اقتصادی

«بور» در بدن چه می‌کند و چه فوایدی دارد؟

«بور» عنصری است که به طور طبیعی در سبزیجات سبز مانند کلم پیچ و اسفناج یافت می شود.

به گزارش اقسنا، «عقراقران» در ادامه نوقت: رژيم غذاقي

پنج منب ع

–سيب ب

–قهوه

–لوب0054ا خقک

–سیب زمینی

این ترکیب همچنین نقش مهمی در سلامت استخوان دارد و بر سطح استروژن و تستوسترون نیز تاثیر می گذارد.

هر چند بور دارای مزایای فوقالعاده برای سلامتی انسان است، اما هیچ توصیه ای برای اثبات ارزش روزانه برای آن وجود ندارد و بیماری خاصی هم در اثر این شاخص در بدن مشاهده نشده است.

بور و عملکرده اق مغ¿

نمونه پژوهش های اولیه در دهه 1990 نویدبخش تاثیرگذاری مکمل های دارویی محتوی بور بوده است.

به عنوان مثال بر اساس مطالعات مربوط به سال 1994 که در مجله Environmental Health Perspective منتشر شد، افرادی که 3.25 میلی گرم بور به رژیم غذایی خود اضافه کردند نسبت به افرادی که سطح بور پایینی داشتند، در حافظه و سطح هماهنگی چشمها با دستان بسیار قوی تر بودند.

با این حال، چنین آزمایش‌های علمی دلگرم‌كننده‌ای هستند. تکمقلی

بور و استخوان‌ها و مفاقل

بور می تواند به قوی نگه داشتن استخوان ها و بهبود عملکرد آنها تا حد زیادی کمک کند. مقدار خود را تجزیه و تحلیل کند.

کلسیم خود یک ماده معدنی است که باعث استحکام استخوان ها می شود. در بدن ¿

با استناد به مقاله منتشر شده در Open Orthopedics، که سطح ویتامین D پایینی مجله با احتمال بیشتری میزان بور کمی را نشان می دهد. ..

این وضعیتی است که استخوان ها را در هر گروه مردان و ضعیف و آسیب پذیر می کند. بدن، بور ممکن است به حفظ استخوان‌هاق سالم کمک کند.

چند مکمل بور به عنوان یک درمان احتمالی برای افراد مبتلا به آرتریت در نظر گرفته شده، شواهد بالینی برای حمایت از این ادعا مورد نیاز است.

انواع مکمل های حاوی بور از طریق داروخانه های سراسر کشور قابل تهیه هستند. ا¿

A0064a مکمل‌هاق بور بی

وقتی صحبت از مصرف مکمل ها می شود، زیادهروی همیشه به نتایج نامطلوبی می شود.

باتوجه به جدول غذاوت

–کودکان ۱ تا ۳ سال: ۳ مقلق گرم

–کودکان ۴ تا ۸ سال: ۶ مقلق گرم

–کودکان ۹ تا ۱۳ سال: ۱۱ مقلق گرم

–نوجوانان‌ ۱۴ تا ۱۸ سال: ۱۷ مقلیگرم

–بزرگس الان ۱۹ سال و بالاتر: ۲۰ مقلی گرم

بور برای اکثر مردم بیخطر است، اما خیلی هم نمی تواند مفید باشد.

اگر از مکمل های دارویی بور کش استفاده کنید، مصرف مواد غذایی حاوی این ماده مانند آلو، زردآلو خشک یا آووکادو می تواند به افزایش سطح بور در بدن شما کمک کند.

اطلاعات پ0064ام

دکمه بازگشت به بالا