نماد سایت مجله آنلاین

تهراندشت نگین استان البرز

تهراندشت یا کردان جنوبی؟ تهراندشت با سرسبزی که دارد تبدیل شده است به نگین استان البرز و این لقب را سرسختانه به خود اختصاص داده است. در ادامه به شما در مورد این لقب توضیح خواهیم داد.

تهراندشت کجاست؟

تهراندشت در 70 کیلومتری تهران در پایین اتوبان کرج قزوین واقع شده است. منطقه‌ای فوق العاده سرسبز و زیبا مملوع از درختان سر به فلک کشیده چنار و درختان میوه‌ای که همگی حداقل یک بار از میوه درختان تهراندشت میل کرده ایم.

تهراندشت با داشتن باغات میوه زیاد یکی از تامین کنندگان میوه‌ها در استان البرز و تهران بوده و همچنان است. تهراندشت به دلیل داشتن خاک حاصلخیر و آب زیرزمینی فراوان یک منطقه سرسبز را تشکیل داده است. همین مسئله باعث شد تا فعالان در زمینه ساخت و ساز به فکر ویلاسازی در این منطقه بیوفتند و همین امر باعث رونق در تهراندشت شد. تهراندشت همینک تبدیل به یکی از مراکز مورد علاقه تهرانیان شده است که بسیاری از شهرنشینان در آن باغ ویلا دارند.

تهراندشت دارای چندین روستا است که میتوان گفت معروف ترین روستای تهراندشت سرخاب نام دارد. این روستا دارای مردمی بسیار خون گرم و مهمان نواز است همچنین این روستا دارای تمامی امکانات رفاهی از قبیل بانک، پاساژ، مراکز درمانی و فروشگاهی است و این نوید این را میدهد که شما اگر نیاز به هر خدمات شهری داشته باشید میتوانید در این روستا برطرف کنید. تمامی این امکانات برای این است که کسانی که در سرخاب باغ ویلا دارند هیچگونه نیازی به سفر به شهر نداشته باشند.

امنیت در منطقه تهراندشت

منطقه تهراندشت به دلیل بومی بودن مردم این منطقه معمولا جز مناطق امن بوده است و گزارشات مبنی بر دزدی از باغ ویلاها بسیار کم و معدود بوده است. از این گذشته اکثر باغ ویلاها در شهرک‌ها ساخته میشوند که این مسئله یک نکته بسیار مهم دارد. همه شهرک‌ها دارای نگهبانی 24 ساعته هستند که امنیت را دائما برای شما فراهم میکنند.

قیمت زمین در تهراندشت

قیمت زمین در تهراندشت به مناطق و منابعی که یک زمین در اختیار دارد بستگی دارد. تهراندشت دارای روستاهای زیادی است که قیمت‌ها را مشخص میکنند. سرخاب و سعیدآباد این دو روستا بالاترین قیمت را در میان سایر روستاها دارند چرا که نزدیک ترین روستاها به اتوبان و جاده قدیم هستند و تمامی امکانات رفاهی که یک شهر نیاز دارد را دارا میباشند.

نکته بعدی در مورد قیمت زمین در تهراندشت انشعابات است. زمین‌ها برای ویلاسازی باید حداقل آب و برق را داشته باشند. البته در حال حاضر اکثر زمین‌ها در تهراندشت دارای آب و برق هستند و نکات دیگر مانند سند، دیوار کشی، روستا، مکان دقیق زمین، درخت، مجوز ساخت و…. تایین کننده قیمت زمین در تهراندشت هستند.

آب و هوای تهراندشت

تهراندشت همیشه به خوش آب و هوایی معروف بوده است. آب فراوان زیر زمینی و درختان سر به فلک کشیده چنار در تهراندشت تبدیل به دو عنصر مهم شده اند تا همیشه تهراندشت آب و هوای خوب داشته باشد. تهراندشت در مدت تابستان و بهار بسیار خنک و عالی است.

در این دو فصل دمای هوا به گونه‌ای است که این منطقه را تبدیل به مکانی عالی برای تفریحات آخر هفته میکند و میتوان گفت ویلاداران لذت واقعی را در تهراندشت میکنند. در فصل پاییز و زمستان هم سرمای معمولی همانند تهران و کرج را دارد ولی باز هم برای کسانی که ویلا دارند موقعیت خوبی برای تعطیلات آخر هفته به حساب می‌آید.

ویلاسازی در تهراندشت

ویلاسازی یکی از پرسود ترین اتفاقات سده اخیر در ایران بوده است. اکثر ویلاسازان با طراحی و ساخت ویلا در مناطقی چون دماوند و لواسانات و در کرج در مناطقی چون کردان سودهای خوبی کردند. اما خرید ویلا در این مناطق در حال حاضر برای بسیاری از افراد دیگر امکان پذیر نیست. بسیاری از زمین‌ها در این مناطق قیمت‌های بالایی پیدا کردند که توان خریداری به خرید زمین یا ویلا در این مناطق نظیر کردان نمیرسد.

خرید ویلا در تهراندشت

اگر به دنبال خرید باغ ویلا هستید بدون شک بهترین انتخاب برای شما میتواند تهراندشت باشد. منطقه ای که هنوز رشد قیمت شدید نداشته و هنوز به قیمت اصلی خودش نرسیده و همچنین ویلاهای ساخته شده در این منطقه بسیار با کیفیت هستند. اکثر باغ ویلاهای تهراندشت دارای استخر رو باز هستند و تماما ویلا مدرن و زیبا ساخته شده اند. این میتواند برای شما یک انتخاب خوب برای سرمایه گذاری و یا تفریح آخر هفته باشد.

شما با هزینه یک آپارتمان 60 متری در تهران و برخی نقاط کرج میتوانید یک باغ ویلا 500 متری مدرن و شیک در تهراندشت را خریداری کنید.

چگونه باغ ویلا در تهراندشت بخریم

برای خرید باغ ویلا در تهراندشت تنها کافیست از طریق املاک تهراندشت اقدام به این کار کنید. شما میتوانید بهترین انتخاب را با مشاوره با باغ ویلا تهراندشت که املاک تهراندشت است داشته باشید. تهراندشت نیز مانند هر منطقه‌ای دارای زمین‌های خوب و بد است و ما به شما پیشنهاد میکنیم تا با مشاوره بهترین انتخاب خود را برای خرید داشته باشید.

خروج از نسخه موبایل