نماد سایت مجله آنلاین

تولید محتوا حرفه ای در ژاکت سرویس

پس از خرید هاست و دامنه و راه اندازی وبسایت، اولین و مهمترین چیزی که موردنیاز است، محتواست. وبسایت بدون محتوا معنا و مفهومی ندارد. محتوا برای وبسایت شبیه اثاث برای خانه است. خانه بدون اثاثیه سوت و کور است و وقتی وارد خانه می شوید، صدایتان می پیچد. اما وسایل خانه هم به خانه زیبایی می دهند هم راحتی.

انتخاب اثاث مناسب برای خانه شاید کار سختی باشد، اینکه چه وسایلی نیاز است، چیدمان آنها چطور باشد و هماهنگی و همخوانی بین آنها وجود داشته باشد. برای محتوای سایت این سختی حتی دوچندان است چون وبسایت شما مثل ویترین برای همه نمایش داده می شود و این خانه مهمان ناخوانده زیاد دارد!

تصمیم گیری در خصوص اینکه چه محتوایی برای سایت نوشته شود، چگونه نوشته شود و چطور این محتوا مخاطب را جذب کند، موضوع مهمی است که نیازمند تخصص و تجربه در این زمینه است.

برای صاحبان کسب و کارهای اینترنتی که می خواهند محتوای جذابی در وبسایت خود ارائه دهند و بتوانند از این طریق مخاطب را به خرید ترغیب کنند، فضا یا پلتفرمی که بتواند افراد متخصص و مجرب در زمینه تولید محتوا به آنها معرفی کند، کمک کننده و حتی ضروری است.

سرویس تولید محتوا ژاکت سرویس به منظور کمک به این افراد در زمینه جذب نیروی تولید محتوای متخصص در قالب فریلسنر شکل گرفته است.

سرویس تولید محتوا ژاکت سرویس

پلتفرم ژاکت سرویس، فضای امنی برای همکاری بین کارفرماها و فریلنسرها فراهم کرده است. افرادی که در زمینه تولید محتوا تخصص دارند، سرویس خود را تعریف می کنند. این سرویس یعنی تعریف مهارت و تخصص خود برای کسانی که به این مهارت نیاز دارند.

در فرایند تعریف سرویس، افراد علاوه بر مشخص کردن تعرفه خود به ازای تعداد کلمه، نمونه کارهای خود را نیز قرار می دهند تا کارفرماها بتوانند با شناخت بهتری این سرویس را تهیه کنند.

یکی از مهمترین مسائل در تولید محتوا، ایجاد محتوایی بهینه شده است. محتوایی که متناسب با اصول سئو نوشته شده باشد و بتواند جایگاه خوبی در موتورهای جستجو کسب کند. از این رو فریلنسرهای تولید محتوا در ژاکت سرویس ضمن برخورداری از دانش سئو، تسلط خود به سئوی متن را هم در تعریف سرویس قید می کنند.

امکان دیگری که در تعریف سرویس فراهم شده، افزودنی هاست. افزودنی ها شامل مواردی می شود که فریلنسر مضاف بر سرویس اصلی به کارفرما ارائه می دهد و برای هر یک مبلغ جداگانه ای دریافت می کند. کارفرما نیز بر حسب نیاز خود افزودنی یا افزودنی هایی را انتخاب می کند. در سرویس تولید محتوا، این افزودنی ها می تواند شامل تعداد کلمات اضافه تر در بازه زمانی زودتر یا انتشار مقاله در سایت باشد.

کارفرما با بررسی سرویس های مختلف و مشاهده پروفایل هر یک، می توانند سرویس تولید محتوای موردنظرشان را پیدا کنند و خریداری کنند. بقیه توافقات در زمینه مبلغ و زمان تحویل کار طی گفتگوهای دو طرف در محیط ژاکت سرویس انجام می شود.

از جمله مزایای ژاکت سرویس این است که هویت کارفرما و فریلنسرهایی که در این پلتفرم ثبت نام کرده اند را بررسی کرده و اعتبار آنها را تضمین می کند. بنابراین هر دو طرف با اطمینان خاطر وارد همکاری می شوند و در صورت بروز اختلاف یا مشکل، این مشکل از جانب پشتیبانی ژاکت سرویس حل می شود.

از طرفی، پرداخت با واسطه ژاکت سرویس انجام می شود، از این رو تخطی از تعهدات صورت نمی گیرد.

چرا ژاکت سرویس؟

ژاکت سرویس فضای امنی است برای فریلنسرهایی که می خواهند دورکار باشند و در عین حال خیالشان از کار کردن با کارفرمایی که همه چیز را پیش از شروع همکاری روشن کرده و وجه را به موقع و کامل پرداخت می کند. همچنین فضای امنی است برای کارفرماهایی که به دنبال فریلنسر کارکشته می گردند که با اطمینان خاطر کار را به او بسپارند و مطمئن باشند که کار به موقع تحویل داده خواهد شد.

سخن آخر

اگر در زمینه تولید محتوا مهارت و سابقه کار دارید و می خواهید دورکاری کنید، همین الان در ژاکت سرویس، سرویس خودتان را بسازید. همه چیز را درباره تخصص خود بگویید و کارفرماها را جذب سرویس خود کنید.

اگر هم کارفرما هستید، جای هیچ این پا و آن پا کردن نیست، زمان برای شما مهم است زیرا تا همین الان که این متن را می خوانید، بسیاری از رقبای شما با استخدام نیروی تولید محتوای ماهر و انتشار محتوای بهینه در وبسایتشان در حال تصرف جایگاه برتر در گوگل هستند. پس همین الان به ژاکت سرویس سر بزنید و خدمات تولید محتوا را بررسی کنید و کار تولید محتوای خود را شروع کنید.

خروج از نسخه موبایل