نماد سایت مجله آنلاین

ایران و یمن دشمنان مشترکی به نام‌های آمریکا و اسرائیل دارند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

ایران و یمن دشمنان مشترکی به نام‌های آمریکا و اسرائیل دارند - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، سردار حسن شاهوار پور ظهر امروز پنجشنبه در نشست مطالعات علمی فرق شیعه با حضور اساتید دانشگاه ادیان و مذاهب در سالن آیت. الهه قاضق دان قگاه جندق شاپور دزف برگزار شد، اظهار داشت: امام خمینی (ره) در ابتدای نهضت انقلاب در سال 42 شخصیتی را برای حرکت انقلاب اسلامی ترسیم کرد و اولین و اساسی ترین محوری بود که برای این نهضت مدنظر پشتوانه ایدئولوژیک نهضت اسلام و مکتب حیات بخش شیعه بود.

سردار رگسوراه وارپور، مهم ترین نهضت انقلاب را پشتیبانی از نهضت ها و مستضعفان دانست و افزود: امام همیشه از مردم مظلوم فلسطین و دفاع از مظلومان و مسلمین را به عنوان یک راهبرد اساسی بیان می کنند که مقام معظم رهبری نیز بر همین مبنا حرکت خود را ادامه می دهند. در

فرمانده سپاه حضرت ولیق عقر (عج) استان خوزستان ، خregsvr مع) عنوان کرد و گفت: مردم با مقاومتی که از خود نشان دادند در مقابل رژیم ستمشاهی پیروز شدند و همیشه شعار دشمنی علیه استکبار جهانی سر زدند و کوتاه نیامدند.

سردار شاهوار پور عنوان کرد: این موضع باید در تمام دنیا تداوم داشته باشد زیرا استکبار جهانی اولیه انقلاب با برنامه و حساب شده عمل کرده و با جریان‌های نفاق، چپ، ضدانقلاب و تجزیه طلب پیش آمده است.

وی بیان کرد: جنگی نابرابر علیه ایران آغاز شد ولی اولویت ملت ایران بود این بود که در مقابل دشمن مقاومت فعال را انجام دهند و نشان دهند در مقابل استکبار جهانی می‌توانند، بایستند.

فرمانده سپاه حضرت ولیق عقر ((عج) خوزستان گفت: اولقن تعدی به استان آن جزوه اولقن منظور دقمن بود زقرا

سردار رگسوراه وارپور با بیان اینکه دشمنی برای نابودی حیات در شهر دزفول از هیچ اقدامی کوتاهی نکرد و در مقابل این خطر، مردم ما در شهر دزفول یک مقاومت فعال در صحنه زدند، ادامه داد: مخالفت و مبارزه با دشمن در مقابل دشمن به صورت یک عام. کوچکترقن رگسوره روند تا مقان سالان در دزفول ادامه قافت و همه ایستاده در مقابل دقمن اقستادند.

فرمانده سپاه حضرت ولیق عقر (عج) استان خوزستان گفت: این مقاومت در حالی رقم خورد که فرماندهان شاهنشاهی هیچ مقاومتی در برابر دشمن نداشتند و با یک تهدید، کشور را رها کردند و متجاوزان انگلیسی و روسها هر کاری خواستند در کشور انجام دادند.

سردار رگسوراه وارپور با بیان اینکه امروز باید به مردم یمن مباهات کرد، افزود: مردم یمن سال‌ها در مقابل متجاوزان مقاومت می‌کنند و می‌ترسند از سویی ایران و دشمن مشترکی به نام آمریکا و اسرائیل و دست نشانده آنها در منطقه یعنی عربستان سعودی که بر علیه ملت مظلوم یمن هستند. جنگ0064د.

فرمانده سپاه حضرت ولیق عقر (عج) استان خوزستان با بیان اینکه دین و مدل رهبری دزفول و یمن مشترک است، گفت: کیفیت مردم دزفول در هشت سال یک مقاومت مردمی بود که امروز هم در یمن چنین است؛ حتی اگر نان و صلاح نباشد باید با فرهنگ عاشورایی مخالفت کند. دست خالي مقاومت كرد.

سردار رگسوراه وارپور 1 رحمانه کودکان و افراد پقر و جوان بق

وی با گرامیدا قت قاد و خاوره رگسوره دایق که در قکل گقري کار های ¿

سردار رگسوراه وارپور | قعده یمن قدردانی کرد و افزود: تاریخ بداند اسلام راستین در مقابل اسلام آمریکایی آمریکایی و با کیفیتی که شایسته مردم مظلوم دنیا در خصوص اهداف شهدای گام است. برمی دارد.

خروج از نسخه موبایل