اقتصادیمجله کسب و کار

پخش عمده ی لوازم جانبی موبایل

اسپیکر بلوتوث قابل حمل تولید شده است به دلیل طراحی صنعتی و حجم صدا و عمر باتری بسیار ستایش شده استو یک بلندگوی مناسب با قابلیتهای فراوان در فضای باز است. مدلهای جدید ویژگی های ضد ابرت داشته و ۲۵ درصدافزایش در حجم صدا و شعاع محدوده و بی سیم از دیگر مشخصات آن است. استاندارد ضد آب و ضدگرد و غبار IPX چیست؟ سونی همچنین در سال ۲۰۱۵ بهترین گوشی هوشمند جهان را معرفی نمود که بسیار زبانزد گردید در شانزدهم آوریل بدون مراسم خاصی پرچمدار جدید خود را در چین رونمایی کرد .که برای اولین بار در این گوشی از دوربین دوگانه استفاده شده است شرکت سونی یکی از موفق ترین محصولات خود در زمینه موبایل کامپیوتر و تجهیزات همراه را به نام خود کرده است از محصولات این شرکت می توان به لوازم الکترونیکی نیمه رسانه ها، رسانههای گروهی، سرگرمی های الکترونیکی ،سخت افزار کامپیوتر و کنسول بازی های ویدیویی اشاره نمود. اسپیکر های مختلف، چه مدل های قابل حمل چه مدل های رومیزی، امروزه علاوه بر اتصال اصلی خود، دارای درگاه هایی برای اتصال انواع فلش مموری ها، مموری کارت ها، کابل های AUX و غیره هستند. مرکز اصلی شرکت مارشال در میلتون کینز گلستان واقع شده است ،محصولات این شرکت اساساً انواع آمپلی فایر ساز و قطعات موسیقی می باشد.

همان گونه که از اسم آن پیداست اینگونه باند ها برای لپ تاپ و کامپیوتر ها استفاده می شود که متناسب با معیار های گفته شده می توانید بلندگویی با توان مناسب خریداری کنید. در صورتی که اسپیکر را برای خانه خریداری می کنید، ما به شما پیشنهاد می کنیم که بین دیزاین خانه و اسپیکر شما یک تناسب منطقی برقرار باشد. مناسب برای ابزارهای پزشکی و سایر کمک شنوایی و کنترل از راه دور جزء مزایا و کاربرد های اساسی یک دستگاه اسپیکر بلوتوث می باشد. کمپانی سونی یک شرکت ژاپنی می باشد که پیشتاز در ساخت دیسک های بلو-ری در عین حال دستگاه های پخش ضبط و کپی بلو-ری فعال است .این شرکت در سال ۲۰۰۱ با شرکت سوئدی اریکسون برای تولید گوشیهای تلفن همراه تحت نام سونی اریکسون قرارداد نوشت. امسال نیز ما معرفی اولین گوشی که صفحه نمایش آن تا پشت گوشی ادامه دارد قرار است سهم بزرگی از بازارهای بزرگ دنیا را به خود جذب کند و امروز جزو بهترین گوشی های جهان به شمار می آید. این روزها تلفن همراه در زندگی روزمره ما جایگاه ویژهای دارد. یوهان فیلیپ رییس(Johann Philipp Reis) در سال 1861 یک بلندگوی برقی در تلفن خود نصب کرد. کاربردهایی همچون: ایجاد شبکه بی سیم بین کامپیوتر و محیط ایجاد ارتباط بی سیم با دستگاه های ورودی و خروجی زیادی در تلفن های سلولی داشته است، که آنها را قادر ساخته که به کامپیوتر و بسیاری دیگر از دستگاهها وصل شوند ،انتقال فایل بین گوشی ها جایگزین کردن ارتباط سریال سیمی در دستگاه های اندازه گیری و آزمایش.

همانطور که مشاهده میکنید با باز کردن صفحه هر محصول، مشخصات، توضیحات کامل و تصاویر مربوط به آن مدل نمایش داده میشود که با بررسی و مقایسه مدلها قادر خواهید بود بهترین و مناسبترین این اسپیکرها را انتخاب نمایید. بنابراین، اگر می خواهید یک اسپیکر قابل حمل داشته باشید که فضای زیادی را نگیرد، بهتر است یک مدل قابل حمل را برای خرید در نظر بگیرید. محصولات این شرکت شامل شارژ همراه کابل شارژر usb و اسپیکر بلوتوث می باشد. بنابراین پس از انتخاب یک یا چند مدل از محصولات مختلف و مشخص کردن تعداد آنها خرید خود را نهایی و ثبت نمایید. در این شاخه انواع مختلف اسپیکر قرار گرفته شده است. شرکت بریتانیایی طراح و تولید کننده انواع مپلی فایر است. یک شرکت آمریکایی تولید کننده تجهیزات صوتی الکترونیکی است که در سال ۱۹۴۶ تاسیس شده است.محصولات اصلی شرکت بلندگو و تجهیزات همراه آن است . جی بی ال کانسومر و جی بی ال پرو فشنال محصولات این شرکت تقویت کننده الکترونیکی بلندگو میباشد. 2. چرا اسپیکر جی بی ال را انتخاب کنیم؟ اگر قصد خرید اسپیکر بی سیمی را دارید که از تکنولوژِی بلوتوث برای اتصال به دیگر دستگاه ها استفاده می کند، سعی کنید اسپیکری را انتخاب کنید که نسخه بلوتوث استفاده شده در آن بالاتر باشد (ترجیحا نسخه 5 بلوتوث و بالاتر).

برای ایجاد لحظاتی فوق العاده برای گوش کردن به موزیک های لایت با پخش عالی مورد استفاده قرار می گیرد. این نکته را مدنظر داشته باشید که اسپیکر بی سیم تنها از تکنولوژی وای فای (wifi) برای ارتباط با دستگاه های دیگری مانند گوشی استفاده نمی کند، بلکه تکنولوژی دیگری مانند بلوتوث هم می تواند برای متصل شدن به دستگاه ها در این نوع اسپیکرها استفاده شود. در ابتدا تجهیزات کامپیوتری تولید می کرد اما با گسترش اهداف خود به بخش لوازم جانبی موبایل و دیگر دستگاههای دیجیتال ورود کرد محصولات این شرکت به لحاظ ماهیت خود در قیاس با سایر برندهای لوازم جانبی کامپیوتر موبایل و دیجیتال جایگاه ویژه خود را دارند طراحی زیبا قیمت مناسب و کیفیت بالا شعار موسسان شرکت تسکو برای محصولات خود در نظر گرفتن قیمت هدست بلوتوث های تسکو نسبت به رقبای خارجی ارزانتر است این در حالی است که کیفیت این هسته ها بسیار بالا است و میتواند با نمونههای خارجی رقابت کند عمده محصولات اسپیکر و هندزفری می باشد. بهتر است اشاره کنیم به شرکت توسن سیستم شرق که با نام تجاری تسکو در بازار فعالیت میکنند در سال ۱۳۸۱ افتتاح شد این شرکت ایرانی ابتدا در زمینه واردات تجهیزات فناوری فعال بود اما به مرور و با استقبال کاربران اقدام به افتتاح خط تولید محصولات خود را نمود امروزه بسیاری از محصولات برند تسکو در داخل کشور ساخته می شوند و گارانتی اختصاصی تسمو را یدک میکشند.

منبع: خادمی تک

دکمه بازگشت به بالا