اقتصادی

۳۵۰تن از ۷۰۰ تن زباله تولیدی در قم پردازش و تبدیل به کود می شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، سید مجتبی سبحانی ثابت بعد از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در شورای ششم با توجه به تجربه دوره گذشته قرار بود تا چشمان در مسیر ارائه خدمات شهری در قم مشخص شود و بر اساس آن خدمات ضروری باشد. قورت گ0064رد.

رئیس کمیسیون خدمات شهری و امور زائرین شورای اسلامی شهر قم عنوان داشت: توسعه نشاط اجتماعی، ایمنی و مناسب سازی بوستان‌ها، ارتقای سطح کیفیت خدمات شهری و بهبود روندها، توسعه فضای سبز در مناطق شهری، توسعه زیبایی‌های شهری با فرهنگ فرهنگی و شهادت. اچ سقماو من

وی با اشاره به استقبال مردم قمی از نهال برای کاشت در هفته درختکاری اظهار داشت: در سال گذشته بیش از 7 هزار درخواست داشتیم که تنها هزار درخت مثمر در بین شهروندان برای کاشت انجام شد و شورای ششم و شهرداری قم در این دوره دریافت کردند. توسعه فضای سبز و کاکت درختان مثمر است.

سبحانی بدنبال افزایش کیفیت و همچنین کمیت خدمات است که از مهمترین موضوعات اسکان و در اختیار داشتن چشمه های بهداشتی به میزان کافی در نقاط مختلف شهر است.

احداث حداقل ۲ بوستان در مناقق کم ظرفیت قهر قم

کمیسیون خدمات شهری و امور زائرین شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اینکه در برخی از مناطق شهری توسعه فضای سبز کمتر است رئیس جمهور: در مناطق بافت شهری شهری منطقه ۶ نمی‌توان برای ساخت بوستان‌های کوچک محلی اقدام کرد. کرد و در این زمینه شهرداران مناطق موظف شد تا در هر منطقه حداقل دو بوستان را راه‌اندازی کنند؛ اما از آنجایی که هزینه‌ها بسیار زیاد است، در این زمینه وجود دارد.

عضو اسلامی شهر قم با بررسی روند بلندمرتبه‌سازی و چالش‌های پیش روی آپارتمان‌نشینی، اذعان کرد: قرارداد یک نردبان متری پایانی با یکی از شرکت‌های خارجی منعقد شده و امید می‌رود طی ماه‌های آینده تحویل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم شود.

سبحانی‌ثابت با بیان اینکه روزانه روزانه در شهر قم بر 700 تن است، اضافه می‌شود: از این میزان 35 تن پردازش و در نهایت به کود می‌شود و باغداران اطراف استان قم نیز خریداری می‌کنند که در این زمینه رتبه‌بندی و با راه‌اندازی می‌شوند. خیدوم مدقرقت

رئیس کمیسیون خدمات شهری و امور زائرین شورای اسلامی شهر قم همچنین می‌گوید: با توجه به اینکه در شهر قم شاهد افزایش ساختمان‌های بلندمرتبه هستیم، به همین دلیل نیازمند نیاز به تجهیزات مناسب جهت اطفا حریق هستیم که در این زمینه قرارداد خرید نردبان ۵۰ متری بسته شده است. و باتوجه به افزایق ققمت ها و نوسانات ارزق؛ هزقنه خرد به قوت مرحله اق در حال پرداخت.

دکمه بازگشت به بالا