نماد سایت مجله آنلاین

راهنمای خرید فوق العاده ترین کولر گازی گری

مقدمه ای بر راهنمای خرید کولر گازی گری

قبل از این که وارد موضوع راهنمای خرید کولر گازی گری شویم، لازم است اطلاعاتی درباره ی این برند و کولر های تولیدی آن داشته باشیم. شرکت گری ( Gree Electric Appliances Inc ) جزء بزرگترین تولید کنندگان کولر و سیستم های سرمایشی در جهان می باشد. بسیاری از قطعات و سیستم های سرمایشی کولر های موجود در بازار، توسط شرکت گری تولید می شود.

بنابراین می توان گفت با یک شرکت بزرگ سر و کار داریم. شرکت گری در زمینه تولید انواع کولر گازی دیواری، ایستاده، پنجره ای و … فعالیت می نماید. همچنین لازم به ذکر است که کولر های تولیدی این شرکت، در کشور هایی همچون چین، پاکستان، ویتنام و برزیل، مونتاژ می شود.

حال این سوال پیش می آید شرکت گری، در چه کشوری ساخته می شود؟ در تولیدات شرکت گری، استفاده از تکنولوژی های روز آمریکا به چشم می خورد. اما این شرکت، بنا به دلایل خاصی، تولیدات خود را به وسیله ی مونتاژ، به چین سپرده است. بنابراین باید گفت کولر گازی گری ساخت کشور چین است و درون کشور آمریکا تولید نمی شود.

در کولر گازی گری، از تکنولوژی های روز دنیا استفاده شده است

در ادامه به ارائه ی راهنمای خرید کولر گازی گری می پردازیم و باهم نگاهی به کیفیت تولیدات این شرکت می اندازیم. لطفا تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

چرا باید کولر گازی گری را خریداری نماییم؟

شرکت چند ملیتی گری، تولید کننده ی لوازم خانگی می باشد که یکی از آن ها، کولر گازی است. این شرکت درون محصولات خود، از فناوری های بروز و پیشرفته استفاده می کند که یکی از عوامل کیفیت بالای محصولات آن، می باشد. اگر بگوییم تنها مقصود گری از تولید کولر گازی، کسب درآمد است، مرتکب اشتباه بزرگی شده ایم.

برای خرید کولر از این برند گری Gree با بهترین قیمت، حتما پیشنهاد می کنیم از فروشگاه های  معتبر دیجیکالا، بامی تک، ایمالز، کولرنیو، گری ایران بخرید و برای قیمت و خرید کولر گازی گری از این صفحه دیدن کنید.

این شرکت با در نظر گرفتن شرایط آب و هوایی مختلف، تنوع کالاهای تولیدی خود را افزایش داده است. بنابراین برای خرید از محصولات گری، کار سختی در پیش نداریم. البته باید به این نکته نیز اشاره کنیم که تمام مدل های کولر گازی گری، دارای گارانتی 60 ماهه کمپرسور و 24 ماهه قطعات می باشند.

سالانه در جهان بیش از 27 میلیون کولر گازی گری تولید و به فروش می رسد. با توجه به همین موضوع، می خواهیم راهنمای خرید کولر گازی گری را به سمت تنوع آن، گسترش دهیم. در زیر معروف ترین مدل های کولر گازی این برند، نگارش شده اند:

– کولر گازی گری مدل GWH

– کولر گازی گری مدل Gree Accent

– کولر گازی گری مدل Gree S4matic

– کولر گازی گری مدل G4matic

– کولر گازی گری مدل G matic

– کولر گازی گری مدل I save

– کولر گازی گری مدل Gree S matic

نمایی از کولر گازی گری

راهنمای خرید کولر گازی گری ویژگی های محصول

در این بخش از راهنمای خرید کولر گازی گری، باید بدانیم این محصول دارای چه ویژگی هایی می باشد. به عبارتی دیگر، داشتن چه امکاناتی، این محصول را در مقایسه با رقبا، متمایز کرده است. در زیر به برخی از ویژگی های منحصر به فرد کولر گازی گری، اشاره شده است:

– داشتن کمپرسور توانمند که در دمای زیر صفر درجه نیز فعالیت می کند

– داشتن ویژگی اینورتر

– قطعات آمریکایی که در کشور چین مونتاژ می شوند

– دارای تکنولوژی گرمایش در کنار سرمایش

– کیفیت بالای قطعات موجود در کولر

– مصرف و صدای کم محصول

– قابلیت تکنولوژی های روز دنیا

– برنامه ی عملکرد بهینه در هنگام خواب

– مجهز به تایمر برای برنامه ریزی

راهنمای خرید کولر گازی گری توان مناسب

برای اینکه بتوانید خریدی ایده آل داشته باشید، باید میزان توان انتخابی از کولر را متوجه شوید. در این بخش از راهنمای خرید کولر گازی گری، به متراژ مناسب برای توان کولر، اشاره شده است. بر اساس موارد زیر، می توانید در هنگام خرید کولر، گزینه ی معقول خود را انتخاب نمایید. البته ذکر این نکته الزامی می باشد که دستورالعمل زیر، بر اساس کلیت اعمال شده است.

متراژ 10 الی 35 متر – ظرفیت 12 هزار

متراژ 35 الی 55 متر – ظرفیت 18 هزار

متراژ 55 الی 90 متر – ظرفیت 24 هزار

متراژ 90 الی 120 متر – ظرفیت 30 هزار

متراژ 120 الی 160 متر – ظرفیت 36 هزار

برند گری

نکات مهم برای خرید کولر گازی گری

در این بخش از راهنمای خرید کولر گازی گری، به نکات مهم برای خرید این محصول اشاره شده است. در نظر گرفتن این نکات، باعث رضایت خاطر از خرید می شود. بنابراین توصیه می کنیم به دقت این بخش را بخوانید و آن را مورد توجه، قرار دهید.

1- نوع کمپرسور به کار رفته در کولر گازی گری را به دقت بررسی نمایید. این نوع کمپرسور ها از سه نوع پیستونی، روتاری و اسکرول می باشند. هر کدام از موارد بالا، دارای ویژگی های خاص خود می باشند. معمولا از کمپرسور های روتاری در کولر هایی با ظرفیت کمتر استفاده می شود که انرژی کمتری را مصرف می نماید. در کولر هایی با ظرفیت بالا، از کمپرسور اسکرول استفاده می گردد.

2- میزان رفت و آمد به منزل، نکته ای مهم می باشد که بسیاری از افراد آن را در نظر نمی گیرند. مکان هایی که دارای رفت و آمد بیشتری می باشد، لازم است تا از کولر هایی با ظرفیت بیشتر استفاده گردد.

3- در این بخش از راهنمای خرید کولر گازی ، باید حتما به شرایط آب و هوایی دقت نمایید. شرایط آب و هوایی روی عملکرد کولر بسیار تأثیر می گذارد. به عنوان مثال در مناطقی با آب و هوای گرم، باید از ظرفیت های بیشتر استفاده گردد.

4- تعداد افرادی که درون منزل سکونت دارند نیز در مهم است. هرچه تعداد افراد ساکن بیشتر باشد، قدرت بیشتری برای سرمایش محیط لازم است. معمولا در سنجش این مورد، به ازای هر شخص 600 وات انرژی محاسبه می نمایند.

5- میزان آفتاب گیر بودن محیط نیز روی عملکرد کولر گازی گری، تأثیر دارد. هرچه محیط میزان بیشتری از آفتاب را به درون خود راه دهد، میزان سرمایش بیشتری نیز لازم است.

6- دیگر عواملی که باید از قلم نیافتند نیز عبارتند از: ارتفاع سقف منزل، وجود عوامل گرمایشی و میزان گردش هوا.

مکانیزم سرمایش کولر گازی گری چگونه می باشد؟

در این بخش از راهنمای خرید کولر گازی گری، می خواهیم فرآیند سرمایش را بیان نماییم. این فرآیند بدین صورت می باشد که در ابتدا گاز موجود درون کمپرسور متراکم می شوند. پس از آن به سمت کندانسور منتقل شده و در این قسمت، با حذف دما، این گاز خنک شده و به مایع تبدیل می شود.

در مرحله ی بعد، این مایع دچار افت شدید فشار شده و وارد بخش اپراتور می شود. در این بخش با جذب گرمای محیط، دوباره به گاز تبدیل شده و وارد محیط می شود. در مرحله ی آخر، این گاز بوسیله ی فن های تعبیه شده درون کولر، به سمت محیط پرتاب می شود.

نمایی دیگر از کولر گازی گری

سخن آخر درباره ی راهنمای خرید کولر گازی گری

در انتهای راهنمای خرید کولر گازی گری، باید بگوییم که این برند، در تولیدات خود علاوه بر کیفیت، به قیمت مناسب محصولات نیز دقت کرده است. کولر های گازی گری دارای تکنولوژی های روز دنیا ( مانند اینورتر، سیستم صرفه جویی، سیستم توربو، سیستم خواب راحت و … ) می باشند.

در انتها، امیدواریم از خواندن مقاله ی راهنمای خرید کولر گازی گری از بامی تک، رضایت خاطر داشته باشید و این محتوا توانسته باشد در خرید این محصول، کمک شایانی به شما کرده باشد.

https://greeonline.com/products

خروج از نسخه موبایل