اقتصادیمجله کسب و کار

خرید انواع درب ضد سرقت ارزان قیمت در رنگ بندی مختلف

محتوای این مطلب پنهان

قیمت درب ضد سرقت – 60 مدل جدید و لوکس

درب ضد سرقت ارزان یکی از مهم ترین تولیدات ما در افرامهر می باشد. این محصولات با قیمت بسیار مناسب، کیفیت و امنیت بالا در اختیار مشتریان عزیز قرار می گیرد. شما می توانید برای دریافت مشاوره و ثبت سفارش خرید انواع در ضد سرقت با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

درب ضد سرقت چیست؟

درب ضد سرقت به دلیل ساختار متفاوت نسبت به سایر مدل های درب ورودی دارای مقاوم تر و امنیت بسیار بالاتری هستند. در ضد سرقت از نظر ساختار کلی دارای ورق های فولادی در خود می باشد، قفل ها و لولا ها در در درب های ضد سرقت دارای جنس درجه یک نسبت به مدل درب های معمولی می باشد. قفل های مورد استفاده در درب های ضد سرقت اصل از مقاوم ترین و جدید ترین محصولات بازار می باشند.

زبانه قفل های باکیفیت ضد سرقت از فولاد بوده و در برای اسید، ضربه و برش بسیار مقاوم هستند. درب ضد سرقت ارزان و باکیفیت را تنها می توانید از افرامهر تهیه نمایید. تضمین کیفیت و قیمت در افرامهر منجر به افزایش فروش محصولات و جلب اعتماد مشتریان عزیز می شود. برخی مدل های مجموعه ما توسط دیگر سازندگان درب کپی برداری و تولید شده است اما از لحاظ کیفیت قابل مقایسه با محصولات افرامهر نمی باشند.

درب ضدسرقت ممکن است به مدل های متنوع قفل های ضد سرقت مجهز شده باشد. هر کدام از این مدل قفل ها دارای میزان امنیت متفاوتی نسبت به همدیگر می باشند. مهمترین و ایمن ترین و اجزا در در ضد سرقت قفل و ورق های فولاد که سرتاسر در  داخل این درب ها استفاده شدند هستند. درب ایرانی از شیک ترین و مقاوم ترین محصولات بازار می باشند. باید بدانید درب ضد سرقت ایرانی نسبت به محصولات خارجی دارای مقاومت و کیفیت مشابه بوده ولی با قیمت بسیار ارزان تر می توانید تهیه و نصب نمایید.

محاسن استفاده از درب ضد سرقت نسب به درب چوبی

  1. نصب بسیار آسان درب ضدسرقت
  2. تنوع و زیبایی قابل توجه در محصول نهایی در ضد سرقت
  3. مقاومت و امنیت بسیار بالا
  4. تنوع قیمت با توجه به نوع برجستگی
  5. استفاده از روکش های طبیعی چوب
  6. دارای عایق صدا و حرارت
  7. امکان نصب انواع قفل و چشمی هوشمند
  8. امکان نصب دزدگیر و قفل آژیردار
  9. امکان ساخت در ابعاد دلخواه مشتری
  10. مقاوم در برابر عوامل محیطی
  11. قیمت بسیار مناسب نسبت به امنیت و کارایی درب ها

انواع در ضد سرقت

هم اکنون  بیشترین درب های ضد سرقت موجود در بازار از کشورهای ترکیه و چین است که در سال های اخیر با وارد کردن قطعات درب ضد سرقت در ایران، شرکتهای ایرانی نیز موفق به ساخت این مدل درب ها با کیفیت بسیار قابل توجه ای شده اند .

برند های درب ضد سرقت

  • درب ضد سرقت ایرانی
  • در ضد سرقت چینی
  • درب ضد سرقت ترک

تفاوت ظاهر درب های ضد سرقت

  • اولین تفاوتی که در در ضد سرقت مشاهده می شود در نوع چهارچوب‌ها آنها است.
  • تفاوت بعدی در لولاها در ضد سرقت چینی و ترکیه ای است.
  • سومین تفاوت در رویه های لنگه درب‌های ضدسرقت ترکیه ای و چینی می‌باشد.

ویژگی های درب ضد سرقت

  • در داخل در ضد سرقت از یک ورق فلزی بسیار محکم استفاده شده که مانع از هر نوع ورود خارجی و نفوز سارقان می شود . ساختار آن ها به گونه ای است که بعد از نصب غیر قابل اهرم کردن است .
  • بر عکس درب معمولی این نوع درب های ضد سرقت از یک نقطه به چهارچوب اتصال پیدا نکره و با استفاده  از قفل  و ساختاری که در  گاو صندوق ها به  کار رفته ، درب های ضد سرقت از چندین نقطه مجزا به چهارچوب اتصال پیدا کرده و این  ویژگی های مختص بهد درب های ضد سرقت است .
  • در اطراف درب ها یک نوار لاستیکی به منظور جلوگیری از گرد و خاک و همچنین جلوگیری از ورود سرما و گرما و اتلاف انرژی استفاده میشود همچنین این درب های ضد سرقت دارای عایق صوتی میباشند .
  • یکی از ویژه گی های مهم این درب ها نصب آسان است که در پایان عملیات ساخت و ساز اقدام به نصب درب های ضد سرقت می شود  که این منجر به کمترین آسیب وارده به درب است .
  • ضخامت ورق به کار رفته در در ضد سرقت بیش از یک میلی متر است که خود گویای امنیت و استحکام این نوع درب هاست ، قفل درب های ضد سرقت دارای 11 زبانه هستند که در سه جهت مختلف عمل می کنند .این درب ها دارای قفل های شب بند می باشد .
  • تنوع در ظاهر و زیبایی آن و همچنین رنگ بندی متنوع آماده و روکش های متنوع از جنس های مختلف زنگ اضافی و دوربین چشمی که در خود درب قرار گرفته است باعث متمایز شدن این درب ها نسبت به درب های چوبی است .
  • تنوع بسیار زیاد قیمت با توجه به مواد استفاده شده در آن و همچنین دیر خراب شدن درب و ابزار یراق آن و تنوع در ابعاد و ضخامت های آن

درب ضد سرقت دو لنگه

درب های دو لنگه از جمله درب هایی هستند که بیشتر به عنوان درب لابی ساختمان و درب ورودی مورد استفاده قرار می گیرند. این درب ها به دلیل دارا بودن ابعاد بزرگتر دارای قیمت بالا تری نسبت به درب های آپارتمانی می باشند. درب هایی که در بیرون از ساختمان نصب می شوند به دلیل مواجه با عوامل محیطی مانند رطوبت باید از مقاومت بالاتری برخوردار باشند به همین دلیل در ساخت آن ها بیشتر از رویه های فلزی و چوب با کیفیت استفاده می شود.

قفل در ضد سرقت

مهمترین بخش در درب های ضد سرقت قفل است، قفل ها باعث امنیت می شود و متناسب با ساختاری که دارد مانع نفوذ سارق به داخل آپارتمان می شود، قفل ها ممکن است بعد از مدتی خراب شوند و مشکلاتی زیادب را ایجاد کنند. در صورت بروز این گونه مشکلات تعمیرکار در ضد سرقت میتواند اقدام به تعویض قفل ضد سرقت کند. قفل ضد سرقت کاله بهترین قفل موجود در بازار و تمامی استانداردهای لازم را دارد. این قفل در کشور ترکیه تولید و وارد می شود. مهمترین قسمت قفل این دربها مغزی آن است که برای تعویض مغزی قفل باید قسمت های مثل شب بند و کاسه رزت از قفل باز شود و پوکی ها از آن خارج شود.

چهارچوب های در ضد سرقت

چهارچوب های درب ضد سرقت  شامل یک تیرک افقی در سردر و یک تیرک افقی در کف است و دو تیرک عمودی در دو طرف قاب  که مجموعا” آستانه درب را تشکیل داده اند. چگونگی شکل درب مهم نیست ، اگر سایز هم غیر استاندارد باشد این نکته اولیه را باید یادتان باشد که درب ضد سرقت شما باید درون چهارچوب جا بیفتد و چفت شود ، البته باید خاطر نشان کرد که توجه به این نکته استقامت و استحکام درب را در بر خواهد داشت ببا توجه به اینکه اینکه بحث غیراستاندارد بودن درب  نیز مهم است

انواع چهارچوب

  1. چهارچوب فلزی
  2. چهار چوب چوبی

به طور کلی معمولا برای چهارچوب درب ضد سرقت و درب داخلی از فریم های فلزی با ضخامت های متفاوت استفاده می شود اما به طور کلی چهارچوب هایی که برای درب ها استفاده می شود با توجه به مدل آن ها متفاوت است برای درب های داخلی علاوه بر چهارچوب فلزی از فریم های چوبی برای زیبایی نیز استفاده می شود ،  همچنین عرض فریم باتوجه به ضخامت دیوار ساختمان متفاوت است ، معمولا برای درب های ورودی ساختمان از چهارچوب های فلزی استفاده می شود ، این نوع چهارچوب ها در برابر ضربه مقاوم می باشد .

نگهداری درب های ضد سرقت

درب های ضد سرقت به علت مقاومت و استحکام بالایی که دارند در برابر فشار و ضربه مقاومت بالایی دارند،  اگر از درب های ضد سرقت  به درستی نگهداری نشود به طور قطع میتوان گفت که عمر مفید استفاده از آن ها کاهش چشمگیری پیدا میکند، به همین علت است که نگهداری و مراقبت از در ضد سرقت اهمیت زیادی دارد. بهترین گزینه برای محافظت از ساختمان و آپارتمانمان درب ضد سرقت می باشد و به همین دلیل دارای ایمنی بالایی است و همچنین در زیبایی فضای خانه تاثیر به سزایی دارد و همچنین مراقبت از در ضد سرقتتان باعث حفظ زیبایی و دوام و افزایش بیشتر درب ضد سرقت می شود،  اگر چه درب های ضد سرقت دارای مقاومت و استحکام بالایی هستند اما مراقبت صحیح برای حفظ زیبایی و افزایش دوام آنها یک امر ضروری است. مراقبت از درب های ضد سرقت موجب افزایش عمر مفید آنها می شود.

در این قسمت نکاتی را یاد آور می شویم که باعث دوام بیشتر و حفظ زیبایی درب های ضد سرقت چوبی و فلزی میشوند.

  1. روکش پودری برای مراقبت از درهای ضد سرقت و افزایش مقاومت در برابر خراش ها و زنگ زدگی معمولا از روکش پودری استفاده میشود این روکش ها بر روی درب ضد سرقت نصب شده و باعث افزایش دوام آن می شوند.روکش پودری باعث حفظ و نگهداری ظاهر درب های ضد سرقت از هر گونه آسیبی که ممکن است به وسیله افراد یا عوامل محیطی ایجاد می شود .
  2. درب ضد سرقت در زمانی که باز و بسته می شود امکان دارد صدای جیر جیر دهد و این به معنی نیاز به روغن کاری لولاها ها و قفل در ضد سرقت می باشد . همچنین برای بهبود کارایی در ضد سرقت باید تمامی لولا ها و قفل ها را به وسیله روغن روان کرده و پس با یک تکه پارچه روغن اضافی را پاک کنید. پین های مختلف در ضد سرقت که بعد از چندین سال استفاده کردن زنگ می زند، روغن برای تعمیر آن ها می تواند گزینه مناسبی باشد.
  3. از دیگر نکات مهم در نگهداری درب ضد سرقت تمیز کردن مداوم آن از عوامل تاثیر گذار خارجی در حفاظت و مراقبت از در ضد سرقت می باشد. در طی گذر زمان ممکن است گرد و غبار بر روی در ضد سرقت بنشیند و باید گفت که اگر این گرد و غبار به مدت طولانی روی درب باقی بماند می‌تواند بر روی رنگ آن و در نتیجه زیبایی درب، تاثیر منفی بگذارد!

خرید اینترنتی درب ضد سرقت

همان طور که میدانید خرید نیازمند صرف زمان زیادی است ، به همین دلیل ممکن است بسیار خسته کننده باشد و از طرفی  بدتر از این ممکن است که محصولات مورد نظر شما در بازاری که میروید موجود نباشد ، فروشگاه های اینترنتی این مشکل را برای خریداران برطرف کرده اند ، شما در خرید اینترنتی نیازی نیست تا انرژی زیادی را هنگام خرید صرف نمایید !

فواید و عیوب خرید از فروشگاه اینترنتی

امروزه خرید اینترنتی بسیار بین کاربران اینترنت مرسوم شده است ، افراد زیادی به دنبال گزینه های شگفت انگیز خرید می باشند ،  فروشگاه های اینترنتی برای چنین افرادی پدید آمده است

عیوب خرید اینترنتی درب ضد سرقت

یکی از مسائلی که در خرید اینترنتی در دربهای ضد سرقت با آن مواجه هستیم ، عدم تعامل فیزیکی و عدم توانایی مشتریان در لمس جنس و رویه درب ضد سرقت قبل از خرید است که از جمله مشکلاتی است که به ماهیت مجازی بودن اینترنت برمی گردد.

قیمت درب ضد سرقت فلزی چینی

درب هاي ضد سرقت فلزي كه در بازار و بين مصرف كننده ها به در ضد سرقت چيني معروف است جزو بي كيفيت ترين درب ضد سرقت بازار ميباشد و ساخت كشور چين است.كيفيت اين درب ها به قدري پايين است به طوري كه اصلا جزو در ضد سرقت نميتوان ان را به حساب اورد چون ضمن استفاده از مواد بي كيفيت . خبري از فولاد در ان نيست وورق اهني كه در انها استفاده شده در بهترين حالت استقامت لازم را در برابر ضربات وفشار هاي وارده در مواقع لازمه بر خوردار نمي باشد و راهكارهايي كه سازنده هاي اين گونه درب ها براي بالا بردن استقامت ان در برابر ديلم به كار برده اند بي تاثير بوده و باكيفيت ترين درب ضد سرقت چيني هم خلاف قيافه فريبنده كه دارد استقامت لازم را ندارد.

قیمت درب ضد سرقت ترک اصل

در ضد سرقت ترک اصل توسط کشور ترکیه وارد ایران می شود بی شک درب ضد سرقت ترک یکی از انواع درب های ضد سرقتی است که دارای کیفیت و قیمت بالا با متریال اصلی می باشد و همین کیفیت باعث شده که بیشتر افراد از در ضد سرقت ترک به عنوان گزینه اصلی استفاده نمایند. درب ضد سرقت ترک مرغوب عایق صدا، رطوبت و حرارت هستند، در برابر برش و فشار مقاومند، در برابر وقوع حوادث غیرقابل پیش بینی همچون زلزله و آتش سوزی مستحکمند و همچنین دارای اسکلت فلزی قوی شامل دو لایه روکش فلزی می باشد که از جنس نورد سرد به ضخامت ۱.۵ میلی متر با رنگ و طرح چوب طبیعی است که ما بین ‌آنها لایه پلی اورتان فشرده تزریق شده است .

بالاترین قیمت بین درب های ضد سرقت را در ضد سرقت ترک به خود اختصاص داده است. جهت اطلاع از قیمت درب ضد سرقت ترک اصل با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

بهترین مارک درب ضد سرقت ایرانی

درب های ضد سرقت چندین سال است که در کشورمان فراگیر شده است و باعث شده توجه پیمانکار  و ساختمان سازان بسیار زیادی را به خود جلب کرده است ، این درب ها نقش بسیار مهم و پر رنگی در فراهم کردن امنیت و آسایش را دارند. استفاده از طراحی های زیبا و مدرن بر روی درب می تواند در زیباتر شدن خانه شما نقش مهمی را داشته باشند.

در درب های ضد سرقت، بهتر است كه ضخامت ورق چهار چوب حداقل 5/1 ميليمتر و ضخامت ورق لنگه های درب  0.7  ميلي متر باشد ، اما متاسفانه بعضی از فروشنده گان این حوضه به دروغ ضخامت این ورق ها را بيان ميكنند اما بهترین راه حل این است که با كوليس ضخامت را اندازه گیری کنید وهمچنين برخي از فروشنده ها  ورق درب را فقط معيار قرار داده ، در صورتي كه بسیاری از توليدات بي كيفيت محصولات چيني با گذاشتن قطعه های بتن داخل لنگه درب سنگين شده و باعث گمراهی مشتريان مي شوند . در مورد قفل های در ضد سرقت ، بهترين معيار سنجش ورق توپي قفل يا سيلندر است كه مي توان از روي درب را به آسانی باز کرده و اگر خيلي سبك باشد مشخصا خیلی بی كيفيت است.

رويه ام دي اف در ضد سرقت مي تواند از نوع CNC يا طرح برجسته يا روكش PVC باشد كه مدل روكش pvc پايين ترين قيمت را بین رویه ها دارد، مشتري با توجه به قيمتی که  توسط فروشگاه داده شده دقت کند كه چه نوع روكش در فاكتور ذکر شده است. نوع  لنگه درب  معمولي يا دور آلومينيومی است كه درب ضد سرقت دور آلومينيومی  گران ترين زيباترين مدل در در ضد سرقت می باشد.

قیمت درب ضد سرقت ایرانی طرح ترک

مشتريان محترم بايد توجه داشته باشند که اكثرا در مواردي كه  فروشندگان درب ها رابه عنوان درب ضد سرقت ترك معرفي مي کنند در واقع درب مونتاژ ایران است ومشتري نبايد در ضد سرقت ايراني را بعنوان درب ضد سرقت تركيه ای خريداري کرده و هزینه بسیار بیشتری کند. قیمت درب های ایرانی طرح ترک بسیار مناسب تر از درب های تولیدی توسط کشور ترکیه است ، این امروزه درب های ضد سرقت ایرانی با طرح ترک به دلیل زیبایی و شباهت به درب های ترک  بسیار فراگیر شده است. همچینین قیمت بسیار مناسب تری که به نسب درب های ضد سرقت ترک دارد و بسیار مقرون و به صرفه و اقتصادی می باشد.

بهترین جنس درب ضد سرقت

درب های ضد سرقت که چند سالی است در کشور ما توسعه پیدا کرده است و توجه پیمانکاران زیادی را به خود جلب کرده و نقش بسیار مهم در امنیت و آسایش دارند.  استفاده از طراحی های زیبا و مدرن بر روی این مدل درب‌ ضد سرقت نیز می تواند نقش به سزایی را در زیباتر شدن خانه شما نیز داشته باشند.

مشکلاتی در انتخاب رنگ مناسب برای دربهای ضد سرقت فلزی وجود دارد، نباید از این نکته نیز غافل شده که درب های فلزی از امنیت و مقاومت به مراتب بیشتری در قیاس با درب های چوبی برخوردار هستند. یکی دیگر از ویژگی‌هایی که باعث محبوبیت بیشتر درب های فلزی نسبت به سایر درب ها شده است امکان استفاده از چندین نوع قفل در قسمت های مختلف آن است. این امر در درب های چوبی امکان پذیر نمی باشد.

نکته جالب توجه دیگری که در خصوص درب های فلزی این است که این درب ها علاوه بر توانایی عایق شدن در برابر صوت، حرارت و برودت ، در برابر تغییرات گوناگون دما نیز تاب بر نداشته و شکل فیزیکی خود را حفظ می کنند.

درب ضد آب

از دیگر محصولات موجود در افرامهر ، درب ضد آب ارزان قیمت و با کیفیت می باشد. شما می توانید از این درب ها به عنوان درب سرویس بهداشتی و درب حمام  استفاده نمایید. درب هاب ضد آب یا همان درب ABS از سری درب های داخلی ساختمان می باشد. نوع رو کش این درب ها به گونه است که در برابر هر گونه رطوبت و یا نفوذ حشرات به داخل درب مقاوم است.

درب ضد سرقت | قیمت درب ضد سرقت + فروش ویژه

هر آنچه از درب ضد سرقت مورد نیاز شماست اینجا گرد آوری شده است. تولید و فروش درب ضد سرقت با بالاترین کیفیت همراه با تنوعی گسترده در طرح و مدل با قیمتی رقابتی و امکان ثبت سفارش اینترنتی از یکی از بزرگترین تولیدکنندگان درب ضدسرقت در ایران در ادامه به طور مفصل شرح داده شده است. محصولات به صورت دسته بندی در زیر قرار گرفته اند.

همه چیز در مورد درب ضد سرقت

درب ضد سرقت در مقایسه با درب معمولی ساختمان از امنیت بالایی برخوردار است. از جمله تفاوت های بین درب ضد سرقت و درب معمولی می توان به اختلاف آنها در نوع چهارچوب، نوع قفل، نوع و تعداد لولا و همچنین ساختار داخلی لنگه آن اشاره نمود. مقاومت نسبی درب ضد سرقت در برابر آتش و عایق صوتی حرارتی بودن آن نیز یکی دیگر از عمده تفاوت های آن با سایر درب ها به شمار می آید.

نکات مهم قبل از خرید درب ضد سرقت

درب ضد سرقت به عنوان یک کالای پر استفاده و تاثیر گذار در نما و طراحی ساختمان به شمار می آید. بهتر است قبل از قطعی شدن تصمیم خرید این محصول، به کسب اطلاعات در مورد آن پر داخته تا در نهایت با اطمینان خاطر یک خرید موفق را تجربه نمایید. مسائل مهمی از قبیل برند، نوع رویه، ساختار داخلی و سایر اطلاعات مورد نیاز به طور کامل در مقاله نکاتی مهم در انتخاب و خرید درب ضد سرقت گرد آوری شده و پیشنهاد می کنیم به مطالعه آن بپردازید.

استاندارد درب ضد سرقت

مهمترین کاربرد درب ضد سرقت افزایش امنیت ساختمان است و خریداری یک درب که استاندارد لازم جهت تامین امنیت ساختمان را نداشته باشد جز افزایش هزینه کاربرد دیگری نخواهد داشت. هر شرکت طبق استاندارد خود محصولاتش را تولید می کند ولی به عنوان حداقلی ترین مواردی که منجر به تولید یک محصول استاندارد و قابل اطمینان می شود می توان به استفاده از ورق سرتاسری فولادی، دو قفل چند میله و سه لولا اشاره نمود. در ادامه نیز بررسی جزئیات درب و فاکتور های اساسی مورد استفاده در آن بیان شده است.

ساختار درب ضد سرقت

به طور قطع برای تولید یک محصول با کیفیت باید در تمامی مراحل از ایده پردازی تا روند ارائه آن به بازار توجه ویژه ای به اصل کیفیت شود. چنین محصولی پس از ورود به بازار با استقبال مشتریان روبرو خواهد شد و به بهترین نحو نیاز های خریداران را رفع می کند. درب ضد سرقت نیز از این قانون مستثنی نبوده و جهت تولید یک محصول با کیفیت باید تمامی این مراحل در بالاترین سطح کیفی خود انجام شوند. یکی از این موارد مهم در روند تولید، استفاده از مواد اولیه و منابع مصرفی باکیفیت در تولید درب ضد سرقت است. درب ضد سرقت با توجه به نوع و مدل دارای ساختاری متفاوت نسبت به یک دیگر هستند ولی آنچه که به عنوان جزئیات و ساختار کلی درب در نظر گرفته می شود به قرار زیر است.

قفل درب ضد سرقت

قفل یکی از مهمترین و اساسی ترین اجزا درب ضد سرقت به شمار می آید که با توجه به نوع، مدل و تعداد نصب شده آن روی درب بسیار ضروری است. در تولید درب ضد سرقت عموما از دو مدل قفل استفاده می شود.

  • قفل کلیدی
  • قفل هوشمند

هر کدام از این مدل ها با توجه به نوع کاربردی که دارند در طرح ها، مدل ها و قیمت های مختلف تولید و در بازار عرضه می شوند.

انواع مختلف قفل با برند های معتبر و خوشنام و همچنین قفل های غیر اصلی، کپی و بدون کیفیت در بازار موجود است. به عنوان یک نمونه قفل کلیدی با کیفیت، خوشنام و دارای پنج سال گارانتی می توان به قفل صفری (SAFARI)اشاره نمود.

لنگه درب ضد سرقت

لنگه درب وجه تمایز بین مدل های درب ضد سرقت بشمار می آید و میزان کیفیت آن تاثیرگذار ترین عامل در رتبه بندی کیفی برند های مختلف است. همین دلیل باعث می شود که شرکت های مختلف به طور ویژه ای روی طراحی لنگه درب تمرکز کرده و دو معیار زیبایی و مقاومت را در طراحی لنگه درب مورد توجه قرار دهند.

به صورت استاندارد لنگه درب ضد سرقت باید دارای ورق فولادی تقویت شده و به صورت سرتاسری باشد تا در صورت شکسته شدن نمای رویه، در مقابل ورود سارقان به داخل ساختمان مقاومت بالایی داشته باشد. همچنین در محل اتصال ورق های آهنی باید جوش کاری به صورت کامل (تمام جوش) باشد، در غیر این صورت اتصالات در اثر کوچکترین ضربات به راحتی از هم جدا شده و کیفیت مطلوب در تامین امنیت حاصل نمی شود.

چهارچوب درب ضد سرقت

نکته حائز اهمیت دیگری که در هنگام خرید درب ضد سرقت باید به آن توجه شود ضخامت و ابعاد ورق به کار رفته در ساخت چهارچوب درب است که با توجه به مدل درب دارای ابعاد مختلفی است. ضخامت ورق به کار رفته در چهارچوب باید به گونه ای باشد که از مقاومت کافی در برابر وزن زیاد درب برخوردار باشد. چهارچوب درب ضد سرقت به صورت استاندارد در دو دسته زیر در روند طراحی و تولید طراحان، معماران و تولید کنندگان مورد استفاده قرار می گیرد.

  • چهارچوب کف 14
  • چهارچوب کف 18

با توجه به اینکه پشت چهارچوب درب ضد سرقت در دیوار یا در فریم انتظار قرار می گیرد از این رو ابعاد هر مدل درب، اندازه پشت چهارچوب آن است. روی چهارچوب نیز از چپ، راست و بالا 2.5 سانتی متر بال پرواز دارد. برای مثال درب ضد سرقت تک لنگه کف 14 دارای ابعاد 105*210 سانتی متر از پشت چهارچوب و ابعاد 110*212.5 سانتی متر از روی چهارچوب است.تمامی نمونه های درب ضد سرقت با ارتفاع ثابت 210 سانتی متر(پشت چهارچوب) تولید می شوند و تفاوت آنها در عرض آنهاست.

رویه درب ضد سرقت

یکی از مهم ترین نکاتی که باید به آن دقت کرد این است که نوع رویه درب ضد سرقت نصب شده با مکان نصب شده همخوانی داشته باشد. در واقع قبل از انتخاب مدل درب باید بررسی و تحقیقات لازم انجام شود که درب ضد سرقت با چه نوع رویه ای برای ساختمان مناسب است. پس از کسب اطلاعات در مورد این مسئله می توان نسبت به انتخاب مدل دلخواه با رویه مناسب اقدام نمود. برای مثال تابش نور خورشید به رویه پی وی سی (PVC) باعث بادکردن روکش و جدا شدن آن از لایه های زیرین درب می شود. از این رو نصب این مدل محصولات در مکان هایی که در معرض تابش مستقیم نور خورشید قرار دارند به هیچ وجه توصیه نمی شود.

یراق آلات

با توجه به اینکه درب ضد سرقت عموما به عنوان درب ورودی ساختمان و مرز بین فضای بیرون و داخل ساختمان نصب می شود از این رو به طور مستقیم با تغییرات بالای دمای هوا و رطوبت سروکار دارد. این موضوع نشان می دهد یراق آلات استفاده شده در تولید درب باید از جنس های مقاوم و با کیفیت باشند و همچنین باید آبکاری یراق الات به بهترین شکل ممکن انجام شده باشد تا ماندگاری بالایی داشته و در کوتاه مدت دچار آسیب نشوند.

درب ضد سرقت با توجه به وزن بالایی که دارد باید حداقل سه لولا در ساخت آن به کار رفته باشد تا وزن زیاد آن بر روی لولاها تقسیم شود و مشکل بهم خوردن رگلاژ درب پیش نیاید. درب ضد سرقت تولیدی توسط مجموعه افرامهر علاوه بر دارا بودن معیارهایی که تا کنون ذکر شد، با داشتن سه پین امنیتی فولادی، مقاومت بالایی را در برابر ضربات سنگین از خود نشان می دهد.

تنوع مدل و رویه درب ضد سرقت

از گذشته دور درب هایی که به عنوان ورودی منازل و ساختمان ها مورد استفاده قرار می گرفتند به صورت تمام چوب، تمام فلز و ترکیبی از چوب و فلز بوده اند. درب های قدیمی دارای مدل های مختلف با برجسته کاری های ساده وجذاب بودند که نمونه هایی از آن در تصویر زیر قابل مشاهده است.

امروزه تولید انبوه چنین محصولاتی از نظر تامین منابع اولیه و قیمت تمام شده برای تولید کننده و مصرف کننده مقرون به صرفه نیست. البته باید به این نکته توجه داشت که درب ضد سرقت در مدل های کنونی از نظر قیمتی بسیار ارزانتر و از نظر امنیت بسیار امن تر از مدل های قدیمی هستند. با توجه به استفاده از دستگاه های صنعتی در تولید محصول، تنوع رویه های محصول بیشتر از گذشته است و خریدارن با سلیقه های مختلف، مدل های بسیار متنوعی برای انتخاب پیش رو دارند.

محصولات درب ضد سرقت مجموعه افرامهر از نظر جنس رویه به چهار دسته تقسیم می شوند:

  • درب ضد سرقت رویه فلز
  • درب ضد سرقت روکش راش
  • درب ضد سرقت روکش پی وی سی PVC
  • درب ضد سرقت روکش ضد خش

درب ضد سرقت رویه فلز

این دسته از محصولات دارای رویه ای فلزی با پشت کار PVC هستند، رویه این محصول به صورت کوره ای رنگ می شود و در برابر تابش مستقیم نور خورشید و بارندگی و رطوبت مقاومت بالایی دارد. البته در استفاده از این محصول به پشت کار PVC این محصول باید توجه داشت.

درب ضد سرقت روکش راش

محصولات روکش راش در ابعاد مختلف و به صورت انبوه تولید می شوند. این نوع رویه تنوع بسیار بالایی در مدل دارد و با توجه به اینکه این محصول شبیه ترین رویه به درب چوبی طبیعی را دارد بسیار مورد توجه خریداران قرار گرفته و به عنوان محصولات لوکس در بازار به فروش می رسد.

درب ضد سرقت روکش پی وی سی PVC

محصولات روکش پی وی سی همچون محصولات روکش راش در طرح ها و مدل های متنوعی تولید می شوند و برای اینکه از نظر هزینه قیمت مقرون به صرفه تری برای خریداران داشته باشند، بجای روکش راش از روکش PVC در تولید آنها استفاده می شود. این کار موجب می شود که قیمت تمام شده محصول نسبت به محصولات مشابه با روکش راش پایین تر باشد و مشتریان بتوانند طرح های روکش راش را با رویه پی وی سی خریداری نمایند.

درب ضد سرقت روکش ضد خش

این دسته از محصولات با نام درب ضد سرقت لمینوکس و درب ضد سرقت لمینت نیز شناخته می شوند. از ویژگی های این دسته از محصولات می توان به قیمت تمام شده پایین و مقاومت بالا در برابر رطوبت و نور خورشید اشاره نمود.

سطح امنیت

در گذشته درب های ورودی عمدتا از چوب ساخته می شدند و هرچه ضخامت بیشتری داشتند، در برابر سرقت محافظت بیشتری از خود نشان می دادند. امروزه ضخامت و وزن درب به خودی خود ایمنی را تضمین نمی کند. مهم تر از وزن و ابعاد درب، نحوه ساخت آن است که تاثیر مستقیم روی کیفیت نهایی محصول دارد. درب های ضد سرقت باید در برابر ضربه و همچنین در برابر انواع روش هایی که سارقین جهت نفوذ به خانه استفاده می کنند مقاوم و بهینه باشند. درب امن با کیفیت برای ورود سارقین مهره ای بسیار سخت خواهد بود به شرط آنکه ساختار درب، نحوه ساخت و همچنین نصب آن به صورت کاملا حرفه ای و با کیفیت انجام شده باشد.

شما باید نسبت به این نکته آگاه باشید که سارقین آموزش دیده معمولاً می توانند از سد درب ضد سرقت عبور کنند ولی اگر یک سارق احساس کند که گذر از درب ورودی نیاز به زمان و ابزار داشته و منجر به ایجاد سر و صدای زیاد می شود به احتمال زیاد قصد عبور از آن را نخواهد کرد. از دیگر عواملی که تاثیر مستقیم در افزایش سطح امنیت درب در برابر سارقین دارد می توان به ساختار فلزی باکیفیت، چهارچوب مستحکم، اتصالات قوی و استاندارد و قفل درب ضد سرقت اشاره کرد. هنگام خرید باید توجه داشته باشید که شرکت ها و کارگاه های تولیدی دارای گواهینامه های استاندارد و کیفیت باشند و فروشنده نیز دارای درجه اعتبار بالایی باشد چرا که تامین امنیت ساختمان وابستگی شدیدی به کیفیت درب انتخابی شما خواهد داشت. از این رو بسیار تاکید می شود از محصولات باکیفیت و نام آشنا استفاده نمایید.

مجموعه بزرگ افرامهر با دریافت گواهینامه های بین المللی تولید محصول باکیفیت، یکی از برجسته ترین و بزرگترین تولید کنندگان درب ضد سرقت در کشور است که به صورت تخصصی در این حوزه فعالیت می کند.

تنوع درب ضد سرقت از نظر ابعاد

درب ضد سرقت شامل چهارچوب و لنگه است و از نظر ابعاد به طور استاندارد و روال به سه دسته تقسیم می شود.

  • درب تک لنگه

درب تک لنگه نیز در دو اندازه زیر تولید می شود.

درب ضد سرقت تک لنگه کفی 14 سانتی متر

درب ضد سرقت تک لنگه کفی 18 سانتی متر

  • درب یک و نیم لنگه

درب یک و نیم لنگه دارای ابعاد 140*210 سانتی متر و کفی 18 سانتی متر

  • درب دو لنگه ( درب ویلایی)

درب دو لنگه دارای ابعاد 200*210 سانتی متر و کفی 18 سانتی متر است.

تمامی اندازه ها ابعاد پشت چهارچوب هستند.

دکمه بازگشت به بالا