نماد سایت مجله آنلاین

چرا ایران پیشوای جریان جهانی مقاومت است؟

چرا ایران پیشوای جریان جهانی مقاومت است؟

راههای راههای که حزبا … لبنان امروز طی کرده و پیروزی بزرگی که به دست آورده است، مرهون مجاهدت و تلاشهای شهدایی است که از جان خود برای رسیدن به هدفها این گروه، یعنی بیرون راندن از سرزمینهای اسلامی و آزادی قدس شریف. گذشتند یکی از برجسته ترین شخصیت های تاریخ حزبا … که از بنیانگذاران، فعالان و مخالفان مقاومت در این جنبش بزرگ اسلامی می شود، شهید سیدعباس موسوی است؛ مبارزی بدون مرز که سالهای عمر خود را صرف نبرد بیامان با رژیم رژیمی و استکبار شکل جهانی می کند. در لبنان و دقگر مناقق جهان کرد.

به گزارش مجله آنلاین، روزنامه «خراسان» در ادامه نوشت: شهید موسوی شاگرد برجسته شهید محمدباقر صدر و از طرفداران پرشور امام خمینی (ره) بود که بعد از دیدن برخی از سستیها در میان جریانهای مبارز شیعه لبنان که در پی ناپدیدشدن امام موسی صدر به. گروهی که امروز، وزن‌های در معادلات منطقه‌ای می‌شود و اسباب وحشتناک می‌شود، با همکاری دوستانی مانند شهید شیخ راغب حرب، سید حسن نصرا … و … دست به تشکیل حزبا … لبنان زد. را کرده است شهید موسوی، تقریباً با همه جریانهای مبارز مسلمان در ارتباط بود؛. پرشور و تیزبین را داشت و به همین دلیل دبیرکلی حزبا … لبنان را برعهده گرفت. ۱۳۷۰، در حالي كه از مراسم سالگرد قهيد ققخ راغب حرب، به سوي بيروت بازمي خودروی وی را، با راکت بالگرد هدف قرار دادند و در این اقدام، همسر و فرزند خردسال شهید موسوی نیز، به شهادت رسیدند. اعضای اعضای مرکزی حزبا … لبنان، به ویژگی های شخصیتی وی اشاره کردند و گفتند: «مرحوم شهید سیدعباس موسوی برجسته بود؛ در او خصوصیات بسیار خوبی با هم جمع شده دین بود؛ و تقوا و متانت را، با هوش و شجاعت. ما فداکاری او را در صحنه لبنان تجربه کرده بودیم. ایشان اینجا پیش ما آمدند و تقریباً هفت ساعت با ما در یک جلسه، برای اینکه به نتیجه برسیم رسیدند؛ و من میدیدم که چقدر ایشان پرخروش و مهتم به مسائل مردم و مجاهدان بودند خداوند او را رحمت کند و با اولیایش محشور کند و به او برسد. اقن مظلومیتی

درباره اقن متاحبه

اما درباره مصاحبه پیش روی شما؛ این مصاحبه، گفتوگوی اختصاصی روزنامه خراسان با شهید سیدعباس موسوی است؛. با موضوع شرایط حاکم بر حرمین شریفین در مکه و مدینه، به ایران آمد و علاوه بر این کنگره، در نشست مهمانی که برای آشنایی و هماهنگی میان نیروهای مسلمان در سراسر دنیا برگزار می شود، شرکت کرد. ارشد حزبا …، یعنی آیتا … عفیف نابلسی نیز، وی را همراهی میکرد. که باید هنگام میال عه متن متاحبه به آن توجه شود، از این قرار است:

نخست:. بحث اصلی مصاحبه درباره موضوع اداره حرمین شریفین و فقدان صلاحیت آلسعود در این زمینه کمی پیش از برگزاری این کنگره، واقعه خونین مکه اتفاق افتاد و زائران حرم امن الهی، توسط عوامل رژیم سعودی به خاک و خون کشیدند شهید موسوی،. 00

دوم: نگاه ویژه شهید موسوی به امام خمینی (ره) و دانستن اطاعت از دستورهای ایشان و نیز، اعلام رهبری امام بر همه جنبش های آزادیبخش و مردم آزاده، ریشه در دیدگاه های گذشته و آشنایی کامل شهید موسوی با اندیشه امام دارد که هنگام تبعید. امام خمینی (ره) در نجف، بارها به دیدار ایشان رفتند و پس از دریافت اطلاعات اولیه حزبا … نیز، به دفعات برای مشورت به دیدار امام رفتند. ۱۳۶۶ انجام regsvrd.

سوم: شهید موسوی در سخنان خود، مقاومت و جهاد را اصلی ترین وظیفه هر مسلمان در مقابله با وجود استکبار میداند و همین روحیه را در میان مبارزان حزبا …، باعث می شود که آنها در میان گروه های دیگر میشمارد این در حالی است که در. آن زمان، هنوز حزبا … دوران شکل گیری خود را پشت سر میگذاشت و تا ورود به مرحله بلوغ و تأثیرگذاری جدی در منطقه، فاصله داشت. به پقروزق دراقن مسير را باقكق از مهمترقن و اساسي

گفت‌وگوي

دلایلی که خوانندگان محترم مستحضر هستند، مدتی پیش از جمهوری اسلامی ایران کنگره بررسی وضعیت و امنیت حرم و همچنین، هسته های مقاومت حزبا … در تهران در برپا شد که طی آن شخصیت های مسلمان و انقلابی مختلف به بحث و بررسی پیرامون مسائل و مشکلات مربوط می شود. در همین رابطه مصاحبه ای ترتیب دادیم با دو تن از شرکت کنندگان در این مراسم، برادران سیدعباس موسوی و عفیف النابلسی از رهبران حزبا … لبنان که ترجمه آن در ادامه نظر شما عزیزان میگذرد.

برادر سیدعباس موسوی در پاسخ به سوال ما پیرامون نتایج کنگره امنیت و قداست حرم، اظهار داشت: در این کنگره، گروه ها و انجمن های بسیاری از جمله شخصیت هایی از 43 دولت اسلامی شرکت کرده اند این گروه ها و انجمن ها و احزاب اسلامی همگی از رهبران. . حرم برای امت اسلام، چنان که خداوند تبارک و تعالی در قرآن بیتا … الحرام را «قیام للناس» معرفی می کند. دوما، طی سالیان گذشته خیانت آلسعود نسبت به مردم و نسبت به مردم و نسبت به و جریاناتی که در اسلام روی داده، خصوصیات قضائی فلسطین اشغالی که از اهمیت زیادی برای امتداد اسلام است، به جهان اسلام شناسا و آلسعود تبدیل شده است. به خاور ¿

به هر حال امت اسلامی باید سردمداران آلسعود را که در رأس ادارات حرمین شریفین قرار دارند، به خاطر چنین کشتار بیرحمانه های مجازات می کنند و از این رو ما اجلاس را بسیار مهم می کنیم این کنگره می تواند نتایج را به دنبال داشته باشد؛. حرم و همچنین، درباره امت اسلامی.این هدف است که آلسعود آن را تعقیب کند. اما به خدای متعال این کنگره امام خمینی حفظها … را به عنوان رهبر مسلمین آزاده جهان معرفی می کند و پیشوای جمهوری اسلامی را در مسیر مقاومت به تصمیم بهتر می بیند. تمام شرکت کنندگان کنگره تهران، درباره بیلیاقتی آلسعود متفقالقول هستند و به جماعت رسیدند.

برادر سیدعباس موسوی در پاسخ به سوال دیگر درباره نتایج اجلاسیه هسته های مقاومت حزبا … که در تهران برگزار می شود و همچنین وضعیت لبنان، گفت: به فضل خدای برتر این اجلاس تعداد بیشماری از نهضت های آزادی بخش اسلامی را هم در خصوص می آورد. لبنان گفت: لبنان به فضل خدا باید با کمی وسعتش وارد ضربات سهمگینی بر پیکر اسرائیل وارد شود. وجود دارد، در شهر صور و بعلبک نیز، به وجود آمده است. موضوعی که به شرایط خاص حاکم بر لبنان، حزبا … را نشان می دهد، همان حالت جهادی است. در حال حاضر، حمایت از امام خمینی و ایشان بسیار مهم و ضروری است که ما باید با اجرای رهنمودهای او، زمینه محافظت از راهش را فراهم کنیم.

اطلاعات پ0064ام

خروج از نسخه موبایل