نماد سایت مجله آنلاین

چشم انداز ارتقا کسب و کار بهتر با طراحی مغازه

با تغییرات مناسب و همگام با نیاز روز در طراحی داخلی مغازه همواره می توانید در صدر انتخاب های مشتری و رونق کسب و کار خود گردید. دکوراسیون زیبا و جذاب موجب فروش بیشتر و برند شدن کالاها گشته و با بالا نگه داشتن اعتبار مغازه در بالاترین سطح موجب اعتماد مشتری و تولید سرمایه بیشتر گردد.

در انتخاب نوع دکوراسیون مغازه بسته به اینکه غالب مشتریان خانم هستند یا آقا و یا طیف خاصی از جامعه و رتبه اجتماعی را شامل می شوند تفاوت داشته و باید طراحی داخلی مناسبی ایجاد کرد و ما در شرکت طراحی داخلی مهران طاهری به تمامی این موارد پرداخته ایم.

ویترین از جمله مهم ترین بخش های مغازه می باشد چرا که ارتباط بین محیط داخل و مخاطبین را برقرار می کند. یک طراحی مناسب در ویترین باید طیف وسیعی از مخاطبین را در نظر بگیرد و با جلب توجه مشتری و بر انگیختن حس کنجکاوی در او دور نمایی بهتری از کالاهای داخلی مغازه را آشکار ساخته و موجب فروش بیشتر و ارتقا سطح کیفی مغازه گردد.

نحوه چیدمان نیز باید به گونه ای باشد که با بهینه سازی فضای موجود موجب دسترسی بهتر کالاها گردد با رنگ پردازی مناسب و نور پردازی استاندارد در طراحی داخلی مغازه می توانید علاوه بر جذابیت و زیبایی مغازه، محیطی گرم صمیمی برای مشتریان فراهم کرده تا بتوانند در آرامش ذهنی و فراغ بال به مشاهده و خرید محصول بپردازند. با ایجاد فضای مکث و استراحت در طراحی داخلی مغازه, علاوه بر فراهم کردن فضایی برای استراحت به مشتری این فرصت را می دهید که به کالا ها نظر کرده و زمانی برای تصمیم گیری بهتر داشته باشد.

طراحی داخلی مسکونی از طریق بازسازی در شرکت مهران طاهری

گاه دیده می شود که مسکونی فرد از قبل دارای طرح خاصی است که این روز ها خیلی زیبا و مناسب به نظر نمی رسد در چنین شرایطی قطعاً خرید خانه جدید بسیار گران و پر هزینه است به این ترتیب تیم های طراح ما به شما بازسازی بخش های خاصی از مسکونی را پیشنهاد می کنند.

گاه شما با یک سری کناف کاری های خاص در سقف می توانید بهترین متدها را اعمال کنید. در نظر داشته باشید که بازسازی بخش های مختلفی از مسکونی به شما این امکان را می دهد که با هزینه ای بسیار مناسب به ایده های دلخواه خود دست یابید.

هزینه طراحی داخلی مسکونی

هزینه طراحی داخلی خانه به طور کلی در طول مسیر کار تعیین می شود ایده های موجود برای طراحی مسکونی می تواند بسیار ساده و یا اشرافی باشد و هر یک دارای قیمت بندی های خاصی هستند. در نظر داشته باشید که ایده های ساده معمولا ارزان تر هستند و هرچه حرکت به سمت اشرافی باشد با هزینه های بیشتری همراه است که می توانید به صورت چند قسط پرداخت کنید.

چیدمان اولیه ابزار و تجهیزات در طراحی اداری با شرکت مهران طاهری:

هر دفتری مجهز به ابزار و وسایل مختلفی است که چیدمان آنها یکی از اصول دکوراسیون اداری است. برای داشتن یک دکوراسیون اداری شیک و منحصر به فرد باید وسایل و وسایل موجود به درستی چیدمان شوند تا علاوه بر زیباسازی محیط، دسترسی به این وسایل برای کارمندان نیز آسان باشد. مبلمان، میز، صندلی، قفسه و فایل از جمله تجهیزات یک محیط اداری است. در طراحی داخلی اداری با در نظر گرفتن این تجهیزات و فضای موجود، چیدمان اصلی این تجهیزات صورت می گیرد.

روشنایی استاندارد

یکی دیگر از اصول طراحی داخلی اداری که تاثیر مستقیمی بر نحوه کار و عملکرد کارکنان دارد، نورپردازی محیط است. استفاده صحیح از وسایل روشنایی کاربردی و کم مصرف، علاوه بر صرفه اقتصادی، تاثیر مستقیمی در ارتقای روحیه کارکنان و افزایش راندمان کاری آنها دارد.

استفاده از نورپردازی روشن و شاد، بر روحیه کارکنان و همچنین ارباب رجوع تاثیر مثبت خواهد داشت و از کسالت و کسالت جلوگیری می کند. از این رو در طراحی فضای داخلی اداری از وسایل روشنایی استاندارد و در عین حال کم مصرف استفاده می شود.

تقسیم بندی مناسب

یکی از راهکارهای استفاده صحیح از فضای اداری تقسیم بندی اصولی و با جدیدترین ابزارها می باشد. به منظور اجرای دکوراسیون داخلی دفاتر مدرن و افزایش حجم کار کارکنان، امروزه بسیاری از مراکز اداری با استفاده از ابزارهای پیش ساخته تقسیم بندی شده اند که مزایای مختلفی دارند.

استفاده از پارتیشن در طراحی اداری، علاوه بر کمک به تمرکز کارکنان و بهبود گردش کار، به ساده سازی محیط کار نیز کمک می کند. با استفاده از انواع پارتیشن و جدا کننده در دکوراسیون اتاق اداری می توان دکوراسیون و پارتیشن را به راحتی تغییر داد.

از مبلمان اداری زیبا و استاندارد استفاده کنید

یکی از مهم ترین تجهیزاتی که در حفظ سلامت کارکنان بسیار حائز اهمیت است و یکی از ابزارهای اصلی در دکوراسیون اتاق کار اداری، انواع مبلمان اداری می باشد. امروزه انواع مبلمان اداری با طرح ها و مدل های متنوع در بازار وجود دارد که از نظر راحتی و حفظ سلامت جسمی از استانداردهای لازم برخوردار می باشد.

از آنجایی که کارمندان بیشتر روز را پشت میز و صندلی می گذرانند، استفاده از مبلمان اداری استاندارد در ادارات و شرکت ها بسیار مهم است. از طرفی مبلمان مورد استفاده در محیط اداری باید با سایر چیدمان های دکوراسیون اداری هماهنگی داشته باشد.

یکی دیگر از مواردی که در دکوراسیون و طراحی دفتر باید به آن توجه کرد، چیدمان وسایل به صورت استاندارد و با توجه به فضای موجود است. به گونه ای که فضای کافی برای کار و مراقبت از مشتری را برای کارکنان فراهم کند. با رعایت اصول دکوراسیون فضای اداری می توان محیطی شاد و دلنشین برای بهبود عملکرد کارکنان و افزایش بهره وری ایجاد کرد.

خروج از نسخه موبایل