اقتصادی

دستگاه‌های اجرایی سمنان در تامین سلامت نیروی کار هم‌افزایی کنند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، محمد کاظم امیدیان عصر یکشنبه در جلسه کمیته تخصصی از حوادث شغلی به میزبانی اداره کل مدیریت درمان اجتماعی سمنان ضمن بیان اینکه اصلی ترین سرمایه هر کشور وجود خبرنگار آنلاین و متخصص است، پیشنهاد می کند: اگر خواهان رشد کشور هستند. تکمیل

وی ضمن بیان اینکه همه سال‌ها در اثر عدم رعایت نکات ایمنی از سوی کارگر و کارفرما از کارافتادگی یا جان را از دست می‌دهند، اضافه می‌کند. ..

سرپرست مدیریت درمان خدمات اجتماعی استان سمنان بابیان اینکه هم‌افزایی توانایی‌های موجود در دستگاه‌های اجرایی برای افزایش میزان حفظ ایمنی در کار و پایش و رفع مشکلات در مسیری که باید انجام شود، انجام می‌شود: برای افزایش سلامت در کار می‌بایست بازرسی‌های لازم صورت بگیرد.

امیدیان بابیان اینکه فرهنگ جهانی حوادث شغلی از سیاست‌های اتحادیه بین‌المللی اجتماعی اجتماعی است، بیان می‌کند: برای تحقق این مهم می‌طلبد تا همه افراد و نهادهای دخیل حوزه کار و حمایت و حمایت از گردشگران چرخ اقتصاد کشور و تولید ملی در این حوزه است. جرقان رگسورون د.

وی بابیان اینکه سهل‌انگاری نیروی کار و کارفرما در استفاده از تجهیزات ایمنی آمار حوادث شغلی را افزایش می‌دهد، افزود: توجه به ایمنی در کار اصلی است که باعث کاهش این روند می‌شود از صاحبان کارخانه‌ها، دستگاه‌ها و نهادها انتظار می‌رود تا این کار را انجام دهد. برایکارگران مورد توجه قرار دادن تا

به گزارش آنلاین، در این نشست در حوزه بهداشت حرفه ای و سلامت شغلی اداره کل امور اجتماعی، ادارات کار، سازمان فنی حرفه ای و دانشگاه علوم پزشکی سمنان و شاهرود حضور داشتند و در تغییر روش های خاص تغییر فرهنگ ایمنی و کاهش حوادث شغلی گفتگو و تبادل نظر. نظر داد.

دکمه بازگشت به بالا