نماد سایت مجله آنلاین

خرید بک لینک انبوه چه ضررهایی دارد؟

امروزه الگوریتم های گوگل برای رتبه بندی سایت ها روش های مختلفی دارند، یکی از مهم ترین مواردی که موتور جست و جوی گوگل برای افزایش اعتبار وب سایت های مختلف در نظر می گیرد تعداد بک لینک های موجود در آن وب سایت است. بک لینک در حالت کلی به لینک هایی گفته می شود که در وب سایت دیگری به وب سایت شما اشاره کند، هر چه تعداد این بک لینک ها بیشتر باشد سایت شما توسط موتورجست و جوی گوگل اعتبار بیشتری می گیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر ما را تا پایین این متن همراهی کنید.

بک لینک انبوه چیست؟

در بالا گفتیم که بک لینک به لینکی گفته می شود که در سایت دیگری موجود باشد و به وب سایت شما اشاره کند. اما به نظر شما بک لینک انبوه به چه چیزی گفته می شود؟! در این باره باید بگوییم بک لینک هایی که در مدت زمان کوتاهی و در تعداد زیادی ایجاد شوند را بک لینک انبوه می گویند.

بک لینک های انبوه را می توانید هم به صورت دستی و هم به صورت اتوماتیک برای وب سایت خود ایجاد کنید.

چگونگی ایجاد بک لینک انبوه به صورت دستی

برای ایجاد بک لینک های انبوه به صورت دستی می بایست به قسمت ساید بار وب سایتی که به شما امکان ایجاد بک لینک را می دهند رجوع کنید. برخی از وب سایت های بزرگ این امکان را برای شما فراهم کرده اند که بتوانید به صورت دستی بک لینک های مختلفی ایجاد کنید، برای این منظور تنها کافی است که چنین وب سایتی را بیابید.

توجه داشته باشید که ساخت بک لینک به صورت دستی با وجود اینکه به شما این امکان را می دهد در مدت زمان کوتاهی تعداد زیادی بک لینک برای وب سایت خود ایجاد کنید اما با ایم وجود این روش همیشه کار آمد نیست.

ساخت بک لینک انبوه به صورت اتوماتیک

برای این منظور باید از نرم افزارهایی که مخصوص لینک سازی هستند کمک بگیرید، این نرم افزار ها به شما اجازه می دهند که به شکل مستقیم بک لینک های خود را ایجاد کنید. باید بگوییم که ساخت بک لینک های انبوه به صورت اتوماتیک نیز همیشه کارآمد نبوده و در صورتی که به درستی از آن استفاده نشود می تواند تاثیرات منفی برای وب سایت شما به همراه داشته باشد.

اما این مسئله بدان معنا نیست که این روش هیچ فایده ای ندارد، بلکه منظور ما این است که باید برای استفاده از این روش تمام فوت و فن های آن را یاد گرفته، سپس برای ساخت بک لینک های مختلف از این طریق اقدام کنید.

ساخت بک لینک انبوه چه ضرر هایی دارد؟

همانطور که در بالا گفته شد بک لینک یکی از مهم ترین ملاک های موتور جست و جوی گوگل برای افزایش اعتبار وب سایت شما می باشد. اما در صورتی که شما وب سایتتان را به تازگی ساخته اید و هنوز آن چنان که باید وب سایت شما رتبه ای توسط الگوریتم های گوگل بدست نیاورده است، ایجاد بک لینک های انبوه می تواند تاثیرات منفی برای شما به همراه داشته باشد.

به عبارتی باید بگوییم که وب سایت های تازه راه اندازی شده از لحاظ منطقی تعدا کمی بک لینک دارد. در صورتی که شما بخواهید چه به صورت اتوماتیک، دستی و یا حتی از سایت های مختلف بک لینک انبوه خریداری کنید گوگل به سرعت فیک بودن و غیر طبیعی بودن آن را تشخیص می دهد و بدین ترتیب در همان ابتدای کار اعتبار وب سایت شما به شدت کاهش می یابد.

خرید بک لینک انبوه

خرید بک لینک انبوه نیز یکی از روش های افزایش تعداد لینک های وب سایت شماست، این روش نیز مانند دو روش قبلی آن چنان که باید کارآمد نبوده و می تواند تاثیرات منفی زیادی برای وب سایت شما به همراه داشته باشد.

بدین منظور وب سایت های بزرگ زیادی وجود دارند که می توانید از آن ها بک لینک های متفاوتی خریداری کنید. معمولا در وب سایت های فروش بک لینک برای استفاده از هر پکیجی یک مدت زمان معینی تعیین کرده اند، و می بایست در زمان تعیین شده آن را در وب سایت خود به کار ببرید.

این کار به شما کمک می کند که به تدریج از پکیج های موجود در وب سایت های مختلف استفاده کنید تا که از نظر گوگل طبیعی جلوه کند. البته بازه زمانی استفاده از پکیج بک لینک ها در وب سایت های فروش آن ها به سایت شما وابسته است، در صورتی که وب سایت شما بزرگ باید می تواند یک پکیج بزرگ را در مدت زمان کوتاه تری استفاده کنید.

سخن آخر

با توجه به آنچه که در بالا گفته شد بک لینک ها جزو مهم ترین مواردی هستند که به افزایش اعتبار وب سایت شما کمک می کنند. بک لینک ها را هم می توان به صورت دستی و هم اتوماتیک ایجاد کرد. علاوه بر آن وب سایت هایی وجود دارند که پکیج های مختلفی از بک لینک را در اختیار شما قرار می دهند، اما در حالت کلی برای استفاده و ایجاد بک لینک باید دقت کافی به خرج دهید. چرا که الگوریتم های گوگل حساسیت بالایی نسبت به این مسئله از خود نشان می دهند.

خروج از نسخه موبایل