و خدمات در نظر گرفته شده برای هر سطح، استفاده نماید و در قرعه کشی شرکت کند. برای شرکت در قرعه کشی فروشگاه رفاه باید کد ارسال شده از طرف فروشگاه بعد از خرید را در سامانه باشگاه مشتریان فروشگاه رفاه ثبت کنید.
- برای مشتریانی که نرم افزار فروشگاه رفاه را نصب کرده باشند و در آن ثبت نام کنند 50 امتیاز در نظر گرفته شده است. (نرم افزار باشگاه مشتریان فروشگاه رفاه را میتوانید از وب سایت فروشگاه رفاه دریافت کنید.)
- تکمیل اطلاعات پروفایل در سایت فروشگاه رفاه و نرم افزار فروشگاه 50 امتیاز دیگر برای مشتری به ارمغان خواهد آورد.
- فعالیت مداوم مشتری در سایت و نرم افزار باشگاه مشتریان فروشگاه رفاه به ازای هر روز 1 امتیاز دارد.
- در روز تولد مشتری برای تبریک به او 25 امتیاز به امتیازات مشتری افزوده خواهد شد.
باشگاه مشتریان فروشگاه رفاه برای مشتریان وفادار خود در روز مشخصی جوایز ارزندهای در نظر میگیرد که به جایزه بازار رفاه معروف است و مشتریان وفادار میتوانند با استفاده از امتیازات کسب نموده خود در این جایزه بازار شرکت کنند و جوایز ارزندهای را ببرند.
با عضویت در سایت فروشگاه رفاه میتوانید از امتیازات ثبت شده خود مطلع شوید. باشگاه مشتریان فروشگاه رفاه به منظور حفظ مشتریان وفادار خود و جذب مشتریان جدید از راهکارهای جذابی استفاده مینماید و همچنان برای افزودن خدمات جذاب برای مشتریان وفادار خود، در نظر دارد تا از طرحهای جدیدی در باشگاه مشتریان فروشگاه رفاه رونمایی کند.