نماد سایت مجله آنلاین

۳۰ کتاب و مستند از زندگی شهدای طلبه استان سمنان ارائه می‌شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

۳۰ کتاب و مستند از زندگی شهدای طلبه استان سمنان ارائه می‌شود - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، حجت الاسلام سید محسن حسینی دیباجی غروب یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی سپاه سمنان ضمن بیان حضور کنگره ملی چهار هزار شهید روحانی کشور در شهر قم این مراسم به شکل استانی برگزار می‌شود، برگزار می‌شود. *ع) در قهرستان گهرود خواهد بود.

وی با بیان اینکه استان سمنان سه هزار و 000 شهید تقدیم انقلاب کرده است، افزود: از این تعداد 113 نفر از شهدای روحانی را شامل می‌شود و 10 نفر را که مفقودالاثر هستند، یاد و خاطره این عزیزان خواهند بود.

نماینده ولی فقیه در سپاه استان سمنان بابیان اینکه در این مراسم 30 کتاب و مستند از زندگی شهدای طلبه سمنان ارائه می‌شود، ارائه می‌شود، ارائه می‌شود، ارائه می‌شود، ارائه می‌شود، ارائه می‌شود، ارائه می‌شود، ارائه می‌کند: 5 کتاب و پنج سند از زندگی شهدای روحانی استان سمنان در نمایشگاه کنگره ملی چهار شهید روحانی در مصلی قم به نقگ گذاقته مي

حسینی دیباجی با بیان اینکه جامعه به بازگویی سبک زندگی ساده شهدای روحانی استان سمنان توجه کافی را داشته باشد، تشریح کرد: برگزاری چنین کنگره‌هایی به منظور نکوداشت و یادواره شهدای روحانی و حواشی مربوط به آن است که در آن کتاب فرصت خوبی برای این منظور است.

وی افزود: روحانیون نه تنها در هشت سال جنگ تحمیلی بلکه در عرصه‌های مختلف طی این چهار دهه در کنار مردم حضور داشته‌اند و به ایفای نقش پرداختند این عزیزان یاد و خاطره آن‌ها و تبدیل شدن به کار ضروری است.

خروج از نسخه موبایل