نماد سایت مجله آنلاین

با عمل اسلیو معده دیگر حس گرسنگی نمی‌کنید، این روش مشکل چاقی شما از ریشه حل می‌کند

برخی از افراد به دلیل افتادگی پلک و پف کردن زیر چشم خود، مبادرت به انجام عمل جراحی زیبایی پلک‌ (بلفاروپلاستی) می‌کنند. از این طریق پوست اضافی ایجادشده حذف و پلک جمع می‌شود، درنتیجه ظاهر فرد بهبود یافته و نمایی جوان به خود می‌گیرد.

لیپوماتیکشکل جدیدی از عمل لیپوساکشن است که طی آن، یک لوله باریک و سرد به نام کانولا به درون موضع محل عمل فرو برده می‌شود و با سرعت بالایی در آنجا لرزش می‌کند تا از این طریق سلول‌های چربی را از بدن بیمار حذف کند. این فرایند باعث می‌شود که چربی‌های زائد به صورت کاملاً ایمن و مؤثر از ناحیه تحت عمل حذف شود. لیپوساکشن یک عمل دقیق و حساس است که صدمات ناشی از آن بر بدن بیمار خیلی کمتر از عمللیپوساکشنمرسوم است.

روش جراحی اسلیو معده

پس برای رسیدن به این آگاهی پیشنهاد می کنیم این مقاله را که تحت عنوان بهترین جراح اسلیو معده در یزد، برای شما گردآوردی شده است، با دقت زیادی مطالعه کنید و مطالب آن را به طور کامل به خاطر بسپارید. با ما همراه باشید تا با بهترین دکتر اسلیو معده در یزد آشنا شویم. اسلیو معده با روش لاپاراسکوپی انجام می شود که جز ساده ترین شیوه های جراحی است و خطرات بسیار کمی دارد.

لاپاراسکوپی همچنین فرد را از بسیاری از مراقبت های بعد از عمل بی نیاز می کند و مشکلاتی که بعد از جراحی های کلاسیک با بخیه و محل بخیه وجود داشت در این روش از بین می رود. فرآیند کلی جراحی اسلیو معده در روش لاپاراسکوپی به سه بخش تقسیم می شود.

یکی از رایج ترین و نتیجه بخش ترین روش ها برای لاغری از طریق جراحی استفاده از روش هایی است که باعث کوچک کردن معده می شوند. این روش ها که انواع مختلفی دارند با کاهش حجم معده میزان غذای مصرفی را کنترل می کنند و با ایجاد حس سیری بیشتر منجر به لاغری فرد می شوند. جراحی اسلیو معده مشهد یک جراحی بر روی معده برای کاهش وزن است. پزشکی که نگرانی های شما را درک کرده و اطلاعات کافی را درباره عمل جراحی لاغری معده و روش های آن به شما بدهد.

مزایای جراحی اسلیو معده

به‌این‌ترتیب فرد به‌ظاهر زیبای موردنظر خود دست پیدا می‌کند و از بسیاری از بیماری‌های جدی ناشی از چاقی جلوگیری می‌شود. آخرین گروهی که اسلیو معده برای آن ها انتخاب مناسبی است افراد با شاخص توده بدنی بیشتر از 25 هستند، اما ویژگی این افراد امتحان کردن سایر روش ها و بی نتیجه ماندن از آن هاست.

در این شرایط چون بدن به روش های دیگر مانند رژیم و ورزش مقاوم شده و کاهش وزن به شدت تدریجی رخ می دهد فرد به جراحی برای ایجاد یک شوک بدنی نیاز دارد. عادات غذایی و وضعیت کلی بدن فرد و اندوسکوپی برای عمل جراحی اسلیو معده بسیار مهم است. افراد ریزه خوار و شیرینی خوار و افرادی که دچار رفلاکس معده شدید هستند کاندید مناسبی برای عمل اسلیو گاسترکتومی نیستند. افرادی که ریزه خوار هستند در صورتی که رفلاکس معده نداشته باشند احتمالا کاندیدای عمل بای پس باشند.

همین طور این سبک از جراحی یکی از کم خطرترین ها در بین تمام جراحی های لاغری شناخته شده است. جراحی اسلیو معده که یکی از عمل های لاغری است، به واسطه ی بی عارضه و کم خطر بودن از محبوبیت زیادی بین کسانی که دچار چاقی هستند و فکر انجام جراحی را در سر دارند، برخوردار است. در این نوع حجم کمتری از معده حذف می شود و مقدار باقیماند حدود 40 درصد است در نتیجه مقدار غذای مصرفی بیشتر خواهد بود.

رژیم غذایی بعد از جراحی اسلیو معده

لیزر لیپولیز شامل ابزار های نوک تیزی است که اجازه ی برداشتن چربی با جزئیات بالاتری را می دهند. چاقی از عمده عوامل ناباروری است و جراحی چاقی نه تنها برای خانم های مجرد ضرری ندارد بلکه امکان باروری را زیاد می کند. در بیمارانی که به علت چاقی دچار نازایی هستند حاملگی بدون نیاز به داروی خاصی ۴ تا ۶ ماه بعد از عمل امکان پذیر می باشد.

در هفته اول احساس گرسنگی در فرد کمتر از هفته دوم است و با شروع هفته دوم این احساس گرسنگی بیشتر می شود و رژیم غذایی پر پروتئین شروع می شود؛ ولی همچنان باید از خوردن غذاهای کامل جامد و پیچیده پرهیز شود. این نوع از داروها می توانند باعث ایجاد یک لایه محافظ طبیعی در معده شوند.

همچنان در هفته سوم و چهارم باید از غذاهای جامد و سفت و کافئین و طول این دوره نقاهت دوری شود. از سوی دیگر باید غذاهای مصرفی همگی بلند و له شوند و از ادویه های کم یا بدون ادویه تهیه شوند. بیهوشی دارویی است که بیمار را در حین جراحی خواب و راحت نگه می دارد. حذف یا کاهش مصرف چربی های اشباع شامل محصولات لبنی، گوشت های چرب و غذاهای سرخ کرده. کوچک می شود و افراد با خوردن مقدار کمی غذا سیر می شوند، که این روند به لاغری افراد می انجامد.

طی ۲-۱ ماه پس از عمل به تدریج جامدات به میزان ۶۰۰ تا ۸۰۰ کالری در روز، به رژیم غذایی آن‌ها اضافه می‌شود. جراحی لاغری اسلیو برای این افراد مناسب‌تر است زیرا در این عمل ۷۵ تا ۸۰ درصد معده برداشته می‌شود و احتمال سرطان معده نیز ۷۵ تا ۸۰ درصد کم می‌شود. در عین حال بخش باقی‌مانده معده نیز با آندوسکوپ قابل بررسی است. همچنین بیمار ممکن است بعد از عمل اسلیو معده، هزینه‌هایی را برای گرفتن مربی ورزشی، تامین مکمل‌ها و جراحی‌های زیبایی کنار بگذارد.

در کل می توان گفت بهترین و محبوب ترین جراحی های چاقی شامل بالون معده، حلقه قابل کنترل معده، اسلیو معده و بای پس معده است. در صورتی که مثلاً شما بهترین جراح لاغری در تهران را برای خودتان انتخاب کرده باشید و پس از عمل نیز به تمام توصیه‌های او عمل کنید، آنوقت بدون هیچ عارضه خاصی وزن از دست می دهید. مشخصا از میان همه عمل ها نیز اسلیو از همه بیخطرتر بوده و درصد موفقیت بالاتری دارد.

بهتر است با دکتر نورشفیعی در مورد گزینه های جراحی از دست دادن وزن و مناسب ترین روش جراحی صحبت کنید. دکتر نورشفیعی در شکم شما دو تا پنج برش کوچک ایجاد می کند و لاپاراسکوپ و سایر ابزار مورد نیاز برای انجام عمل جراحی را از طریق این سوراخ ها منتقل می کند. که بخش بزرگی از معده شما را برداشته و قسمت های باقی مانده از معده به هم دوخته می شود. این باعث می شود که معده به صورت یک لوله عمودی یا موزی شکل گردد.

این عمل باعث کاهش جذب مواد مغذی نمی شود و روده شما را دور نمی زند. بعد از خوردن مقدار کمی غذا، خیلی سریع احساس سیری خواهید کرد و تا چندین ساعت دیگر میلی به خوردن غذا نخواهید داشت. بیمار نباید انتظار داشته باشد که جراح لاغری بصورت رایگان او را تحت عمل جراحی لاغری قرار دهد. میدانیم که اسلیو معده یکی از بی خطرترین و کم عارضه ترین عمل های جراحی لاغری است. زیرا جراح لاغری در هر دوزمینه اسلیو معده و بای‌پس تبحر خواهد داشت.

این جراحی کمک می کند تا فرد بتواند اسلیو معده را با لاپاراسکوپی انجام دهد و نیازی به انجام جراحی باز نداشته باشد. جراحی لاپاراسکوپی تهاجم کمتری نسبت به جراحی اسلیو معده به صورت باز دارد و در نتیجه دوران نقاهت جراحی به مراتب کمتر است و بدن راحت تر به حالت عادی باز می گردد. کاربران در سطح اینترنت، مداوم در حال جستجوی “بهترین دکتر جراح اسلیو معده در تهران” هستند.

اقدامات بعد از جراحی اسلیو معده

همچنین ممکن است قبل از جراحی محدودیت هایی در خوردن و آشامیدن و چگونگی مصرف داروها وجود داشته باشد. جراحی اسلیو در بیمارستان انجام می شود و بسته به دوران نقاهت احتمالا 1 یا 2 شب در بیمارستان بستری شوید. همچنین افرادی که قابلیت تغییر رژیم غذایی خود را دارند، به مواد مخدر اعتیاد ندارند و همچنین آمادگی انجام این عمل را از نظر روحی دارند، می توانند برای این جراحی اقدام نمایند.

افرادی که دارای BMI یا شاخص توده بدنی بالاتر از 40 هستند و دارای عارضه چاقی مفرط می باشند، همچنین دارای تقریبا 45 کیلوگرم وزن اضافی هستند. رژیم غذایی قبل از عمل جراحی به جراح کمک میکند که به دلیل حجم کم کبد، سریعتر به معده دسترسی داشته باشد و از خطرات احتمالی پیشگیری نماید . ایشان دارای بورد تخصصی جراحی عمومی از دانشگاه تهران بوده و در سال 2012 برگزیده ی کنگره ی بین المللی لاپاراسکوپی در بروکسل شدند.

بعد از جراحی اسلیو ، معده کوچک شده و حجم کمی از مواد غذایی را می پذیرد و بعد از خوردن مقدار کمی از مواد غذایی سریعا پر شده و احساس سیری به ما دست خواهد داد . جراح اسلیو معده مشاوری است که باید با بیماران خود صحبت کرده و در صورت عدم نیاز به جراحی راه های درمانی دیگری را برای بیماران خود ارايه دهد.

جراح اسلیو معده باید روشهای جراحی را برای آگاهی بیمار و کاهش مشکلات بعدی توضیح دهد. خطر مرگ ناگهانی در افراد چاق بیشتر از عمل لاغری است از عوارض جراحی چاقی احتمال نشت و کمتر از یک درصد احتمال خونریزی و عفونت وجود دارد، احتمال مرگ و میر ناشی از جراحی لاغری نسبت به افراد مبتلا به چاقی مفرط بسیار کمتر است. بهترین جراحان معمولا سعی می کنند هم در فضای مجازی و هم در مطب خود به راحتی در دسترس بیماران خود باشند.

خروج از نسخه موبایل