اقتصادیمجله کسب و کار

خدمات امداد خودرو در تهران

مدرن امداد در زمینه خدمات امدادی در تمام سطح شهر تهران یکی از معتبرترین و با تجربه ترین مجموعه ها محسوب می شود. در جهان امروز ماشین ها نقش مهمی در زندگی ما انسان ها بازی می کنند و در حوزه حمل و نقل نیز بسیار با اهمیت هستند. ممکن است برای همه پیش امده باشد یا در آینده این اتفاق رخ دهد که در حال رانندگی باشیم و به طور ناگهانی خودرو دچار نقص فنی شود و دیگر قادر به جابجایی نباشید. برای اینکه در شرایط مختلف آب و هوا و ساعات مختلف روز بتوانید مشکل خودروی خود را در محل مورد نظر حل کنید، نیاز است که با امداد خودریی شبانه روزی تماس حاصل فرمایید.

مدرن امداد ارائه دهنده خدمات امداد خودرو تهران

در ادامه به برخی ویژگی هایی که یک مجموعه مطمئن امداد باید ارائه کند خواهیم پرداخت.

تجهیزات امداد خودروهای معتبر

وقتی واحد سیار یک امداد برای حل مشکل خودروی شما به محل مورد نظر شما می رسد، چه انتظاری از او دارید؟ طبیعی است که او باید تجهیزاتی تعمیراتی را در اختیار داشته باشد و در صورت نیاز به تعویض نیز قطعه مورد نیاز را نیز به همراه داشته باشد. نبود تجهیزات کافی باعث خواهد شد که مشکل خودروی شما به خوبی حل نشود. همچنین در صورتی که نیاز به حمل خودرو وجود داشته باشد، تجهیزات حمل مطمئن خودرو نیز وجود داشته باشد.
مدرن امداد در سطح شهر تهران به ارائه خدمت می پردازد. برای امداد خودرو غرب تهران و امداد خودرو شمال تهران (امداد خودرو قیطریه، امداد خودرو تجریش و …) و تمامی مناطق تهران می توانید با شماره های ما در تماس باشید.

مکانیک سیار تهران

سرعت عمل امداد خودرو یکی دیگر از ویژگی هایی است که از یک مجموعه امداد انتظار می رود. هنگام اتمام سوخت و تمام شدن باتری و پنچری و… اگر در جاده باشید و با امداد نیز تماس حاصل کرده باشید، بی شک انتظار دارید که در زمانی معقول مکانیک سیار خود را به محل مورد نظر شما برساند و حاضر بودن او در سریع ترین زمان ممکن اهمیت بسیار دارد.

واحد های امدادی ما در سطح شهر آماده ارائه خدمت به شما عزیزان می باشند. برای دریافت خدمات امداد خودرو غرب تهران و امداد خودرو شمال تهران با شماره های ما در تماس باشید. تعمیرکاران ما در کوتاه ترین زمان ممکن خود را به محل رسانده و با اطمینان مشکل خودروی شما را حل خواهند کرد.

خدمات امداد خودرو سیار

  • تست با دستگاه عیب یابی دیاگ
  • بازدید و در صورت لزوم تعویض وایر شمع های موتور
  • بازدید و در صورت پاره شدن ، تعویض تسمه هیدرولیک فرم
  • بررسی فیوز های خودر
  • تعویض سنسور دمای آب موتور
  • تعویض پمپ بنزین
  • تعویض کوئل ها در صورت معیوب بودن
  • تعویض شلنگ بوستر ترمز
  • باتری به باتری
  • تعویض دیسک و صفحه کلاچ
  • تعویض سیم کلاچ
  • تعویض سیم گاز و تعویض کاتالیزور

ارائه بیمه توسط مجموعه امدادی

زمانی که قرار بر حمل خودرو شده است، در چه صورتی از حمل خودروی خود اطمینان بیشتری حاصل خواهید کرد؟ مدرن امداد جهت سالم رساندن خودرو شما به مقصد مورد نظر به شما بینمه نامه ای ارائه می‌کند تا خیالتان از بابت سالم رسیدن خودرو راحت باشد. زیرا در این صورت حتی در اگر خودرو دچار خسارت شود، بیمه هزینه این خسارت را پرداخت خواهد کرد.

انجام سرویس دوره ای در محل

انجام سرویس های دوره ای بر اساس استندارد ها: سرویس های دوره ای همانند تعویض باتری، فیلترها، روغن موتور و… از مهم ترین عواملی هستند که سلامت خودروی شما را حفظ می کنند. برای انجام سرویس های دوره ای در محل می توانید با شماره مدرن امداد تماس حاصل فرمایید.

امداد خودرو شبانه روزی تهران

تمامی مناطق شهر تهران، تحت پوشش مدرن امداد هستند. ما با سابقه ای بیش از ده سال توانسته ایم، رضایت مشتریان را جلب نماییم. در صورت بروز مشکل در هر بزرگراه ها و یا خیابان های شهر تهران و در هر ساعتی از شبانه روز، می توانید با مدرن امداد تماس حاصل فرمایید. با تماس شما کارشناسان ما تمامی مسائل مورد نیاز را بررسی می کنند و مناسب ترین واحد به محل شما ارسال می شود.

مزایای انتخاب مدرن امداد

انتخاب مدرن امداد سبب صرف جویی در زمان و هزینه خواهد شد: ما به صورت شبانه روزی به امداد خودرو هیوندای و امداد خودرو در تهران می پردازیم. واحدهای ما به صورت سیار در سطح شهر تهران به فعالیت مشغول اند. در صورت بروز هرگونه مشکل امدادگران ما در کوتاه ترین زمانی که ممکن باشد، خود را می رسانند و مشکل خودروی شما را برطرف می کنند.

مدیر سایت مدرن امداد

امداد خودرو مدرن امداد یکی از مجموعه های تخصصی امداد خودرو در تهران است. شما میتوانید در صورت نیاز به امداد خودرو با ما تماس حاصل فرمایید
دکمه بازگشت به بالا