اقتصادی

موج هفتم نزدیک شد – مجله آنلاین

افزایق ق

به گة ارق اقصنا، روزنامه همگه رق «مسئولان مراکز درمانی، متخصصان عفونی بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها و پزشکان در مطب‌ها، افزایش میزان مراجعه بیماران با نشانه‌های نوشته‌هایی که به شکل سردسیری است، خبر می‌دهند و حالا هم افزایش می‌یابد، در آمار روزانه وزارت بهداشت از کشورهایی که در کشور هستند. هر روز مشخص شود، تعداد افراد در دو هفته گذشته، افزایش قابل توجهی داشته باشد، به تعداد افراد مبتلا به روزانه از اول تیر که 265 نفر بود، روز گذشته در چهاردهمین ماه، به بیش از یک هزار نفر رسید. ۱۰۸۴ نفر رسقد.

آمار فوتی‌ها هم با کمی نوسان بالا رفت اما به‌ گفته متخصصان عفونی، هنوز نگرانی از بابت تعداد فوتی‌ها وجود ندارد. تعداد بستری‌ها هم در ابتدای تیر ۶۷ نفر بود و دیروز ۱۵۰ نفر و در این شرایط نگرانی‌ها از شیوع دوباره کرونا افزایش یافته است.

محمدرضا هاشمیان، فوق‌تخصص ویژه و عضو کمیته علمی، دیروز به همشهری گفت که نشانه‌های ورود به خلاصه هفتم هواپیمای پزشکی است. و درمانگاه‌ها داد. به گفته‌ها همان طور که در آمارها مشخص شده است، بر اساس آخرین اعلام بهداشت، یک هزار و 84بیمار جدید و 150 نفر به تعداد تخت‌های بیمارستان‌های اضافه می‌شود: «سالمندان و افراد با بیماری‌های زمینه‌های بهداشتی و ایمنی، در معرض خطر هستند. بيق ترق قرار دارند و آن ور كه ​​تقوير بردق از بيماران نقران مقدّر است.

بر اساس اعلام هاشمیان، علائم شبیه به سرماخوردگی است، اما اگر از بالا به پایین باشد، حکایت درگیری ریه دارد: «هم‌اکنون سویه غالب همان BA4 و BA5 است. این تغییرات را نمی‌بینیم؛ بنابراین، این امید وجود دارد که بیماری با شدت پایین‌تر، افراد را به‌مدت افزایش دهد، حدود سه هفته درگیر می‌شود و تعداد فوتی‌ها افزایش می‌یابد. خلاصه هفتم مکرون است، اگر موارد بالاتر از رود، ممکن است درگقر پیک گوقم باشد. »

بر اساس اعلام این متخصص، امیکرون مانند دلتا نیست، نباید مردم را ترساند اما باید احتیاط کرد: «درمان پول پرهزینه است، حالا هم نسبت به میزان قبل، میزانی که برای درمان پرداخت باید پرداخت شود، بیشتر است؛ بنابراین هر گونه هزینه و بستری شود. ، بسقار هزقنه بر خواهد بود ، باقد از آدمقلق جلوگیري. »

او به ماسک در مناطقی که از گذشته استفاده می‌شود گفت: «نمی‌‌به مردم مانند پروتکل‌ها را می‌گفتند، به هر حال دیگران هم مانند گذشته نیستند و نمی‌توانند مردم را محدود یا محدود به قرنطینه کند. باید با واکسن ایمنی را بالا برد.

اوایل هفته گذشته، ستاد ملی مقابله با تنبیه، برای تزریق دوز یادآوری برای جمعیت بالای ۱۲سال «توصیه اکید» کرد و روز دوشنبه، وزیر بهداشت در نامه‌ای به دانشگاه‌های علوم پزشکی خبر صدور مجوز تزریق دوز چهارم داد. گفته‌ها، نباید برای تزریق‌های بعدی اعلام شود و تنها به‌عنوان واکسن یاد شود یا بوستر، از آن یاد می‌شود؛ چرا که این واکسن‌ها مانند آنفلوآنزا، باید سالانه تزریق شوند. اعلام کرد که با توجه به بازگشت زائران حج، گردهمایی اربعین، مدارس بازگشایی و دانشگاه‌ها، تمام گروه‌های سنی که می‌توانند و بیشتر از شش ماه از تزریق آخرین نوبت واکسن‌شان دریافت می‌کنند، نسبت به تزریق اقدام کنند. نامه، بر تداوم استفاده از ماسک، رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی به‌ویژه در گروه‌های پرخطر کرد و خواستار تشخیص به‌موقع ورود سویه‌های جدید شد.

تهدقد کادر درمان از

اکنون در این وضعیت فوق تخصص‌های ویژه نسبت به تزریق واکسن در کشور انتقاد می‌کند و می‌گوید: «ایران در زمینه واکسیناسیون بسیار خوب عمل می‌کند، اما اکنون برای تزریق واکسن بسیار کم شده است. روزانه بیش از یک میلیون نفر واکسن تزریق می‌شود. از سوی دیگر، واکسن‌ستیزان، یعنی آنهایی که ضدواکسن‌اند، به‌شدت درمان را تهدید می‌کنند و آزار می‌دهند، ما این آسیب‌ها را در فضای مجازی بسیار می‌بینیم و نسبت به تزریق دوزهای سوم و واکنش نشان می‌دهیم. نقان مي

او ادامه می‌دهد: «هم‌اکنون، حدود ۲۷ میلیون نفر از دوز سوم واکسن را زده‌اند و جمعیتی را که شش نفر از آخرین تزریق‌شان گذشته، بالاست. واکسن، دائمی ماه و با گذشت زمان اثربخشی‌اش کم می‌شود.

به‌ گفته او افرادی که در گروه‌های پرخطر قرار دارند، باید دوز سوم را بزنند و اگر مدت زمان زیادی از آن گذشته، باید نسبت به دوز یادآور هم اقدام کنند: «کسانی که دو دوز واکسن زده‌اند، ایمنی کاملی ندارند، مسئله دیگر این است این افراد باید در کارشان واکسینه باشند.

از بی‌توجهی صداوسیما نسبت به تزریق دوز یادآوری انتقاد می‌کند: «مردم تمام اطلاعات را از فضای مجازی می‌گیرند؛ در حالی که خیلی‌ها در این فضا فعال هستند.

اطلاعات پ0064ام

دکمه بازگشت به بالا