نماد سایت مجله آنلاین

هفت بیماری که با «استرس» به سراغتان می‌آیند

هفت بیماری که با «استرس» به سراغتان می‌آیند

با پرداختن به هر یک از این عوامل، واکنش بدن ما به استرس و بیش از بسیاری از عملکردهای آن به شیوه های پیچیده ای اثر می گذارد. به تورت مي

به گزارش اقسنا، فراد د نوشت: «وقتی به نگرانی فکر کنید، ممکن است چند سناریو به ذهن شما خطور کند: این پهلو و آن پهلو شدن های مکرر موقعیت خواب، دلواپسی از رویدادهای بالقوه آینده، غرقشدن در زمان افکار مانند همه گیری یا وحشت زدگی (حملهی پانیک) کامل. ری

در این موقعیت ها ممکن است حالت تهوع، ضربان قلب تند، تعریق بیش از حد، سفتی قفسه ای سینه، تنش و فشار در فک، گردن، شانه ها یا افکار آزاردهنده را حین آماده کردن خودتان برای بدترین سناریوی ممکن است تجربه کنید. رگزورود؟

شاید اگر این خواب ها را تجربه کنید، واقعاً احساس می کنید. چرت کوتاه بریرف مي

درادامه یاای

اضافه‌بارِ استرس

.. خطر از طریق اضافه کردن بار با هورمون های استرس می تواند باعث واکنش «ستیز» شود. تا به حالت هدار درآقند.

وقتی انسانها با خطر واقعی و قریبالوقوع تهاجم از سوی یک حیوان درنده زندگی میکردند، واکنش نشان میدهند بدون فکر برای بدن ما منطقی چنین خطراتی در زندگی امروزی نادر است اما مغز ما همیشه به روش همان هزاران سال پیش واکنش نشان میدهد.

ترکیبات و مواد شیمیایی که در بدن ما مورد استفاده قرار می گیرند تا ما را برای اطمینان از سیستم های متعددی در بدن تحت تاثیر قرار دهد و هم خود را متاثر از آنها باشد و این خود را به خطر بیندازد. هورمون‌هاقق هستند که در اقنجا به آنها مق‌پردازیم.

بعدتر در واکنش به استرس، کورتیزول می شود و استفاده از مغز از گلوکز را افزایش می دهد که از منابع سوخت اصلی ماست. ندارد که خستگیاقجاد کند.

با تمرین منظم یا ورزش های هوازی، شما می توانید این کار را انجام دهید. برای

افزاقق سوح قند خون

نتیجه یکی از شایعترین نشانه های هایپرگلیسمی (قند خون بالا) است که ثابت شده با بیماران مبتلا به بیماران مبتلا به همراه است. رگسورده است.

اگر چه این ارتباط در افراد ثابت شده است که بیشتر و بیشتر است، در افراد غیردیابتی هم که در معرض استرس های روانی قرار دارند، دیده می شود.

در واقع واکنش طبیعی به استرس در همه افراد باعث بالارفتن فشار خون و ضربان قلب همان سطح کورتیزول می شود و همه این موارد را در سطح قند خون افزایش می دهد.

هنگام استرس به جای رویآوردن به خوراکی های خوشمزه مانندات، پیادهروی کنید.

ذهنیت منفی

RNT دربرگیرنده‌ای افکار مستمری است که باعث می‌شود نفهم فکری (فکرن بیش از حد به افکار اندوهناک و سیاه در ارتباط با گذشته) و نگرانی (احساس بیم و) و حقت در خقوت آين نده) است.

برخی از دانشمندان بر این باورند که عادت دارند به RNT برای بلندمدت می توانند با مغز در تفکر، استدلال و ساختن خاطرات آسیب وارد شوند. کاه ق مقابد.

افکار منفی الگوهای سالم خواب را هم می‌کند یا جلوی عملکرد آنها را می‌گیرد و باعث می‌شود مغز هنگام خواب هم از این افکار منفی رها نمی‌شود و به این میزان انرژی روزانه مورد نیاز بدن هم از بین میرود.

با شکل دهی مجدد به احساستان در مورد افکار عمومی سعی کنید این الگوهای غلط را از بین ببرید. چه کاری هست که اگر پنج دقیقه یا بیشتر انجام دهید، باعث شادی شما می شود؟

مقکلات گوار قق

به بیان ساده تر، چیزی که در دستگاه گوارش ما رخ می دهد، این مشکل از یک ارتباط قوی میان سیستم عصبی مرکزی و دستگاه گوارش است. که مي

میکروبیوتای روده یک جمعیت از میکروارگانیسم های دستگاه گوارش است.وقتی می توان آن را بهم بخورد، بدن می تواند ایجاد کند که بر رابطه ای روده-مغز-غدد درونریز اثر بگذارد. هورمون‌هاق

گیرنده های گابا (گاما آمینوبوتیریک اسید) هم در باکتری روده می شوند. GABA آرامبخش طبیعی مغز است که به ما حس خوبی می دهد چگونه؟

وقتی فعالیت های GABA کم خوابی به اضطراب، افسردگی، بی تفاوتی و اختلالات خلقوخو می شود، می شود.

ماست با باکتری های زنده، کلم ترش، کامبوجا، کفیر، کیمچی، سوپ میسو و تمپه غذاهای خوبی هستند که باید به رژیم غذایی شما تبدیل شوند. اضافه کنقد.

افسردگي

سروتونین یک انتقال دهنده عصبی کلیدی برای تنظیم خلق و خو و احساس آرامش و شادی است. خلق و خو و هضم سالم کمک مقکند.

سروتونین تقریباً به صورت انحصاری 90 درصد در روده تولید می شود با این حال مقداری از آن نیز در هیپوتالاموس تولید می شود.

این ساختار کوچک مخروطیشکل سیگنال های منتقل شده از طریق عصب واگ از دستگاه گوارش را دریافت می کند و بازپخش می کند، نقش عمده ای در واکنش های استرس، تنظیم خواب و حفظ ساعت زیستی دارد، هورمون ها و مواد مغذی بیشمار را احساس کرده است و به آنها واکنش نشان می دهد و مستقیما بر روی آن. خلق و خو و انرژ0064 مااثر مي

وجود این ماده در احساس هوشیاری و بیداری ایجاد می کند و زمانی که عملکرد بدن نرمال ممکن است مقدار زیادی از آنهنگام آزاد شود (برای انرژی روزانه) و کمتر از آن شبهنگام می شود. آزاد می شود (جهت آماده سازی ما برای خواب سالم) استرس عاملی است که می تواند از میزان دوپامین کم کند و در نتیجه منجر به آسیب، اختلالات خواب و خواب شود.

مطالعات نشان می دهد که سطح دوپامین در مغز می تواند با افزایش تیروزین و فنیلآلانین به افزایش مصرف خوراکی افزایش یابد. لوبیا قافت مي

مقکلات دیدي

تنگی نفس و بی خطر نزدیکی با هم دارند و این یکی از راه هایی است که می تواند باعث ایجاد کند شود.

این یک چرخه معیوب است که معمولاً باعث بروز حالتی می شود که در آن فرد مضطرب سریع و بریده و از طریق قفسه سینه و شانه ها نفس می کشد.

مغز ما به این میزان که تنها دو درصد از بدن را تشکیل می دهد، 20 درصد از بدن را ذخیره می کند. اس

شما می توانید با تمرین های ویژه ای به این چرخه های خطرناک و پایان دهید.

یک سبک ساده آنتن «فس طنیندار» نام دارد به این صورت که از طریق بینی تا پنج شماره به آرامی نفس بکشید، سپس هوا را دوباره تا پنج شماره بیرون بدهید. تمرين براق از بقن بردن هر گونه تن ق و رل‌کردن عمدق گردن، رجسورانه‌ها و فک مفيد است.

مقکلات خواب

بیشتر عواملی که به طور مستقیم از آن‌ها می‌گوید، دلایلی با مشکلات خواب مرتبط هستند، اما ذکر این نکته مهم است که این مشکلات همیشه یک بیماری و علت خطی است.

اگر ما به قدر کافی خواب باکیفیت نداشته باشیم، با خطر فزاینده ای تولید بیش از حد کورتیزول، سطح قند و فشار خون بالا، افسردگی و اختلالات ذهنی، بههمریختگی اشتها / هورمونهای آشتیاق که بر سلامتی ما اثر می گذارند، مواجه می شوند.

خواب بهوضوح پادزهر شماره یک احساس خطر از خطر است.اما در عین حال، بسیاری از این عوامل، از جمله خود احساس خطر به بیکیفیت میشوند. .

یک عادت ساده برای کمک به تنظیم مجدد ساعت زندگی بدن برای داشتن الگوی خواب سالم این است که صبح ها از خانه بیرون برویم.

¿

حتی استرس های عادی و معمولی مانند احساس استیصال از فرط مسئولیت های خانه و خانواده و محیط کار به مرور زمان حس می شود. اضیراب را در قما تقویت مقکند.

با پرداختن به هر یک از این عوامل، واکنش بدن ما به استرس و بیش از بسیاری از عملکردهای آن به شیوه های پیچیده ای اثر می گذارد. به طور خاص میتوانیم تغییرات ساده ای را در سبک زندگی ایجاد کنیم و آن را رفع کنیم.

اطلاعات پ0064ام

خروج از نسخه موبایل