اقتصادیمجله کسب و کار

2 مهارت فناوری مورد تقاضا برای یادگیری در سال 2022

هنگامی که در حال بررسی ایده یادگیری مهارت های فناوری هستید، هوشمندانه است که در نظر بگیرید کدام یک از مهارت های مورد تقاضا برای آینده خواهند بود. فناوری حوزه وسیعی است، و مسیرهای جالب زیادی وجود دارد که می‌توانید به آن بروید. اما این حوزه نیز به سرعت در حال تکامل است، بنابراین شما می‌خواهید انگشت خود را روی نبض فن‌آوری‌های داغ و مهارت‌های پرتقاضا نگه دارید.  بهترین آموزشگاه موسیقی تهران

در این مقاله، به برخی از مهارت‌های فنی برتر آینده، میزان تقاضا برای هر مهارت و اینکه برای شروع سفر یادگیری خود کجا بروید، نگاهی خواهیم انداخت.

بدون هیچ مقدمه ای، در اینجا 18 مهارت دیجیتال برتر برای یادگیری در سال 2022 آورده شده است به علاوه اینکه در کجا می توانید آموزش فنی آنلاینی را که برای حرفه ای شدن در این مهارت های آماده آینده نیاز دارید، بیابید.

مهارت برتر فنی شماره 1: هوش مصنوعی

هوش مصنوعی به سرعت در حال تغییر چشم انداز کار است و آن را به زمان هیجان انگیزی برای برنامه نویسانی تبدیل می کند که به دنبال چیز جدیدی هستند. رشد استخدام برای شاغلین هوش مصنوعی بین سال‌های 2019 تا 2020 32 درصد رشد داشته است. به دلیل پذیرش گسترده آن، متخصصان هوش مصنوعی رتبه اول شغل‌های نوظهور لینکدین را در سال 2020 به دست آوردند و در فهرست «شغل‌های در حال افزایش» در سال 2021، رتبه پانزدهم را به خود اختصاص دادند.

اینجا با یادگیری ماشینی متقاطع وجود دارد اما تفاوت اصلی این است که هوش مصنوعی یک مفهوم گسترده تر است که مربوط به ماشین هایی است که برای عملکرد هوشمندانه مانند انسان طراحی شده اند، در حالی که یادگیری ماشینی متکی به دستگاه هایی است که یک مفهوم خاص را درک می کنند. مجموعه ای از داده ها مهارت های برتر برای دانستن در هوش مصنوعی شامل C++، خدمات وب آمازون (AWS) و پایتون است.

اکنون که هوش مصنوعی به جریان اصلی تبدیل شده است (و کسب‌وکارها در حال پیاده‌سازی هوش مصنوعی هستند تا با تقاضا در دوران کووید-19 و جهان پس از همه‌گیری سازگاری داشته باشند)، شرکت‌ها در سال 2022 به دنبال افرادی با زمینه‌های تخصصی خاص در هوش مصنوعی خواهند بود، مانند زبان طبیعی. پردازش (NLP)، تشخیص خودکار گفتار (ASR) و اتوماسیون. نه تنها این، بلکه طبق یک نظرسنجی UiPath در سال 2020، 70 درصد از مدیران سطح C می خواهند حتی کارمندان غیر فنی نیز مهارت های اتوماسیون و هوش مصنوعی داشته باشند.

یکی دیگر از مهارت های نوظهور هوش مصنوعی برای بررسی یادگیری در سال 2022؟ AIOps (مخفف هوش مصنوعی برای عملیات فناوری اطلاعات). این مهارت آماده برای آینده شبیه به DevOps است، اما به طور خاص برای پروژه های مرتبط با هوش مصنوعی، ترکیبی از داده های بزرگ و یادگیری ماشین برای خودکار کردن مسیر از توسعه به تولید است.

هوش مصنوعی حتی می‌تواند به حل کمبود تراشه‌های نیمه‌رسانا کمک کند، با ادعای گوگل که از هوش مصنوعی برای طراحی سریع‌تر تراشه‌ها از انسان‌ها استفاده می‌کند. یکی دیگر از دلایل به موقع این یک فناوری برتر برای یادگیری در سال 2022 است!

حقایق سریع در مورد هوش مصنوعی به عنوان یک حرفه فناوری:

  • میانگین حقوق: 125 هزار دلار در مشاغل مختلف هوش مصنوعی
  • 43 درصد از مشاغل امروزی از نوعی هوش مصنوعی استفاده می کنند
  • تخصص‌های هوش مصنوعی می‌توانند برای مشاغل مختلف فناوری، از مهندسان نرم‌افزار گرفته تا دانشمندان داده و مدیران محصول، سود ببرند.

مهارت برتر فنی شماره 2: یادگیری ماشینی

یادگیری ماشینی یکی از مبتکرانه ترین و هیجان انگیزترین زمینه هایی است که به سمت آینده حرکت می کند و آن را به یکی از بهترین مهارت ها برای یادگیری در سال 2022 تبدیل می کند (و یکی از پردرآمدترین مهارت ها برای راه اندازی!). از سیری و الکسا گرفته تا ربات‌های گفتگو و تحلیل پیش‌بینی‌کننده و خودروهای خودران، کاربردهای زیادی برای این فناوری‌های داغ آینده‌نگر وجود دارد. حتی از یادگیری ماشینی برای کمک به پیش بینی احتمال ابتلای بیمار مبتلا به کووید-19 و سرعت بخشیدن به توسعه دارو استفاده شده است.

کسانی که اکنون دوره های آنلاین یادگیری ماشین را شروع می کنند، هنوز نسبتاً زود وارد خواهند شد، زیرا تقاضا از اینجا فقط در حال افزایش است. بر اساس سومین نظرسنجی سالانه Algorithmia، 76 درصد از شرکت‌ها هوش مصنوعی و یادگیری ماشین را نسبت به سایر ابتکارات فناوری اطلاعات در سال 2021 در اولویت قرار دادند. موارد استفاده رایج برای یادگیری ماشینی شامل سیستم‌های توصیه‌کننده، ایجاد بینش و اطلاعات مشتری و کشف تقلب است.

مهارت های فنی یادگیری ماشینی را می توان در هر صنعتی از جمله مراقبت های بهداشتی، آموزشی، مالی و غیره به کار برد. امکانات بی‌پایان است و می‌توانید مهارت‌های یادگیری ماشینی خود را در آینده در نقشی به کار ببرید که با شخصیت و علایق شما همخوانی دارد.

در این مصاحبه با مدیر ارشد فناوری Allan Leinwand، درباره تفاوت بین مهارت‌های هوش مصنوعی و فناوری یادگیری ماشین و اینکه اگر می‌خواهید شغلی در یادگیری ماشین داشته باشید، چه کاری باید انجام دهید، بیاموزید.

حقایق سریع در مورد یادگیری ماشین به عنوان یک حرفه فناوری:

  • میانگین حقوق: 135460 دلار + (مهندس یادگیری ماشین)
  • تعداد استارت آپ های یادگیری ماشینی فهرست شده در Crunchbase از سال 2020 8.2 درصد افزایش یافته است (9977 به 9216) و 14.6 درصد از سال 2019 افزایش یافته است.
  • نتفلیکس از یادگیری ماشینی برای ارائه توصیه هایی به کاربران خود استفاده می کند
  • تنها در لینکدین بیش از 150000 موقعیت باز وجود دارد

در زیر دو تا از بهترین دوره های یادگیری ماشینی موجود است. متناوبا، مقاله من را برای دوره های یادگیری ماشینی بیشتر ببینید.

مهارت 3: تولید صدا

اگر از آن دسته از نوازندگانی هستید که در درجه اول بر تولید ایده های ترانه یا متن ترانه و نه چیزهای دیگر تمرکز می کنید، در این دوران کسب برخی از مهارت های تولید کمک بزرگی خواهد بود. نوشتن و ضبط موسیقی پایان داستان در مورد آماده سازی آهنگ ها برای انتشار نیست. آموزش ترکی استانبولی

اکثر موسیقی‌های ضبط‌شده قبل از اینکه «انجام شده» نامیده شوند، نیاز به اصلاح و صیقل دادن دارند. و این شامل نشان دادن شخصیت موسیقی از طریق افزایش سطح صدا در آهنگ‌های جداگانه، پاننگ، افزودن EQ، ریورب، تاخیر و سایر پردازش‌ها و افکت‌ها است، چه رسد به تسلط بر رسانه توزیع. تولید همچنین می تواند شامل استفاده از نمونه ها، ایجاد طراحی صدا یا استفاده از سینت سایزرها، میکس کارهای دیگر هنرمندان و البته پروژه های گفتاری مانند پادکست ها و کتاب های صوتی باشد.

دکمه بازگشت به بالا