نماد سایت مجله آنلاین

دراگـان در شـرایط خـاص – مجله آنلاین

دراگـان در شـرایط خـاص - ایسنا

دراگان اسکوچ0064چاقن‌ بار به چند دلقل در و ضاعت

به گزارش اقسنا، روزنامه دنقاياقت تاد اقتقاد .: «دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، به تعطیلاتش پایان داد و به تهران بازگشت، آماده است از اسفند اردوی تیم ملی را برای دو بازی باقی مانده از مرحله انتخابی جام جهانی 2022 برپا کند؛ دو مسابقه که چهارم و چهارم است. نه م فروردقن برابر کره جنوبی و لبنان برگزار خواهد شد.

رقز ق قک لقست ست

محمدحسین کنعانی زادگان با حکم اخلاق به خاطر آن فایل صوتی کذایی از حضور در دو بازی ملی محروم شده است. سیاوش یزدانی هم سرباز شده و چون دیر خود را معرفی کرده است، در لیگ برتر به عضویت فجرسپاسی دربیاید.در نتیجه فصل را در دسته اول و تیم ملوان ادامه خواهد داد. چنقن ¿

چالق کره جنوبی

کره جنوبی 11 سال است که موفق به شکست دادن تیم ملی ایران نشده است. مسابقه را داغاند و کار تهیج بازیکنان خود هستند این مسئله را برای اسکوچیچ سخت خواهد کرد؛. کروات ها قد خواهند داد.

بلاتکلی فی فدراسقون

از همه اینها که بگذریم، فدراسیون فوتبال دوران کشور را پشت سر میگذارد. .. آن قانون قانونی نخواهند کرد در مورد برنامه‌ریزی سرپرستی خود ماجدی هم ابهاماتی وجود مجموعه این مسائل باعث ایجاد «عادی» و روتین نمی‌شود؛ آن هم در شرایطی که تیم ملی به برنامه‌ریزی چند اردو و مسابقه درست و حسابی تدارکاتی در چند ماه انجام دهد. پ0064 Г رو نقاز ضروری

سرپرست جدقد د

در تحولات اخیر اما مجتبی خورشیدی (که معلوم نیست خودش از کجا آمده بود!) سرپرست تیم ملی را به حمید استیلی تحویل داد. باید منتظر بمانیم و ببینیم شرایط همکاری اسکو با استیلی چگونه پیش میرود و آنها با هم چفت خواهند شد یا نه.»

اطلاعات پ0064ام

خروج از نسخه موبایل