نماد سایت مجله آنلاین

مایلی‌کهن: مگر قرار است پرسپولیس تا ابد قهرمان شود؟

مایلی‌کهن: مگر قرار است پرسپولیس تا ابد قهرمان شود؟

«مگر قرار است پرسپولیس تا ابد قهرمان شود؟ فوتبال دیگر است. نمی‌شود که همیشه پرسپولیس قهرمان شود. در اسپانیا همیشه رئال یا بارسا قهرمان می‌شوند؟»

به گزارش مجله آنلاین و به نقل از مجله آنلاین، سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ملی صحبت‌های جالبی درباره لیگ‌ها و شرایط این روزهای فوتبال دارد. «این حرف‌های من است؛ حرف‌های خودم. هیچ تغییری در آن نمی‌دهد. نه از کسی که می‌ترسم، نه چیزی ولی وجود دارد. است.»

فوت بال راه مچنان دنبال مق

در اسپانیا همیشه رئال یا بارسا قهرمان می‌شوند؟

امسال بعد از

دوباره شروع شد و باز می‌خواهند نقش یک مربی مثل فرهاد مجیدی را کمرنگ کنند. این قهرمان قهرمان شد چون «تیم‌تر» بود. ¿

اتفاقا درباره 0054 حقق و قهرماني

برانکو چرا در عمان موفق نشد؟چرا این تیم را به جام جهانی نبرد؟این حرف‌ها را دارند درباره فرهاد مجیدی هم می‌زنند.در کل وقتی یک تیم قهرمان می‌شود عوامل زیادی در آن قهرمانی تاثیرگذار هستند.

مجيدي..

من هرگز از این استفاده نمی‌کنم که فرهاد مجیدی یا هر دیگری شاگردم بوده است، اما یک چیزی را بگویم. در استان تهران و بین پاس و بهمن خلاصه ما رفتیم و پس از پایان بازی فرهاد مجیدی را از بهمن و علی موسوی را از پاسی که آن زمان سرباز بود به تیم ملی دعوت کردم. مهدی مهدوی‌کیا، داریوش یزدانی، خداداد عزیزی، کریم باقری، سیروس دین محمدی و حتی نیما نکیسا. راکردم.

4

من نمی‌گویم گابریل پین نقشی ندارد اما فرمانده اصلی چه کسی بوده است؟ اگر او خیلی مربی خوبی بود چرا تیمش در قطر هشت تا هشت تا گل می‌خورد؟ باز مي

اطلاعات پ0064ام

خروج از نسخه موبایل