اقتصادی

آغاز مجدد فعالیت کشتارگاه مرغ در سقز با حمایت دستگاه قضایی – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، حجت الاسلام حسینی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران از بازگشت یک واحد کشتارگاه به چرخه تولید با حمایت دستگاه قضائی استان خبر داد.

وی العالق) و در جهت رفع مشکلات تولید و سیاست اجرای رئیس قوه قضائیه و با تلاش های مجموعه دستگاه قضائی ویژه رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سقز، با برگزاری جلسات متعدد، مشکل این واحد تولیدی مرتفع و به چرخه تولید.

حجت الاسلام حسینی اظهاران کرد: این تولیدی به مشکلاتی که پیش می آید از 2 سال و نیم واحد تعطیل شده بود و با راه اندازی مجدد آن کمک شایانی به کار بود. ¿ در منوقه گد.

رئیس کل دادگستری کردستان اظهار داشت: این مجموعه شامل مشکلات زیست محیطی ناشی از پسماند کشتارگاه، عدم رعایت استانداردهای دامپزشکی، عدم تخصیص انشعاب گاز صنعتی، بدهی مالیاتی و غیرقابل تحملی است که با عملکرد کشتارگاه بود که با اجرای جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری. خوزه

وی بر سپردن از سوی مالکین این کشتارگاه به اداره محیط زیست مبنی بر رفع این مخاطره خبر داد و گفت: این کشتارگاه صنعتی هم اکنون فعالیت خود را با ظرفیت روزانه 14 هزار قطعه مرغ زنده آغاز کرده و توان بخشی از مرغ های شهرستانهای مجاور سقز را نیز می کند. دارد.

0 اند بیان کرد و گفت: مشکلات و مشکلاتی که وجود دارد، نباید در واحدهای تولیدی استان تولید شود و باید با ارائه راه حل های عملی و قانونی این مشکلات، تولید شود.

دکمه بازگشت به بالا