نماد سایت مجله آنلاین

چجوری میشه فهمید اینستاگرام بلاک شدیم؟

کافی است آدرس کانال یا گروه تلگرامی را از قسمت بیو پاک کنید. پس برای قطع این برنامه ها از اینستاگرام خود مراحل زیر رو انجام بدهید. در اینجا می توانید موارد مختلف را به اینستاگرام گزارش دهید. متاسفانه خیلی از پیج ها بخاطر عدم رعایت این نکته پیج خود را از دست داده اند، رعایت بحث کپی رایت یکی از مهمترین خط قرمز های اینستاگرام هست، این مورد را جدی بگیرید. شما باید طبق مقررات اینستاگرام فعالیت کنید تا دچار مشکل نشوید.

چطور متوجه بشیم اینستاگرام هک شده است؟

در هر حال تکرار دائم این رفتارها، نتیجه ای جز ACTION BLACK اینستاگرام ندارد. مخصوصا اگر افرادی که تگ میکنید، در فالوورهایتان حضور نداشته باشند. بخش هایی مثل تصویر پروفایل، بیو پیج، نام کاربری و… باید در همان روزهای ابتدایی فعالیت پر شوند وگرنه احتمال اینکه اینستاگرام به شما شک کند، بالا میرود.

مطلب مرتبط: شادوبن اینستاگرام چیست؟ یکی از بهترین راه حل ها این هست که هیچ گونه فعالیتی را از قبیل فالو آنفالو ،لایک، کامنت و از این طور موارد را انجام ندهید. چون انجام این کارها باعث می شود زمان بلاکی شما طولانی تر شود. احتمال دارد به جای این که پروفایل شما بلاک شده باشد، ip شما از طرف اینستاگرام بلاک شده باشد. پس بهتر هست به جای استفاده از اینترنت وای فای از اینترنیت خط خود استفاده کنید.

در اینستا چطور بفهمیم بلاک شدیم

۴- الگوریتم اینستاگرام ۲۰۲۱ میزان استفاده شما از اپلیکیشن را مورد نظر قرار می‌دهد. با این حال، الگوریتم جدید اینستاگرام زمان پست شدن محتوا را به عنوان یکی از عامل‌های نشان دادن محتوا به مخاطب در نظر می‌گیرد. اینستاگرام همیشه تلاش می‌کند تا جدید‌ترین محتواها را به شما نشان دهد.

پس اگر می‌خواهید در اینستاگرام موفق شوید یک تقویم محتوایی برای مطالب اینستاگرام تدوین کنید. اینستاگرام یک نرم‌افزار اشتراک‌گذاری عکس و فیلم است. بسیاری از افراد برای اینکه تعداد فالوورهای خود را افزایش دهند، افراد زیادی را فالو می‌کنند و بعد از اینکه آن افراد به فالو کردن جواب دادند، آن افراد را آنفالو می‌کنند. از آنجایی‌ که اینستاگرام آنفالو کردن کسی را اعلام نمی‌کند، شما متوجه آن نخواهید شد. در این مقاله از هاوکن‌یو می‌خواهیم ترفندی را آموزش دهیم تا بتوانید کسانی که شما را آنفالو کرده‌اند را بشناسید.

اینستاگرام پس از اینکه مطمئن شد شما صاحب اصلی حساب هستید.صفحه شما را از بالاک خارج می کند. ممکن است شما برای افزایش فالوور پیج خود از ربات های افزایش فالوور استفاده کرده باشید و ربات ها را روی سرعت زیاد تنظیم کرده اید که سریع تر به تعداد بالاتری از فالوور دست پیدا کنید.

همین عامل باعث شده که ربات از محدود ای که اینستاگرام گداشته خارج شود، و همین امر موجب بلاک شدن شما شده است. میتوانید آیدی شخص مورد نظر را در قسمت کامنت یک پست وارد کنید و بعد از انتخاب آن ، شخص را از بلاک خارج کنید .

سلام وقت بخیر،اکانت شما ریپورت شده و به احتمال زیاد یک تا چند هفته اینده مشکل شما رفع خواهد شد. به عبارتی، ترتیبی که پست‌ها در اینستاگرام چیده می‌شوند برآیندی از رفتارهای گذشته شما در این شبکه اجتماعی است. کسانی که با آن‌ها در ارتباطید، محتواهایشان را بیشتر لایک می‌کنید، شما را در پست‌ها بیشتر تگ می‌کنند و نوع پست‌هایی که با آن‌ها تعامل دارید در این مورد موثر هستند.

برای مثال، احتمالا دقت کرده‌اید که در گذشته، اینستاگرام پست‌ها را براساس زمان انتشار آن‌ها به شما نشان می‌داد، اما حالا پست‌ها را براساس الگوی دیگری به شما نشان می‌دهد. به عبارتی الگوریتم جدید اینستاگرام دیگر به حالت وقایع‌نگاری (کرونولوژی) عمل نمی‌کند. بلکه عامل‌های دیگری مانند علاقه شما به موضوع پست، میزان ارتباط شما با صاحب حساب کاربری و … در زودتر نشان داده شدن پست به شما موثرتر هستند.

اینستاگرام فکر می کند پیج شما هک شده برای همین دسترسی شما را محدود می کند. یکی دیگر از حالتهایی که منجر به مسدود شدن حساب شما می شود این هست که شما افرادی که خودتان فالو ندارید را زیر پست دیگران منشن کنید. البته اگر باز هم افرادی را فالو کرده باشید و بیش از حد آنها را منشن کنید باز هم حساب شما مسدود می شود. بخاطر عدم رعایت کدام نکته بلاک شده ایم که دیگر آن را تکرار نکنیم و بعد از آن با هم روش های خلاص شدن از بلاک اینستاگرام را بررسی می کنیم.

چطور بفهمیم بلاک شدیم ؟

حالا این سیگنال دادن گاهی با کامنت انجام می شود، گاهی با لایک و در مواردی هم با فالو کردن افراد مختلف تا این جا ما هیچ مشکلی نداریم. و حتی بعد از اینکه از بلاک اینستا گرام خارج می شوند، باز هم پیج به حالت قبل بر نمی گردد، که در اینصورت فقط باید طبق الگوریتم ها اینستاگرام تولید محتوا کنند، تا امتیاز نمایش پیج افزایش پیدا کند.

اگه دوران ریپورت تموم بشه یعنی ۵روز دیگه خود پیجم باتعداد فالورام برمیگرده یا همین ۴نفر برمیگرده؟ ممنون میشم راهنمایی کنید. سلام وقت بخیر ، پیج شما به احتمال زیاد بلاک اکشن شده است و یک تا چند هفته اینده مشکل رفع میشود.

آیپد پرو ۲۰۱۸ و دانگل‌های کاربردی‌تر

اگر شما با دستگاه یا آدرس IP متفاوتی وارد اکانتتان شوید، از طرفی نتوانید پیامک یا ایمیل تشخیص هویت را تایید کنید؛ اینستاگرام مشکوک می‌شود. یعنی حدس می‌زند احتمالا این کار هکرها باشد و اکانتتان را بلاک می‌کند. اگر شما جزء آن دسته از افرادی هستید که محصول و یا هنری را در اینستاگرام به نمایش می گذارید ممکن است هنر و یا محصول شما توسط اشخاص دیگر کپی و منتشر گردد.

برای جلوگیری از این کار لازم است شخص مورد نظر را ریپورت کنید و به اینستاگرام اطلاع دهید از ادامه کارش جلوگیری کند. Report اینستاگرام زمانی کاربرد دارد که بخواهید شخصی را که پستی غیر اخلاقی منتشر کرده به اینستاگرام اطلاع دهید.

حذف اکانت اینستاگرام ؛ حساب کاربری اینستاگرام خود را چگونه پاک کنیم؟

بلاک شدن توسط اینستاگرام زمانی رخ میدهد که شما قوانین اینستاگرام را رعایت نکرده باشید. ما قبلا در مورد بلاک شدن در اینستاگرام و راه‌های رفع آن گفته ایم. اما با پیش آمدن مشکلات جدید خود اینستاگرام، این موضوع کمی جدی‌تر از قبل شده.

راه حل چهارم برای رفع بلاک اینستاگرام با پیام Action Blocked

سلام دوست عزیز بعضی وقتی مشکلات مختلف باعث میشه نتونید توی یه زمان خاص بعضی از کارا رو انجام بدین باید دوباره بعدا امتحان کنید. پس از بررسی توسط اینستاگرام اگر ریپورت مورد نظر بی مورد بود اتفاقی برای پیج رخ نخواهد داد. اما اگر تایید شد که پیج مورد نظر تخلف کرده است ممکن است برای مدتی غیر فعال و از دسترس خارج گردد.

اینستاگرام هر ریپورتی را بررسی می کند و بر اساس آن اقدام می کند. بسته به نوع ریپورت ممکن است با یک یا حتی دو گزارش از یک اکانت، اکانت مورد نظر غیر فعال گردد. حتما در برنامه های آینده قرار خواهیم داد و یک مقاله مفصل درباره آن خواهیم نوشت. سلام، عضویت برای شما برای مدتی بلاک شده، چند روز دیگه تست کنید. اگر نشد احتمالا به این خاطر هست که ویرایش پست فقط تا یه تعداد روز محدود شده است.

وقتی ویدئویی رو لایک میکنید مثل لایک تصاویر نشون نمیده و به جای لایک view رو نشون میده. سلام، لیست دایرکت رو چندتایی خالی کنید شاید درست بشه. ممکن است اینستاگرام، IP شما را بلاک کرده باشد نه اکانتتان را! همچنین برای خرید لایک اینستاگرام فقط و فقط سایت هایپرفالو را که بهترین سایت خرید فالوور و لایک اینستاگرام است پیشنهاد می دهیم.

خروج از نسخه موبایل