نماد سایت مجله آنلاین

بهترین تولیدی لباس کار ایرانی و خارجی

مهندسین ، کارگران و کارفرمایان عزیز تا به حال دقت کردید که برای خرید لباس کار حرفه ای باید به چه موارد دقت کنید .

لباس کار پرسنل باید دارای خصوصیات خاص و متنوعی باشد و این خصوصیات در چهارچوب قوانین سازمان بین المللی کار هر ساله تنظیم می شود و طی مصوبات این کارگروه میزان کمیت و کیفیت توضیح داده می شود . این قوانین بسیار مهم در اختیار شرکت های تولید کننده لباس کار قرار گرفته میشود چراکه این قوانین و مقررات ارتباط عمق و مستقیم با حفاظت از جان کارگران و پرسنل شرکت ها داشته و بسیار مهم می باشند .

طبق این تعاریف از دیدگان این افراد ( کارشناسان سازمان بین الملی کار ) لباس کار معمولا تحت عنوان یک پوشش سرتاسری برای پاها ، بازو ها، تنه می باشد که در مقابل شرایط محیطی سخت مشاغل به درستی وظیفه حفاظت از جان افراد عمل کند .

عموما لباس کار در دو نوع پیراهن شلوار و لباس کار یکسره تولید می شود که جنس لباس کار وابستگی مستقمی با آب و هوای منطقه ایی دارد که پرسنل در آنجا مشغول کار هستند .

برترین تولیدی لباس کار در ایرانی و خارجی

در ابتدا امر به معرفی متخصری از  بهترین تولیدکنندگان لباس کار خارجی و ایرانی خواهیم پرداخت :

برترین تولیدی لباس کار ایرانی

تولیدی لباس کار ایمن صنعت ایران

شرکت ایمن صنعت ایران از سال 1381 فعالیت خود را در حیطه تولید تخصصی لباس کار صنعتی و تأمین عمده تجهیزات حفاظت فردی، آتش نشانی و ترافیکی آغاز کرده، که ثمره این کوشش کسب رضایت 95 درصد مشتریان در این زمینه می‌باشد. ایمن صنعت ایران  میتوان یکی از با سابقه ترین تولید کننده لباس کار در کشور دانست.

این شرکت با به کار گیری پرسنل جوان و توانمند و با به کار گیری انواع چرخ های تخصصی در زمینه لباس کار سعی در افزایش روز افزون تیراژ تولیدات برای پاسخگویی موفق تر به مشتریان داشته است.

آدرس سایت این شرکت imensanaatiran.com

لباس کار ست ورک (Set work)

تولیدی لباس کار ست ورک یکی از تولیدکنندگان شناخته شده در زمینه لباس کار صنعتی در ایران می باشد که در زمینه تولید لباس اداری و مانتو شلوار فعالیت داشته است.

لباس کار سینا ورک (Sinawork)

از سال  1995فعالیت خود را در حیطه تولید محصولاتی همچون ( لباس‌های زیر و شلوار ،پیراهن ، مانتو، ،) اغاز کرده است و هم اکنون نیاز در استان خراسان از تولید کنندگان برجسته می باشد.

برترین تولیدی لباس کار خارجی

لباس کار دیکیز (Dickies)

یکی از تولیدی های لباس کار آمریکایی هست که دفتر آن در شهر الیالتی تگزاس قرار گرفته است. این تولیدی کالا و محصولات زیادی در زمینه تجهیزات و وسایل حفاظتی تولید کرده به نام شناخته شده ایی در سطح دنیا می باشد .:

بیلرسوت های کتان، لباس کار کتان، لباس فرم اداری، کفش‌های کتانی ایمنی دوبنده کتان، ، کوله پشتی، کمربند و موارد تولیدی این شرکت می باشد .

مالک این شرکت آمریکایی آقای ویلیامسون ،که پیش از راه اندازی این شرکت  قطعات و محصولات یدکی خودرو در تگزاس می فرخت.

این شرکت در زمان جنگ جهانی دوم شروع به تولید لباس نظامی می کرد و همین موضوع باعث شد پیشرفت مالی بسیاری خوبی در مدت به دست بیاورد و بعد از این جنگ جهانی هم به تولید لباس کار با برند دیکیز به صورت تخصصی پرداخت .

آدرس سایت این شرکت http://www.dickies.com

لباس کار بلورک  (Bulwark FR)

شرکت بلورک یکی از مهم ترین تولیدکنندگان در زمینه لباس کارهای تخصصی و صنعتی هست، این شرکت به علت تولید لباس‌های صنعتی و تخصصی که مقاومت بسیار عالی در مقابل آتش و حرارت دارند در دنیا شهرت خاصی پیدا کرد ، لباس‌های این شرکت به علت داوم و کیفیت بسیار عالی در دنیا شاخته شده می باشند، این شرکت در حیطه تولید لباس کار تخصصی نیز، نام بلند آوازه در جهان دارد که انواع لباس کار ها، تجهیزات حفاظت فردی و لوازم ایمنی تولید می‌کند.

آدرس سایت این شرکت  www.bulwark.com

لباس کار کارهات  (Carhartt)

این شرکت تولید کننده لباس کار در اروپا و دنیا نیاز به معرفی ندارد چراکه یکی از تولیدکنندگان با ثبات و

پیشرو در دنیاست که هموار تلاش کرده بهترین کیفیت ها را کار خود عرضه کند  . این شرکت خانوادگی در سال 1888 فعالیت خود را در حیطه تولید لباس کار و کفش ایمنی آغاز و تا به امروز بیشتر درصد رضایت مندی مشتریان را در سطح دنیا داشته اشت .

آدرس سایت این شرکت www. carhartt.com

جنس پارچه لباس کار به طور کلی به سه نوع الیاف مصنوعی ، طبیعی و ترکیب این دو تولید می شود . مشخص می باشد که هر چه میزان الیاف طبیعی به کار به در لباس کار بیشتر باشد میزان تبادل حرارتی بین بدن و هوا بهتر بوده و شرایط کاری برای پرسنل سهل تر خواهد بود .

برای اینکه شما عزیزان با اجناس لباس کار بهتر آشنا باشید توضیحات مخصری در این بابت خدمت شما عزیزان ارائه خواهد شد :

پارچه های لباس کار به لحاظ بافته به اصطلاح کجراه تولید می شوند که با توجه به میزان درصد خلوص پنبه و پلی استر و میزان گراماژ در طول متر مربع به چهار دسته زیر تقسیم بندی می شوند :

پارچه کجراه صد در صد کتان یا پنبه

این پارچه از میزان خلوص 100 درصدی پنبه تشکیل شده میزان گرماژ این پارچه با توجه به فصول مختلف متغیر میباشد  که برای صنایعی که با گداخت و جوش درگیری دارند استفاده میشه ولی مشکل اصلی این پارچه آبرفت این پاره هست که مواقع شستشو مقداری جمع میشوند و ثبات رنگ کاملی ندارند .

پارچه کجراه 7030

این پارچه از 70 درصد پنبه و 30 درصد پلی استر تشکیل شده و برای صنایع پتروشیمی ، فولاد ، نفت ، گاز و… استفاده می شود . این پارچه محبوبیت زیادی در شهر های جنوب کشور دارد زیرا تبادل گرمایی مناسبی با آب و هوای گرم سال دارد .

پارچه کجراه ویسکوز فلامت

این پارچه از 80 درصد پلی استر و 20 درصد پنبه تشکیل شده و برای صنایع پایین دست مانند سیمان ، کارگاه های صنعتی متوسط و کوچک و … استفاده میشوند . به دلیل  اینکه درصد پلاستیک این لباس زیاد هست ، در حرفه هایی که با گداخت و آتش ارتباط دارند اصلا توصیه نمی شوند .

  پارچه کجراه ویسکوز فلامت

این پارچه از صد در صد پلاستیک تشکیل شده و به لحاظ کیفیت برای صنایع اصلا مطلوب نیست ولی برای ادارات آبفا و ادارت پیمانکاری و اورهال استفاده میشوند به لحاظ قیمت نسب به پارچه های دیگر قیمت پایین تری داشته و محبوبیت خاصی برای پیمانکاران دارد .

از برند های معروف ایرانی در زمینه تولید انبوه پارچه های کجراه میتوان به برند های زرین پود ، فدک ،پر ، کویر جین و … اشاره نمود .

توضیحات عنوان شده  مقدمه‌ای کوتاه بود که بهتر بفهمیم اصلاً لباس کار به چه دلیلی استفاده می‌شود و یا این که اهمیت استفاده لباس کار در صنایع پرخطر و پر ریسک چه میزان می باشد. در دنیا تولیدهای زیادی لباس کارهای صنعتی و تخصصی تولید و عرضه می‌کنند که ما در این مقاله علمی به شرح مختصری از بهترین تولیدی های لباس کار در دنیا و ایران می‌پردازیم امید داریم شما عزیزان از بررسی این مقالات بهره برداری کامل را برده باشید و  اطلاعاتان در این موارد  افزایش دهید .  علاوه بر لباس کار میتوانید اطلاعات کاملی در مورد مشخصات کلاه حفاظتی را در سایت ایمن صنعت ایران مطالعه فرمائید.

خروج از نسخه موبایل