نماد سایت مجله آنلاین

تشخیص اصل بودن محصولات بوش + تفاوت بوش آلمان با ترکیه

مقدمه تشخیص اصل بودن محصولات بوش+ تفاوت بوش آلمان با ترکیه

دغدغه بسیاری از افرادی که به دنبال خرید جهیزیه هستند، یافتن و خرید محصولات اورجینال از برندهای معتبری نظیر بوش است. به همین دلیل در این مطلب قصد داریم به نکات مهم در رابطه با تشخیص اصل بودن محصولات بوش بپردازیم.

معرفی شرکت بوش

تقریبا تمام افرادی که به دنبال خرید لوازم خانه و جهیزیه هستند، اسم برند بوش به گوششان خورده است. بوش یکی از بهترین و موفق‌ترین برندهای لوازم خانگی نظیر ظرف‌شویی در جهان است که طرفداران زیادی در ایران دارد. هدف اصلی کمپانی بوش، صرفه‌جویی در مصرف انرژی و کاهش مصرف انرژی است. کمپانی بوش محصولات مختلف خود را با استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا تولید کرده و روانه بازار می‌کند.

 مهم‌ترین مزیت محصولات تولید شده در شرکت بوش، کم مصرفی آن‌ها و به تبع آن، سازگاری بالای آن‌ها با طبیعت و محیط زیست است. شرکت اصلی بوش، در کشور آلمان است و بسیاری از افراد نیز به دنبال خرید محصولات بوش آلمان هستند. اما این در حالی است که تشخیص اصل بودن محصولات بوش و همچنین تفاوت بوش آلمان با ترکیه کار تقریبا سختی است. در این مطلب راهکارهای تشخیص محصولات بوش آلمان از بوش ترکیه را توضیح می‌دهیم.

تشخیص محصولات اصل بوش چه اهمیتی دارد؟

 امروزه با توجه به افزایش قیمت کالاها، تعداد کالاهای قاچاق و فیک بسیار بیشتر از گذشته است. در نتیجه ممکن است شما هزینه زیادی برای خرید ماشین‌ لباس‌شویی بوش پرداخت کنید در حالی که کالایی که خریده‌اید تقلبی بوده و کیفیت بسیار پایینی داشته باشد.

به این ترتیب دانستن نکات مربوط به تشخیص اصل و یا تقلبی ‌بودن محصولات برندهای معتبری نظیر برند بوش اهمیت بالایی دارد. در نتیجه اگر به دنبال خرید لوازم خانه اصل و اورجینال هستید، توصیه می‌کنیم نکات مربوط به تشخیص اصل و یا تقلبی‌بودن این محصولات را مطالعه کنید تا دچار ضرر و خسارت مالی نشوید.

تشخیص اصل بودن محصولات بوش آلمان چگونه است؟

این روزها بسیاری از کالاهایی که در بازار به عنوان کالای اصل به فروش می‌رسند، تقلبی هستند و به همین دلیل تشخیص کالاهای اصل بسیار مهم است. متاسفانه در هنگام خرید محصولات برند بوش متوجه این نکته خواهید شد که شگردهای بسیار زیادی برای فروش کالای تقلبی به جای کالای اصل وجود دارد.

برای مثال یکی از شگردهای اصلی فروشندگان کالاهای تقلبی، نبود کارتن محصول به دلیل پارگی و خراب‌ شدن آن در حین حمل و نقل کالا است. این در حالی است که نداشتن بسته ‌بندی شرکتی و کارتن برای محصولات بوش، نشان از تقلبی‌بودن آن‌ها است. به این ترتیب یکی از راه‌های تشخیص اصل بودن محصولات بوش، فروش آن‌ها در بسته ‌بندی شرکتی است.

از دیگر شگردهای فروش کالای تقلبی به جای کالای اصل، چسباندن برچسب محصولات اصل روی محصولات فیک است. یعنی فروشنده روی یک ماشین لباس‌شویی با تولیدکننده نامعتبر، برچسب برند معتبر بوش را می‌چسباند و آن را با قیمت بالا به عنوان کالای اورجینال به شما می‌فروشد. همچنین گاهی ممکن است لوازم خانگی چینی بی‌کیفیت را به عنوان کالای بوش اورجینال به شما بفروشند.

برای جلوگیری از خرید کالاهای تقلبی با برچسب کالای اصل باید به این نکته توجه کنید که روی هر محصول شرکت بوش و بسته‌بندی آن، دو برچسب یکسان وجود دارد. به این ترتیب می‌توانید با چک‌کردن برچسب روی محصول و روی بسته‌بندی آن به اصل یا تقلبی بودن آن پی ببرید.

چگونه کالا و محصولات بوش اصل را تشخیص بدهیم؟

یکی دیگر از راه‌های تشخیص اصل بودن محصولات بوش، توجه به لوگوهای تقلبی موجود روی محصولات تقلبی است. همان‌طور که می‌دانید لوگوهای کالای اصل با لوگوی روی کالای فیک بسیار متفاوت است و شما با توجه به این نکته می‌توانید کالای تقلبی را از کالای اورجینال تشخیص بدهید.

برای مثال در کالایی که اصل باشد، لوگوی برند بوش به هیچ وجه به وسیله ناخن‌ها خراشیده نمی‌شوند. همچنین برندهای معتبری نظیر بوش هیچ‌گاه پرچم کشور خود را در کنار لوگو به روی محصولات خود نمی‌زنند و شما با توجه به این نکته می‌توانید از خرید کالای فیک و تقلبی نجات پیدا کنید.

چگونه محصولات بوش آلمان را از بوش ترکیه تشخیص بدهیم؟

محصولات بوش اصلی یا در آلمان تولید می‌شوند و یا هم اینکه در ترکیه مونتاژ می‌شوند. نکته مهم درباره محصولات تولیدشده در آلمان و ترکیه این است که هر دو از کیفیت مطلوبی برخوردارند و می‌توانند نیازهای شما را برطرف کنند، در نتیجه اگر صرف تولید آلمان بودن لوازم خانگی برایتان اهمیت ندارد، می‌توانید کالاهای برند بوش تولید شده در ترکیه را خریداری کنید. تفاوت مهم بین تولیدات بوش ترکیه و آلمان در قیمت تمام ‌شده آن‌ها برای مصرف‌کنندگان ایرانی است.

ارور لباسشویی بوش

همان‌طور که می‌دانید فاصله کشور ما با ترکیه بسیار کمتر از مسافت بین ایران و آلمان است. در نتیجه هزینه حمل و نقل لوازم خانگی بوش تولید شده در ترکیه بسیار کمتر از لوازم خانگی بوش در آلمان است و شما برای خرید لوازم خانگی بوش ترکیه هزینه کمتری پرداخت کرده و محصولی با کیفیت عالی تهیه می‌کنید.

علاوه بر این باید این نکته را در رابطه با تشخیص اصل بودن محصولات بوش و تفاوت بوش آلمان با بوش ترکیه بدانید که معمولا لوازم خانگی بوش تولید شده در آلمان، جدیدتر است.  یعنی جدیدترین مدل‌های برند بوش در کشور آلمان تولید شده و به بازارها روانه می‌شوند و پس از مدتی فناوری ساخت این محصولات به ترکیه می‌رسد.

این نکته به این معنی است که اگر یکی از محصولات جدید برند بوش را اول از کشور ترکیه خرید کردید، باید به اصل بودن آن کالا شک کنید. بسیاری از محصولات بوش آلمان و ترکیه، کیفیتی برابر با هم دارند و تنها تفاوت آن‌ها در قیمتشان است که علت آن را گفتیم.

به طور کلی اگر به دنبال خرید لوازم خانگی باکیفیت هستید، برند بوش، برند بسیار معتبری است که اگر کالاهای اورجینال آن را چه از کشور ترکیه و چه از کشور آلمان تهیه کنید، می‌توانید سال‌های سال با خیال راحت و آسوده از این لوازم خانگی استفاده کنید.

خدمات پس از فروش بوش تهران

تعمیر لباسشویی بوش در تهران

جمع‌بندی

دغدغه بسیاری از مشتریان برند بوش، تشخیص اصل بودن یا اصل نبودی کالایی است که می‌خرند. به طور کلی محصولات بوش تولیدشده در آلمان و ترکیه تفاوت زیادی با هم ندارند، اما اگر برای شما، کشور سازنده مهم است باید با استفاده از نکات این مقاله تشخیص اصل بودن محصولات بوش را انجام دهید.

خروج از نسخه موبایل