نماد سایت مجله آنلاین

چشم تیزبین فرهاد – مجله آنلاین

چشم تیزبین فرهاد - ایسنا

ظلم استاگر در تفرقه موفقتت

به گزارش اقسنا، روزنامه دنقاق اقتقاد «استقلال صدرنشین قطعی سال 1400 خواهد بود؛ آخرین صدرنشین قرن چهاردهم خورشیدی آنها هفته بیستودوم لیگ برتر فوتبال را با یک گل از نفت آبادان بردند تا فاصله شش امتیازی خود را با پرسپولیس را حفظ کنند به این ترتیب پایان از هر نتیجه ای. که روز پنجشنبه در داربی تهران رقم بخورد، استقلال سال را با صدرنشینی به پایان میبرد آبی ها در این مسابقه هم به سنت غالبشان در این فصل وفادار ماندند؛. استقل البار دقگر به قک برترق قک بر قفر رسقد تا گام به گام، لحظه به لحظه به کس لحظه به

این تیم فصل موفقی را پشت سر میگذارد و این توفیق، حتما انتخابی دارد.برخی از نقش گابریل پین، دستیار ایتالیایی فرهاد مجیدی مخصوصا در زمینه استحکام بخشی به ساختار دفاعی سخن میگویند و میگویند هم روی انگیزه بالا و وحدت و همدلی استقلالیها برای شکستن طلسم. .. ناکامی مانور میدهند وریا غفوری یکی از همین آدمهاست کاپیتان استقلال میگوید: «. حس میکنم این تیمتر از فصول گذشته هستیم». کوتاه حضورش در زمین، قید بستن بازوبند کاپیتانی را می‌زند و سعی می‌کند بیشتر انرژی و توانش را روی عملکرد عملکردی بهتر بگذراند، با هم جلو میروند و برای هم میجنگند فعلا حتی جدایی دو مدافع اصلی استقلال.

با این همه اما، هنگام مرور اسرار موفقیت استقلال، حتما باید به تیزبینی و جسارت فرهاد مجیدی هم اشاره کرد همین امیرحسین حسینزاده که در بازی با نفت آبادان گل سه امتیازی استقلال را زد، کشف فرهاد است؛ بازیکنی 21 ساله که فصل ابتدایی با اوست. نظر مجیدی به استقلال آمد، از همان ابتدا در ترکیب اصلی قرار گرفت و فعلا پنج گل برای این تیم به ثمر رسید. بال چپ، چهار گل برای استقلال به ثمر رسانده؛ آیا کم است در حقیقت می توانم بگویم غیر از رودی ژستد که عملکرد موفقیتآمیزی نداشت و در همین بازی با نفت هم مجیدی بالاخره مجبور شد او را از ترکیب اصلی کنار بگذارد، بقیه خریدهای فرهاد را برای خود بسازد. استقلال خوب بوده است آیا زبیر نیکنفس به کار این تیم نیامده آیا رافائل سیلوا، مدافع برزیلی در همین بازی اول نمره قبولی نگرفت؟علیرضا رضایی گلر بدی است؟ رویر هد خیال هواداران راحت است، پرسپولیس اما دو دروازهبان متزلزل دارد که هیچکس نمیداند بازی بعدی نوبت کدامیک از آنهاست که به میدان بروند.در نتیجه ظلم است اگر در تشریح موفقیتهای استقلال، نقش نگاه درست و دقیق فرهاد مجیدی را نادیده بگیریم.»

انتهاي

خروج از نسخه موبایل